MotoNews.pl
  

Problemów dalszy ciąg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ponownie

Zmieniłem sondę lambda i zaczynam się dołować czy potrzebnie, bo zmian żadnych a jedynie to że wnioskuję że mikser do bani mam, bo jak dam NAUKA na moim bingo s4 to wtedy ustawia się PWA na 180. Trochę sporo. Przy prędkości 120km/h schodzi mi ze swobodą PWA do 120. Około prędkości 120 i 140km/h jest taka mała dziura ale to moment gdzie jakby go na moment odcięło dellikatnie (z komputera odczytane zmniejszenie PWA ze 130 na 110 nagle i znów w górę a auto idzie po tym jak pocisk do 150km/h. Szybciej nie próbowałem. Załamka.

Także mam obawy no chyba że sonda też świrowała, że wywaliłem 200zł na darmo.

Dziś przyszedł mikser po południu będę pracować nad nim.
Zamówiłem taki który idzie między przepustnicę i kolektor dolotowy. Może ktoś wypowie się które miksery są lepsze? Bo mój dotychczasowy był między filtrem a przepustnicą.

Pojawił się też inny problem. Mianowicie parownik jakby lekko poci się, przecieka. może śrubki poluzowane. Odziwo wszystko zaczęło się od tego że zmieniłem instalkę na II generację. Szok. Paliło przy 100km/h około 10,5l/100km tylko że tylko w mieście brało około 16~18l/100km oczywiście przy muskaniu pedału gazu. Chciałem poprawić i wyszło że chwilowo bierze 12l/100km przy jeździe do 120km/h, paradoksalnie powyżej 120km/h bierze 11l/100km. W mieście nawet do 20l/100km. Oczywiście auto pocisk w porównaniu do śrubki. Niepokoją mnie te wyniki bo ja mam 2.0 a mojemu ojcu to samo auto tylko że 2.2 bierze 12l/100km w jeździe mieszanej a on pakuje na trasie po 140km/h a maisto może bez takich prędkości ale pedał dizała na zasadzie włączony/wyłączony.

Pomożcie Panowie
  
 
Witam.
Za dużą masz zwężkę w mixerze.
Jak dasz nauka to powinien się ustawić w granicach 80 kroków.
  
 
Witam

Nauka była zapodana i właśnie się ustawiał tak jak opisałem.

Teraz nieco załamujących szczegółów:

Do tej pory był mikser ze zwężką 35mm w gumę z jednym dolotem. Auto miało taki sekundowy zmuł przy 120km/h. Brak możliwości regulacji tego badziewia ciągle za uboga mieszanka a przy 120km/h PWA na wartości 120 było ok.

Przyszedł nowy mikser z firmy Rybacki. Ma dwa doloty i zwężka 32mm. Założyłem, pięknie wyglądał a jakże. Odpaliłem. Na biegu jałowym wartość PWA 85 była idealna. Gały robiłem. Patrzę dalej lekka przy gazówka z jałowego spadają obroty a potem jak na trzech garach mozolnie się wkręca. Odpalam NAUKA. PWA stopniowo otwiera się do maksymalnej wartości a ostatecznie nie kończy trybu NAUKA bo "wystąpił błąd sondy". Podczas jazdy za cholerę nie idzie wyregulować. Idzie jak "maluch". Muli. Przy każdej wartości czy to 100 czy to 210 to samo.

Ręce opadają. A miało być tak super tak łatwo i niedrogo. Mikser niby dedykowany. Nie wiem co mam z tym zrobić bo auto po prostu nie jedzie:///

HELP!
  
 
Witam.
Jakiej marki masz reduktor?
  
 
Reduktor to Emmegas. Nie wiem czy tam coś da się regulować poza biegiem jałowym? Jest od frontu śrubka do jałowego a nad nią coś drugiego ale bez sprężynki więc nie dotykałem. Przy okazji podśniedziałe troche.

Niestety nie potrafię odczytać modelu. Jakiś stary. Żaden z tych obecnych na stronie emmegas.

Ręce trochę bardzo opadają. Nie wiem czy mikser do dupy czy raptem parownik już nie ten choć przyznam że jak dotąd było średnio tylko że mikser stary do dupy trochę był. Teraz wychodzi że i mikser i parownik zaraz będzie cała instalacja.
Póki co rosnę w koszty, a w sumie mogłem tylko dać 520zł i gazownik all by mi zrobił ale chciałem sam:/ I mam:/

Pozdrawiam


Witam ponownie
Wnikliwie się dopiero przyjrzałem i gały zrobiłe. Elektrozawór jest Emmegas. Ale i tu uwaga reduktor jest OMVL!.

Czy jest możliwe żeby reduktor przy jednym mikserze grał a przy innym nie?? A może być że reduktor nie przystosowany do II generacji? (auto jeździło na I gen).


Z ostatnich ustaleń to jest coś takiego:
http://www.autonegoce49.com/images/gpl.ht2.jpg

Do tego na wejściu przychodzi elektrozawór który jest właśnie firmy Emmegas.

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Wilk1 dnia 2006-01-17 11:39:24 ]


Znalazłem jeszcze jeden opis.
http://www.omvlgas.pl/pol/reduktor_r90.html
Jest to reduktor OMVL R90 ponoć bardzo wydajny, ale dlaczego w mojej 2.0 jest dupnie?


Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Wilk1 dnia 2006-01-17 11:51:25 ]