MotoNews.pl
  

Prawidłowe wpięcie reduktora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam Omegę "A" 2.6 z instalacją I gen. w której występują problemy z ogrzewaniem auta. Słyszałem, że jedną z przyczyn może być złe wpięcie reduktowa do obwodu, i stąd moje pytanie - jak w omedze powinno to prawidłowo wyglądać (omega A nie ma zaworu na nagrzewnicy):

1) wpięcie szeregowe (nagrzewnica pierwsza, potem reduktor) - czy rzeczywiście reduktor będzie się dłużej nagrzewał i ma to jakiś widoczny wpływ na spalanie? - cieplej w środku?

2) wpięcie równoległe (za pomocą trójników równoprzelotowych w obydwa węże)?? - sybir w aucie?

Proszę o podanie mi poprawnego rozwiązania, lub np. opisania "za" i "przeciw" poszczególnych opcji, biorąc pod uwagę ogrzewanie auta / spalanie gazu itd.

Z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
Eryk


[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2006-01-24 00:58:14 ]
  
 
trochę "odświeże" ten post, ponieważ wysyłałem go późną nocną (lub wczesnym rankiem), a jest to dla mnie bardzo ważna informacja. Proszę ludzi mających pojęcie o tym o pomoc!
Pozdrawiam
  
 
reduktor ma być wpięty równolegle do nagrzewnicy,ale piszesz,ze masz zimno w aucie.A reduktor jest goracy ? jeśli nie to winny wszystkiemu jest termostat który jest otwarty i grzeje chłodnice
  
 
zrob tak popros druga osobe aby scisnela waz od parownika gazu np.jakimis cegami albo zaloz opaske i scisnij .sprawdz czy teraz grzeje nagrzewnica .jezeli tak to musisz jakos zakryzowac waz od parownika np. ja wkladalem kryze 8mm.