MotoNews.pl
9 Jak wymontować radio (131180/0) - NT
  

Jak wymontować radio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Chciałem wymienić radyjko w swoim autku i to zonk, jak się wyjmuje radyjka BMW Bawaria. Poniżej zdjęcie mojego radia. Z góry dzięx za odp.
  
 
byl juz o tym temat albo nawet dwa, w kazdym dalem odpowiedz na to pytanie. wsadz cos o odpowiedniej srednicy w te otwory na bocznych krawedziach radia, np 4 gwozdzie. musisz je dosc mocno wepchnac zeby sie zaklinowaly i jak je wszystkie naraz pociagniesz to radio wyjdzie. a tak w ogole to uzywaj wyszukiwarki!!

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2006-01-13 21:59:54 ]
  
 
okey a jak wyjac radio ktore nie ma tych dziurek na kolki i nie sa one niczym przysloniete???
Np. BMW Bavaria Electronic bo takie cos mam heheh radio na miekie przyciski wszytskie!!! Z szukaniem utworów nawet
  
 
Oki dzieki za odpowiedzi. A jezeli chodzi o uzywanie wyszukiwarek to szukałem i nie znalazłem żadnej jasnej odpowiedzi, i tyczącej się takiego modelu radia. A po drugie to jakby kazdy mial tylko uzywac wyszukiwarek na stare tematy i nic nowego nie pisac to to forum troche by stało zakurzone

[ wiadomość edytowana przez: bodziotx dnia 2006-01-14 00:15:47 ]
  
 
Gdyby kazdy uzywał wyszkiwarki to forum było by o połowe przejr zystsze!!

pzdr
  
 
jak będziesz miał problem z wymontowaniem to postaw auto na brzeskiej w wawie i nie zamykaj drzwi- po 5 minutach masz zrobione
  
 
Wymontowałem przydały sie 4 gwoździe (powinnie je dawać w zestawie razem z autem ) . No i teraz znowu takie male zaskoczenie, otóż co to za kostka? BMW to musi wszystko robic inaczej. Ja tu myślałem że znajde zwykłą koche podłącze radyjko i gites a tu zonk. Trza bedzie kupić przejściówkę lub sie zabawić w McGuyvera i kabelki pociąć.
  
 
nie tnij tej kostki, tylko kup przejściówke z bmw na iso. dostępna prawie w każdym sklepie audio ,a koszt ok30zł.
będzie mniej barbażyństwa
  
 
Cytat:
2006-01-15 09:30:24, bodziotx pisze:
Wymontowałem przydały sie 4 gwoździe (powinnie je dawać w zestawie razem z autem ) . No i teraz znowu takie male zaskoczenie, otóż co to za kostka? BMW to musi wszystko robic inaczej. Ja tu myślałem że znajde zwykłą koche podłącze radyjko i gites a tu zonk. Trza bedzie kupić przejściówkę lub sie zabawić w McGuyvera i kabelki pociąć.




wywal te kostke,która juz nigdy sie nie przyda!! i zamontuj "iso" po co kostka na kostce??
a i 30zł zaoszczedzisz!!
  
 
Cytat:
2006-01-16 08:39:53, motokoles pisze:
wywal te kostke,która juz nigdy sie nie przyda!! i zamontuj "iso" po co kostka na kostce?? a i 30zł zaoszczedzisz!!




po to ze jak bedzie sprzedawal to moze wyjac lepsze radio i wstawic oryginal a i nastepny wlasciciel bedzie zadowolony ze poprzednik dbal o takie szczegoly zeby tego nie niszczyc. kup przejsciowke koneicznie bo jak sam nie umiesz podlaczyc kosti do golych kabli to w serwisie wezma za to drozej niz za przejsciowke!!!
  
