Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ericsson Opel Omega 3000 24v Sopot | 2006-01-24 00:51:42 Witam!
Mam Omegę "A" 2.6 z instalacją I gen. w której występują problemy z ogrzewaniem auta. Słyszałem, że jedną z przyczyn może być złe wpięcie reduktowa do obwodu, i stąd moje pytanie - jak w omedze powinno to prawidłowo wyglądać (omega A nie ma zaworu na nagrzewnicy): 1) wpięcie szeregowe (nagrzewnica pierwsza, potem reduktor) - czy rzeczywiście reduktor będzie się dłużej nagrzewał i ma to jakiś widoczny wpływ na spalanie? - cieplej w środku? 2) wpięcie równoległe (za pomocą trójników równoprzelotowych w obydwa węże)?? - sybir w aucie? Proszę o podanie mi poprawnego rozwiązania, lub np. opisania "za" i "przeciw" poszczególnych opcji, biorąc pod uwagę ogrzewanie auta / spalanie gazu itd. Z góry dziękuje za pomoc, Pozdrawiam Eryk [ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2006-01-24 00:58:14 ] |
![]() ericsson Opel Omega 3000 24v Sopot | 2006-01-24 13:02:59 trochę "odświeże" ten post, ponieważ wysyłałem go późną nocną (lub wczesnym rankiem), a jest to dla mnie bardzo ważna informacja. Proszę ludzi mających pojęcie o tym o pomoc!
Pozdrawiam |