ładowanie gdy ciepły

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemka mam pytanie na szybkiego.. co może być jeśli napięcie na alternatorze na zimnym silniku jest 14,40V a gdy pochodzi silnik 5 minut to napiecie spada do 14,20V. Od razu mówię że przewody nic do tego nie mają ani masa ponieważ napięcie jest sprawdzone bezpośrednio na alternatorze. A i jeszcze jedno... regulator napięcia wymieniony na nowy

[ wiadomość edytowana przez: Radek_ZG dnia 2006-01-14 14:23:03 ]
  
 
A Ty widzisz w tym jakis problem? Bo ja zadnego, masz prawidlowe ladowanie.

Po prostu akus rozladowuje Ci sie przez noc i dlatego po odpaleniu wiecej ciagnie. Gdy sie podladuje to pobor pradu spada
  
 
ale przy obciazeniu na zimnym silniku jest 14V a na cieplym przy obciazeniu 13,60 to troche malo moim zdaniem...