MotoNews.pl
  

Lsl 3p sport

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Image Hosted by ImageShack.us">

mam zamiar sprzedać mojego 3p
nie dlatego że coś jest z nim nie tak - po prostu jest to 3 auto ,którym nie mam czasu nawet jeżdzić.
przegląd i opłaty na bieżąco - jednak to jest fiat i trzeba przy nim czasami podłubać : np. dolna część drzwi -jest podżarta jednak warto było by ją wymienić .
ostatnio wstawiłem do niego kilka żeczy np. urządzenie wzmacniające iskre , kierownice omp , posiada on nakładki sparco, sprężyny pokrywy tylnej sparco , moge dożucić tłumik na wzór motocyklowego i 8 sztuk 14-calowych aluminiowych-białych felg od lanci delty + zapas aluminiowy pirelli 14 od 130tc jesli cena będzie satysfakcjonująca .
tarcze wentyl. do przodu - wystarczy dorobić przewody ham. ok 50zł.
i tarcze do tyłu + dystans 25 i 18 specjalnych śrub .
silnik 1100-rozwiert1300
na ostrym wałku od coupe .
autko moge sprzedać z gaznikami solex 40 pochodzącymi od fiata ritmo 130tc + kol. dol .
sporo części .
więc trzeba poświęcić mu troche czasu , z głową wszystko poskładać - myśle że koledzy yapko , bart128 , qba .... podsuną dobre pomysły i osiągnąć pozytywny efekt .

cena która mnie interesuje ok 1700 w zależności od wyposażenia z możliwością negocjaci .
w razie potrzeby dożuce kilka zdjęć .
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
w środku są orginalne fotele -ciemnoniebieskie
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
zdjęcie sprzed 3 lat
  
 
nie chcesz sie na rower zamienić ??
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
na motorower - bym się zastanawiał .
  
 
ale ja poważnie pisze...
powiedzmy że dysponuje fajnym (orginalnym) rometem....


[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-01-27 22:57:18 ]
[ powód edycji: Ty wiesz co... ]
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
8 identycznych 14 , na 4 z nich przyzwoite opony .
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
tu lepiej je widać -prawdopodobnie 15-ka
musze dodać że na moich są zarysownia zewnętrznych rantów .
  
 
A ile bys chciał za 4 felgi te białe od lanci????
  
 
jeśli już to 8 sztuk .
jednak wolał bym całość w kąplecie .

tak się zastanawiam nad wystawieniem mojej czerwonej coupei ........... jednak nie było by z nią tak łatwo .
  
 
Sorki za OT, ale na tym autku sa ruski czy ylko tak wygladaja?
  
 
rusy
  
 
jak to jest ?

na ruskie felgi znalazłem 8 zdecydowanych kupców .

a na fiata tylko 2 zainteresowanych ??
  
 
Wiekszość zna te ruskie fele i wie że one są pancerne.
A włoskie przy nich napewno są delikatniejsze.
Jeśli chodzi o mnie to wybrałbym ruskie, ale niestety nie ma takich 14".
Włoskie sa bardzo ładne.
Szkoda że nie mam kasy.
Pozdro!
  
 
Mógłbyś napisać co to za urządzenie wzmacniające iskrę. Dzięki
  
 

Zależy które cewki stosowane w Polonezach bo np. 4220 (BE 200 B) z 3,2 omowym uzwojeniem pierwotnym były stosowane i w 126p i w Polonezie.
Ogólnie to rozdzielacz jest przeszkodą na drodze wyładowania iskrowego - wprowadza straty.
Przerywacz mechaniczny też powoduje straty znacznej części energii zgromadzonej w cewce.
Zamiast wymieniać cewkę na inną do przerywacza lepiej wymienić na cewkę dwubiegunową (jedną ze stosowanych w FL). Typy cewek opisałem na http://www.republika.pl/digitech2 w dziale "126p".
i wtedy automatycznie przerywacz staje się niepotrzebny, zwiększa sie bezawaryjność i wielkość energii wysokiego napiecia. Tylko należy zwrócic uwagę, że cewki dwubiegunowe mają różne rezystancje uzwojenia pierwotnego.
3,2 ohma - stosuje się do sterowania przerywaczem
1,5 ohma - stosuje się z przewodem oporowym który zabezpiecza styki przerywacza przed wypaleniem i cewkę przed przegrzaniem
0,5 ohma - stosowane do wersji el z modulami Nanoplex
A w przypadku montowania cewki 1,5 ohmowej zamiast przewodu oporowego warto zastosować jeden z moich modułów stykowo-tranzystorowych.
A co do "siły iskry" to zależy ona od prądu przepływającego przez cewkę w momencie przerwania obwodu i od szybkości zaniku tego prądu czyli szybkości rozłączenia obwodu i w tym przypadku elektronika wielokrotnie przedłuża czas wyładowania iskrowego.
Po bardziej szczegółowe informacje zapraszam na :http://www.republika.pl/digitech2 do działu "zasada działania", "cewki zapłonowe" (zasada działania cewek jedno i dwubiegunowych) i działu"126p"
Jeśli chodzi o stwierdzenie, że "mocna iskra tez chyba za dobra nie jest" to uważam że:
- dla stacji benzynowych bo większa iskra to mniej wypadających zapłonów czyli mniej spalonego paliwa
- dla stacji benzynowych bo większa iskra to krótsza jazda na ssaniu i szybsze nagrzewanie się silnika.
- dla producentów części i warsztatów bo szybsze uruchamianie silnika to jego mniejsze zużycie (pierścienie, gładzie, akumulator, rozrusznik), a bardziej równomierna praca na wolnych obrotach bez szarpania to większa trwałość rozrządu itd.
Słyszałem opinie , że duża iskra może powodować przebicia w cewce ale jeśli przewody wysokiego napięcia nie zostaną odłączone w czasie pracy silnika to nic tu nie grozi bo energia zgromadzona w cewce rozładuje się między elektrodami świec.
Więc zdecydowanie dementuję ponieważ nawet w przypadku całkowitego stopienia się elektrod bocznych świec (spowodowanego ubogą mieszanką) zamontowałem takie świece w swoim "maluchu" i z modułem nadal silnik pracował bez problemów a moduł i cewka Zelmot 4240.0.000.2 podczas jazd próbnych nie ulegly uszkodzeniu.

patent andy k. - jego opis powinien wiele wyjaśnić .
  
 
Wiekszość zna te ruskie fele i wie że one są pancerne.
A włoskie przy nich napewno są delikatniejsze.

te ruskie też można uszkodzić - jednak wymaga to troche więcej wysiłku - po udeżeniu metalowym elementem w taką fele zachowuje się ona jak "dzwon" .
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
dorobione przewody 41zł
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
mała żecz ,a cieszy wzmocnienie iskry