 
Cytat:
2006-01-16 08:39:53, motokoles pisze:
wywal te kostke,która juz nigdy sie nie przyda!! i zamontuj "iso" po co kostka na kostce?? a i 30zł zaoszczedzisz!!





typowy burak z polski .... a pozniej ktos kupuje od takiego typa auto i sie wkur.....

[ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2006-01-16 12:05:38 ]
  
 
moze ktos mi teraz pomoze jak wymontowac takie radio ???



  
 
Cytat:
2006-01-16 12:04:44, ArturLegnica pisze:
typowy burak z polski .... a pozniej ktos kupuje od takiego typa auto i sie wkur..... [ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2006-01-16 12:05:38 ]



no co za palant z wiochy!!!!!
kurwa guwnianego radia nie potrafi wyciagnąc a zabiera głos!!!
jedz najlepiej do "serwisu" bo widac ze bez niego bys zginął !!!!
  
 
Cytat:
2006-01-16 11:36:19, tolo84 pisze:
po to ze jak bedzie sprzedawal to moze wyjac lepsze radio i wstawic oryginal a i nastepny wlasciciel bedzie zadowolony ze poprzednik dbal o takie szczegoly zeby tego nie niszczyc. kup przejsciowke koneicznie bo jak sam nie umiesz podlaczyc kosti do golych kabli to w serwisie wezma za to drozej niz za przejsciowke!!!




tak jasne...!!! pózniej przez takich jak ty, w aucie kostka na kostce kostke pogania, bajzej az miło!!!

  
 
Cytat:
... kurwa guwnianego radia ...



Pisze się gównianego.

Dla mnie eot.

Jeśli chodzi o radio do manualu jest napisane, aby użyć specjalnych zaczepów. Spróbuj gwoździami.

pozdr

Mariusz
e34 520 24v
  
 
Cytat:
2006-01-16 14:06:31, mariusz_nie_827 pisze:
Pisze się gównianego. Dla mnie eot. Jeśli chodzi o radio do manualu jest napisane, aby użyć specjalnych zaczepów. Spróbuj gwoździami. pozdr Mariusz e34 520 24v



Ja ogólnie guza nie szukam!!!!!!! ale ten "artur legnica" gdzie sie nie odezwie to zawsze komuś musi dopierdolić !!!! co to ma w ogóle być....????
wkurwia mnie koleś na maxa.
Lepiej niech gwoździ sie nie tyka, bo dwie lewe ręce i gwóżdź = kalectwo

  
 
wkur... sie bo jak mozna komus radzic zeby obcial kable... zwlaszcza komus kto sie na tym nie zna... a pozatym wiadomo jak to jest z przerabiana instalacja w niefachowy sposob. Tylko w schodniej europie takie gowno robia pozniej nie mozna dojsc co do czego... a Ty sie tak nie unos... bo i tak nic Ci to nie da... pzdr
  
 
Czasem jest tak że po bokach radia są wąskie listeweczki pod którymi są otwory. Na tym zdjęciu to raczej za dużo nie widać ale jeśli nie ma żadnych maskownic po bokach to prawdopodobnie pod gałkami są otwory. Stosowanie oryginalnych kostek i przejściówek ma tą zaletę że czasem w czasie wypadku mogą być ostatnim elementem który utrzyma radio a tym sposobem osoba która jechała z tyłu dostanie takim radiem w głowę a skutki mogą być tragiczne.

Utnie jeden z drugim oryginalną kostkę a później piszą posty na różnych forach bo nie wiedzą jak to później podłączyć
  
 
Cytat:
2006-01-16 13:50:46, motokoles pisze:
tak jasne...!!! pózniej przez takich jak ty, w aucie kostka na kostce kostke pogania, bajzej az miło!!!



bajzel to jest przez takich jak ty ktorzy ucinaja, lutuja, sklejaja, sztukuja, jak jest kostka i przjesciowka to kazdy wie o co chodzi nawet jak sie nie zna a nie tylko wlasciciel...
  
 
i tak zrobi jak mu interes podyktuje a wy się spuszczacie w kalesony