[126] NIE ODBIJA KIEROWNICA!!!!!POMOCY!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam wszystkich. Wczoraj kupilem wreszscie samochod jest nim MALUCH. Ale jest problem.
Kiedy skrecam w prawo kierownica prostuje sie normalnie po puszczeniu natomias jezeli skrecam w lewo to nie wraca do neutralnego polozenia. Co to moze byc. Moze byl taki taki temat na formu ale nie moge go znalesc. mozecie tez wkleic jakiegos linka do tej usterki.

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2006-01-14 12:09:41 ]
  
 
Mi wogole kiera nie odbija a mam wszystkie czesci nowe,zreszta ja osobiscie niepamietam,albo nieodczuwam tego,ze w jakim kolwiek seryjnym malcu nieodbija kiera.Niewiem jak sie to tyczy malcow z uk.kierowniczym z Bis-a. Dla mnie to norma dla ktorej przywyklem
  
 
zapieczone zwrotnice, wybita dźwignia pośrednia, zatarta przekładnia /brak oleju/ albo wszystko na raz.
Spróbuj nasmarować zwrotnice, sprawdzić olej w przekładni i luz na dźwigni pośredniej.
  
 
dolkadnie to co mowi pavlus. zacznij od zwrotnic.pozniej sprubuj wymienic wspornik ukladu - koszt okolo 20 zl. a na koniec przekladnie.
  
 
a moze panowie wpadna na pomysl ustawienia zawieszenia? kat pochylenia kola tez ma znaczenie.
  
 
cisninie w oponach
  
 
no nie no panowie fachowcy...wstyd...za powrót kół do pozycji na wprost są oodpowiedzialne dwa kąty; pochylenia sworznia zwrotnicy i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,jeden z nich masz spieprzony,skręć koła w prawo i zobacz jak sie odchylają w stosunku do pionu,tzn przy skręcie w prawo ,prawe koło ma być w lekkim plusie/pozytywie a lewe w miare ciut prościej,czyt.bliżej pionu ,w drugą strone odwrotnie,powinieneś zauważyć która strona jest źle ustawiona,wewnętrzne kolo ma być pochylone jeśli tak nie będzie to jedź gdzieś żeby ci ustawili te kąty,a przy okazji też zbieżność i pochylenie koła,
uwaga!!jeśli zamierzasz obniżać bolida to najpierw go obniż a później rób kąty bo szkoda kasy na dwa razy to samo.pozdrawiam i przepraszam że sie tak rozpisałem.
  
 
Taaak panie fachowcu tylko że w maluchu ze względu na znaczne tarcie w zwrotnicach głównym elementem powodującym powrót kierownicy nie są kąty tylko guma w dźwigni pośredniej właśnie /działa jak drążek skręcający/. Jeśli tam jest rozklejone to żadne kąty nie pomogą. Tak samo jak są zatarte zwrotnice/przekładnia. A jeśli któryś z elementów układu kierowniczego wymaga naprawy/wymiany wtedy ustawianie kątów to wyżucanie pieniędzy w błoto.