A co proponujecie dla mnie? - poszukuję busa

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem zielony w temacie dostawczaków, interesuje mnie bus, półciężarówka do 12 tysiaków. Nie zależy mi na wyglądzie a na praktyczności, ekonomice i w miarę niezawodności. Rozważałem jedynie diesele więc tylko takie wchodzą w grę. Może być blaszak plandeka byle zakryty. Czekam na propozycje i wywody

VW Transporter ze sprawdzonym dieslem pod maska...ja bym za takim sie rozejrzał

Za 12 tysięcy nie kupi żadnego Transportera... Chyba, że jakieś padło...

tak siedzę przeglądam oferty zastanawia mnie transit buda przedłużany taki coby go zaplandekować albo taki właśnie przedłużany
Ma ktoś dośwaiadczenia z transitami może??

Sorki, ale jak masz kupić 15-letni samochód dostawczy, który na siebie musi zarobić, z 200.000 km przebiegiem (13.333 km rocznie), to już lepiej bierz tego dżipa z przerobiona na drugą strone kierownicą....

Pozdr. P.

Transity raczej mają dobrą opinię i całkiem przyjemne są herbatniki. W zasadzie jeździ się tym prawie jak osobówką. Natomiast jak to u Forda dość drogi jest serwis, z tym, że to raczej prosty wózek i większość panów Heniów powinna mu dać radę.

Ford Transit- Trader

mam jeszcze coś takiego w zanadrzu mniejsze ale atrakcyjne cenowo

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C893060

zacząłem poszukiwania od nowa noi oczekiwania co do łądownosci się trochę zmniejszyły wynalazłem w sieci takie cudo klik, chodzi mi o informacje na temat tych silników bo kompletnie nic o tym nie wiem, oprócz tego zastanawiam się nad hyiundayem h-100 prosiłbym również o jakieś opinie na temat tego autka przykładowy model

Cytat:
2006-03-30 16:47:35, teltom pisze: