Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-27 22:07:24 ![]() w środku są orginalne fotele -ciemnoniebieskie |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-27 22:11:30 ![]() zdjęcie sprzed 3 lat |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2006-01-27 22:11:39 nie chcesz sie na rower zamienić ?? ![]() |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-27 22:14:47 ![]() na motorower - bym się zastanawiał . |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2006-01-27 22:16:48 ale ja poważnie pisze...
powiedzmy że dysponuje fajnym (orginalnym) rometem.... [ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-01-27 22:57:18 ] [ powód edycji: Ty wiesz co... ] |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-27 22:17:26 ![]() 8 identycznych 14 , na 4 z nich przyzwoite opony . |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-27 22:23:10 ![]() tu lepiej je widać -prawdopodobnie 15-ka musze dodać że na moich są zarysownia zewnętrznych rantów . |
![]() Delta Głuszyca | 2006-01-28 10:28:40 A ile bys chciał za 4 felgi te białe od lanci???? |
![]() Lolek88 Wredne czerwone Rumia | 2006-01-28 17:33:19 Sorki za OT, ale na tym autku sa ruski czy ylko tak wygladaja? ![]() |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-01-28 18:50:50 rusy |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-30 16:31:42 jak to jest ?
na ruskie felgi znalazłem 8 zdecydowanych kupców . a na fiata tylko 2 zainteresowanych ?? |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-01-30 17:13:06 Wiekszość zna te ruskie fele i wie że one są pancerne.
A włoskie przy nich napewno są delikatniejsze. Jeśli chodzi o mnie to wybrałbym ruskie, ale niestety nie ma takich 14". Włoskie sa bardzo ładne. Szkoda że nie mam kasy. Pozdro! |
Krzaq escort xr3i mk 4 Opole | 2006-01-30 19:07:32 Mógłbyś napisać co to za urządzenie wzmacniające iskrę. Dzięki |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-01-30 19:20:39 Zależy które cewki stosowane w Polonezach bo np. 4220 (BE 200 B) z 3,2 omowym uzwojeniem pierwotnym były stosowane i w 126p i w Polonezie. Ogólnie to rozdzielacz jest przeszkodą na drodze wyładowania iskrowego - wprowadza straty. Przerywacz mechaniczny też powoduje straty znacznej części energii zgromadzonej w cewce. Zamiast wymieniać cewkę na inną do przerywacza lepiej wymienić na cewkę dwubiegunową (jedną ze stosowanych w FL). Typy cewek opisałem na http://www.republika.pl/digitech2 w dziale "126p". i wtedy automatycznie przerywacz staje się niepotrzebny, zwiększa sie bezawaryjność i wielkość energii wysokiego napiecia. Tylko należy zwrócic uwagę, że cewki dwubiegunowe mają różne rezystancje uzwojenia pierwotnego. 3,2 ohma - stosuje się do sterowania przerywaczem 1,5 ohma - stosuje się z przewodem oporowym który zabezpiecza styki przerywacza przed wypaleniem i cewkę przed przegrzaniem 0,5 ohma - stosowane do wersji el z modulami Nanoplex A w przypadku montowania cewki 1,5 ohmowej zamiast przewodu oporowego warto zastosować jeden z moich modułów stykowo-tranzystorowych. A co do "siły iskry" to zależy ona od prądu przepływającego przez cewkę w momencie przerwania obwodu i od szybkości zaniku tego prądu czyli szybkości rozłączenia obwodu i w tym przypadku elektronika wielokrotnie przedłuża czas wyładowania iskrowego. Po bardziej szczegółowe informacje zapraszam na :http://www.republika.pl/digitech2 do działu "zasada działania", "cewki zapłonowe" (zasada działania cewek jedno i dwubiegunowych) i działu"126p" Jeśli chodzi o stwierdzenie, że "mocna iskra tez chyba za dobra nie jest" to uważam że: - dla stacji benzynowych bo większa iskra to mniej wypadających zapłonów czyli mniej spalonego paliwa - dla stacji benzynowych bo większa iskra to krótsza jazda na ssaniu i szybsze nagrzewanie się silnika. - dla producentów części i warsztatów bo szybsze uruchamianie silnika to jego mniejsze zużycie (pierścienie, gładzie, akumulator, rozrusznik), a bardziej równomierna praca na wolnych obrotach bez szarpania to większa trwałość rozrządu itd. Słyszałem opinie , że duża iskra może powodować przebicia w cewce ale jeśli przewody wysokiego napięcia nie zostaną odłączone w czasie pracy silnika to nic tu nie grozi bo energia zgromadzona w cewce rozładuje się między elektrodami świec. Więc zdecydowanie dementuję ponieważ nawet w przypadku całkowitego stopienia się elektrod bocznych świec (spowodowanego ubogą mieszanką) zamontowałem takie świece w swoim "maluchu" i z modułem nadal silnik pracował bez problemów a moduł i cewka Zelmot 4240.0.000.2 podczas jazd próbnych nie ulegly uszkodzeniu. patent andy k. - jego opis powinien wiele wyjaśnić . |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-02-10 17:01:39 ![]() |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-02-10 17:07:49 ![]() dorobione przewody 41zł |
![]() jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2006-02-10 18:37:31 ![]() mała żecz ,a cieszy wzmocnienie iskry |