MotoNews.pl
  

Jaki wydech końcowy??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Głównie mam pytanie o firme mam rozne opinie np o firmie ULTER co o niej sadzicice??
  
 
Zrób za koszt wydechu dobre hamulce... Sam wydech w seryjnym Espero, to wioska i wyrzucanie kasy w błoto
  
 
tak ale i tak mam do wymiany bo przerdzewial a nakladki nie bede kupywac wole se caly tlumik wlanac
  
 
Cytat:
2006-01-18 00:23:47, Warmi pisze:
tak ale i tak mam do wymiany bo przerdzewial a nakladki nie bede kupywac wole se caly tlumik wlanac


Jeździłeś juz kiedyś samochodem ze sportowym wydechem?? Jeśli nie to sie przejedź, odrazu Ci ochota na takie pierdoły przejdzie. Po 300 km człowiek sie czuje jakby to przejechał maluchem a nie komfortową limuzyną.

Tłumikarzowi powiedz żeby Ci założył normalny tłumik i dospawał końcówke taką jak w tym sportowym, czyli aż do puszki. Będzie najtaniej i chyba naklepiej.


-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
chyba że kupi remusa takiego jak ma REON

w ogóle go wsrodku niesłychać a na zewnątrz fajnie mruczy.....


  
 
Zależy czy chcesz mieć głośny , średni itd ... i ile chcesz dać ...

P.S. Może ... np. KM ... tani .... Ulter miałem i w miarę dobry choć w miarę szybko zardzewiał ... (prawie najlepszy z polskich)
  
 
Ja końcową puszkę wykonałem na zamówienie. Konstrkcja jest komorowo - przelotowa, a więc układ nie jest uciążliwy w czasie normalnej eksploatacji.

W tek kwestii mogę polecić El - tec'a.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 

Warmi mówi o Ulterze także chce raczej budżetową konstrukcję ....

Bo jak mamy polecać to mogę polecić DUŻO lepsze acz droższe firmy. ...

  
 
moga byc drozsze poprostu kolega ostatnio mi zachwalal ULTERA ze tanio i dobry ale znowu inny ze mu strasznie szybko zardzewial.
  
 
Ulter nie jest super... specjalnie do espero nie robią... trzeba kupic pusze z Kadeta albo nexii i dorabiac do reszty z dodatkowym uchwytem podwieszającym. Trwaloscią tez nie grzeszą.
  
 
Ulter to syff ja mialem i po 2 latach urzytkowania byl jak stare pruchno. Mugen i tylko mugen urywa leb bez wkladki
  
 
Wprawdzie Ulter także i mi bardzo szybko zardzewiał ... ale był fajny (wygląd i dźwięk) .. podobno teraz nowe produkty ultera są już lepszej jakości ... mają jakieś tam certyfikaty ... TUV i ISO itd ... (ale kiedyś ... nie wiem jak teraz BARDZO rdzewiały)

Hhehehehehemam nadzieje Bartek że nie mówisz o "Mugenach" ala KM ... czy innych polskich psełdo mugenowych wytworach .... tylko o produkcie Japońskim ... z odpowiedniej stali i o odpowiedniej budowie ... i DŹWIĘKU .... bo tamte to porażka ... a za orginał trzeba sporo wybulić ...

Najlepsze z tych dostępnych powszechnie firm to według mnie Remus i Sebring ...


[ wiadomość edytowana przez: Armani01 dnia 2006-01-18 17:04:49 ]
  
 
Ulter i Km ???????? powodzenia
  
 
Ja mam 2 rok WM i pare kropek rdzy na nim jest, ale żeby pruchno to nie, a rdze to złapał od starej opaski od orginalnego tłumika
  
 
Mowie o Mugenach np z firmy Motor sport jaki ja mialem. Ale najlepsze sa takie jak ma Kosta reczna robota i wcale niesa drozsze
  
 
ja mam km`a 2 rok i jest w zajebistym stanie bez oznak korozji ale szybko sie przekonalem ze to lipa dzwiek meczy i nie warto walic kase bo:

1) o przyroscie mocy zapomnij...

2)to tylko espero a nie audi czy bmw nie warto za te kase mozesz zalac bak do pelna
  
 
Cytat:
2006-01-18 17:25:54, SzybkiKosta pisze:
Ulter i Km ???????? powodzenia



To podaj coś lepszego do 350 zł ... ?????


A taki "mugen" o którym Ty Bartek mówisz to zwykła polska podróbka ... tak jakbyś np. chodził w adidasach ( z targowiska za 50 zł) i mówił że masz ADIDAS-Y ... (chodzi mi o firmę) ...
Nie obraź się ... bo ja sam też mam polski tłumik za 380 zł ... ale nie mówię, że to Remus .. mimo że ten model wygląda podobnie ....
  
 
Jeśli chodzi o kwestię końcowego tłumika to sprawa z wydechami a'la Mugen jest dyskusyjna.
Po pierwsze mała, a nawet bardzo mała pojemność puszki rezonacyjnej a także sama konstrukcja (niemalże pełnoprzelotowa) sprawia, że bez innych zabiegów ów wydech istotnie "urywa łeb" dźwiękiem który produkuje.
Osobiście po 100 km. jazdy z nim chyba obcią bym sobie uszy

Druga sprawa, choć tyczy się wyłącznie gustu to... wg mojej opinii całkowicie odejście stylem od tego co można "zaaplikować" do Espero.

Tego typu końcowe tłumiki doskonale sprawdzają się w autach doładowanych (pomijam sprężarki mechaniczne) gdyż w takim przypadku najlepszym tłumikiem jest sama turbina.

Osobiście w tym konkretnym przypadku polecił bym ponownie dość dużą rozmiarowo puszkę o komorowo przelotowej, lub komorowej konstrukcji.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Firma Motor Sport i podrubki ? niesadze ale ok twoje zdanie . Tak czy siak uwazam ze tylko reczna robota jest najlepsza a najlepiej zeby to dalo jakis efekt strzelic caly uklad wydechowy. Bo jak masz zwykle espero na kolopakach lub 14 calowych felgach i doczepisz sobie sportowy wydech to zeczywiscie wyglada to smiesznie
  
 
Jeżeli chcesz dobry wydech to polecam El-Tec. Sam tam robiłem i jestem zadowolony. Poza tym dają 4 lata gwarancji. Jeżeli chcesz coś robic przy wydechu, to najlepiej robić komplet, a nie tylko końcowy. Mozesz co prawda robić po kawałku tak jak ja, ale jeżeli masz gotówkę to zrób od razu oba tłumiki. Efekt warty pieniędzy. Nie jest głośno, natomiast dynamika się poprawiła w zakresie niższych obrotów. Jakbys chciał więcej info to spokojnie pytaj. Kontakt do mnie jest w profilu.