MotoNews.pl
  

Problem z gazem w BMW 318

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam BMW 318 z 1995r. W aucie założyłem instalację gazową, bylo to ok 4 m-cy temu( nieznam sie na tym, taka za 1500zł). Mój problem trwa prawie od początku i nawet gazownicy u których zakladałem instalację już sobie nie radzą. Problem jest taki że gdy "wrzucę luz" podczas jazdy albo na postoju czyli ogólnie na wolnych obrotach falują obroty. Wskazówka skacze od 200 do ponad 1000 obrotów. Na benzynie tych problemow nie ma chociaz ostatnio ze dwa razy zauważylem że i na benzynie zafalowało ale tak od 700 do 1000 obrotów i już pozostało na 1000 obrotach.
  
 
to masz lipnych gazowników, leniwi jacyś jak piszesz że na benie masz ok to wina leży po stronie instalacji
  
 
A czy przypadkiem nie masz skierowanego wejścia powietrza w strone filtra na przodzie auta? - spróbuj go zaślepić tak aby nie dostawał powietrza pod ciśnieniem, założyć można np puszke elektrycznąi poprzycinać ją po bokach.
  
 
Za uboga mieszanka na wolnych....
  
 
przesłonięcie dolotu pomoże tylko przy jezdzie i to dosyć szybkiej i wrzuceniu na luz, wtedy nie zgaśnie, nie pomoże natomiast na wolnych, jeszcze jedno pytanko kolego masz instalkę na śrubce czy taką z komputerkiem ?
  
 
gówno nie gazownicy tam u ciebie, instalacja do regulacji bądz poprawki- czasami parownik montowany w poprzek a nie wzdłóż auta powoduje zakłocenia- oczywiście dolot pow. to podstawa!
  
 
Przypuszczem ze na srubke bo dał 1500to sobie na kompie nie podkreci..
  
 
masz problemy na zimnym czy cieplym silniku?
i jeszcze 1 pyt.:
czy odcieli pompe paliwowa jak pracuje na lpg.
(w przypadku zimnego silnika proponuje zrobic odciecie "silnika krokowego", mozesz to latwo sprawdzic czy pomoze wylacz silnik,odlacz krokowca i zapal auto na benz. powinien falowac a na lpg powinno byc ok)
  
 
A po co odcinanc pompe?to jest niezdrowe dla układu zasilania.. przeciez jak chodzi na LPG to nie na bp wiec nie powinno byc falowania przez krokówke?!
U mnie nie faluje na LPG mimo ze na bp zachowuje sie dziwnie i niezadowalajaca.. (nie chce mi sie tego wymienic)
  
 
Mogła ci pęknąć ta gumowa rura łącząca przepustnice z przepływomierzem.Najlepiei zciągnij ją i porozginaj czy jest cała.Lewe powietrze może być twoim problemem.
  
 
Ja miełem to samo(E36 1.. Na początku czepiłem sie układu dolotowego wraz z silnikiem krokowy ale niewiele to pomgło. Dopiero po czasie zorientowałem się że mam wyciek płynu chłodniczego z przewodu idącego do parownika.Z braku płynu parownik zamarzał i auto wariowało. Uszczelniłem układ, uzupełniłem płyn, opierdoliłem gazownkia i teraz jest OK.
  
 
Najbardziej podoba mi sie opierdalanie gazownika.... ale z uszczelnieniem rurek miałeś rację. Warto sprawdzić tez rurkę od powietrza.