| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-07 21:33:25 witam...
postaram sie dokładnie opisac problem od pewnego czasu strasznie przerywa mi silnik, w miescie jest jeszcze w miare dobrze ale trasa to juz masakra (jechalem do domu 220km to na niektorych wzniesieniach musialem ciągnac na jedynce)... mialem podobny problem w poprzednim modelu i po wczyszczeniu baku wszystko gralo... teraz natomiast nie jest az tak kolorowo pomimo wymiany baku i czujnika paliwa ... wiec -wymieniony jest bak i czujnik wraz ze wszystkimi przewodami paliwowymi -bebechy w pomce paliwa tez nowe -gaźnik czysty tzn nie strzela i nie krztusi sie -zaplon bez problemow - autko odpala bez problemow - na wolnych i srednich obrotach silnik pracuje bardzo ładnie dodam jeszcze ze autko w trasie raz pracuje bardzo ładnie i jest ok a raz okropnie przerywa i jest bardzo słabe (max 80km/h) napiszcie prosze czy macie jakies pomysly na usuniecie tej usterki... moze jest zle wyregulowany tzn zapłon kiepski na wyzszych obrotach lub tez za duzo paliwa za malo powietrza i odwrotnie?? z gory dziekuje |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-02-07 21:44:37 może byc wina zapłonu,albo aparat może byc walnięty i gubić iskre lub na kablach,ciul wi przyczyn może być wiele |
zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2006-02-07 21:53:53 ja sie jak zwykle przyczepie kondensatorka:
a moze to kondensatorek przy aparacie?? |
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-07 22:00:19 kondensator przy aparacie wymienilem kilka dni temu...
jest jeszcze taka opcja - pod blokiem auto odpalilem normalnie natomiast w garazu po 2 godzinach akumulator byl padniety (jest w dobrym stanie i niemozliwe zeby sie ot tak wyładowal)... wiec czy moze byc problem np z masą lub stykami na klemach?? klemy czyscilem ale i tak akumulator nie załapal... czy moze to byc ogolnie wina iskry ze auto mi tak "cyklicznie" przerywa?? w mysl logiki ze słaby prąd = słaba iskra?????????? |
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-07 22:01:50 czy moze skoncentrowac sie na zapłonie???? i ewentualnie jak go ustawic (teraz mam normalke czyli 10 st )???? |
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-07 22:02:51 czy moze skoncentrowac sie na zapłonie???? i ewentualnie jak go ustawic (teraz mam normalke czyli 10 st )???? |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-02-07 22:58:49 stawiam na popychacz od pompki albo krzywka na wałku ma już dość |
Fido1Maluch Maluch Dobczyce | 2006-02-07 23:06:07 przypomniałem sobie kolega miał taki problem ale nie wiem jak go rozwiązał bo go dawno nie widziałem dam wam znac jutro
|
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-02-07 23:51:42
|
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-08 00:00:45 do mojego problemu dobra rzecz dodal "HNT" - u mnie identycznie,,, jesli chodzi o trase to najgorzej na płaskim terenie i pod gorki...
aha,, nie wiem czy dobrze rozumuje ale jesli krzywka mialaby dosc to czy mozliwe ze np, bez problemu zamykam 3 bieg a po wrzuceniu 4 zaczynaja sie problemy???? w sumie 1,2 i 3 radza sobie dobrze,,, schody sa po wrzuceniu na 4 bieg ... no i dlaczego dostaje padaki akurat pod gorke?? (w wiekszosci pod gorke)???? |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-02-08 00:05:18 a pany jeszcze jedna rzecz może takie psikusy robić żle wyregulowany pływak w gaźniku albo zaworek iglicowy nawala ale ręki se uciąć niedam |
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-08 00:26:00 sprawa popychacza wydaje sie troszke dziwna poniewaz...
jadąc na 3 80km/h mamy wieksze obroty niz na 4biegu przy tej samej predkosci wiec dlaczego popychacz wytrzymuje wysokie obroty 3 biegu i bez problemu "podaje" paliwo?? ,,, natomiast po wrzuceniu czworki furka zdycha..... dzisiaj przejechalem ladny kawalek na zamknietej trojce i w sumie nie bylo tego problemu ale po wrzuceniu 4 auto juz jakby nie chcialo jechac ...
powoli zaczynam stawiac na gaxnik lub zapłon... ale mam nadzieje ze jeszcze duzo wypowiedzi w tym temacie poczytam... |
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-08 00:32:13 no i musze jeszcze dodac ze dziwne jest troche to, ze zachowanie auta uzaleznione jest od "krzywizny" terenu bo w sumie nie powinno miec znaczenia czy z gorki czy pod gorke czy na porostej...(i nie mam tu na mysli malej mocy bolida ) ............................................. |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-02-08 00:39:54
|
tombolid 126p & BMW e 39 ... jarosław , lublin | 2006-02-08 00:56:33 pomysl z zaworkiem mi sie podoba i jest logiczny...
jednak dalej spokoju nie daje mi elektryka (auto zachowalo mi sie nagle jakby nie bylo w nim akumulatora) cxzy to tez ma jakis wplyw???? akumulator,,,masa,,, zaplon,,, iskra???? hmmmm tyklo ze wtedy odpada sprawa uksztaltowania terenu |
baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-02-08 01:03:41 tez może być łelektryka bo ajak alternator pizgniety i cienki aku to iskra jest słabiutka a z czasem ginie i tak może być ale wątpie.ale se takpomyślałem że to może byc przyczyna bo pod górke silnik ma więkrze obciazenie.dobra weź sprawdż i zaworek i pływak wyreguluj jak ma być i w tedy szukaj dalej. |