Klamki w 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

mam taki dylemat czy legalne jest usuniecie klamek w tylnich dzwiach w 125p oraz czy brak migaczy bocznych tez jest na legalu?
  
 
klamki z tyłu jak zapsawasz ze nei bedzie sladu to ci moga anskoczyc - nei było ich w serii.
podobnie migacze jak zaspawasz dziury to znaczy ze ich nie było wiec nie mogą byc zamontowane
  
 
a jak udowodnic ze nie bylo ich w serii? przeciez nie robili seryjnych fiatow bez klamek z tylu chyba?
ja chce zaspawac wszystkie klamki... ale jeszcze nie wiem jak potem bede sobie radzil z niebieskimi:>
  
 
klamek lepiej nie ruszac, ew. wstawic inne ladniejsze np. A4
  
 
Cytat:
2003-04-01 16:00:41, CZUCZU pisze:
klamki z tyłu jak zapsawasz ze nei bedzie sladu to ci moga anskoczyc - nei było ich w serii.


to chciałbym być świadkiem twojej dyskusji z policją w tej sprawie , ciekawe czy też taki mocny byś był
  
 
z klamkami to lepiej nie eksperymentowac... nie daj boze jakas kraksa i bez klamek nie bedzie mozna drzwi z zewnatrz otworzyc.
co do kierunkow z boku jest latwiej.
ja nie wiem czemu chcialbys sie pozbyc takich fajnych, chromowanych klamek... (?)
w mr'ach nie bylo kierunkowaskazow na blotnikach z przodu wiec mozna tlumaczyc, ze od "serii" nie ma kierunkow.
  
 
Cytat:
2003-04-01 18:26:55, czeczun pisze:
z klamkami to lepiej nie eksperymentowac... nie daj boze jakas kraksa i bez klamek nie bedzie mozna drzwi z zewnatrz otworzyc.


a jak mam klamki i sie zamykam od srodka to jak sie podczas wypadku ktos do mnie dostanie? albo jak walne dzwiami w drzewo... to jest paranoja bo sa przypadki w ktorych klamka i tak nie pomoze aby otworzyc dzwi... no ale coz, takie przepisy
  
 
Cytat:
a jak mam klamki i sie zamykam od srodka to jak sie podczas wypadku ktos do mnie dostanie? albo jak walne dzwiami w drzewo... to jest paranoja bo sa przypadki w ktorych klamka i tak nie pomoze aby otworzyc dzwi... no ale coz, takie przepisy


to sa pojedyncze przypadki..w wiekszosci przypadkow klamka sie przydaje.. jak juz koniecznie nie chcesz miec widocznej klamki to zrob takie ja sa w pugu 106 - tylko je przyszlifowac rowno z dzwiami, pomalowac i nic nie widac
  
 
Cytat:
to sa pojedyncze przypadki..w wiekszosci przypadkow klamka sie przydaje.. jak juz koniecznie nie chcesz miec widocznej klamki to zrob takie ja sa w pugu 106 - tylko je przyszlifowac rowno z dzwiami, pomalowac i nic nie widac



dac mu piwo! dobrze gada! =)
  
 
moze jakas fotka pogladowa bo nie wiem jak wygladaja klamki w 106
  
 
w 106 są takie jak w Uno(chyba we wszystkich 3drzwiowych) jak ci to coś podpowie
  
 
Jezeli nie masz haka do holowania przyczepy nie musisz miec bocznych kierunkow i prawego lusterka. A klamki dla wlasnego bezpieczenstwa zostawilbym. A z tym zamykaniem to srednio madry pomysl...ale cos, zawsze w razie wyypadku mozna wybic szybe i pociagnac za ten guziczek do zamykania. Gorzej, jak nei bedzie za co pociagnac dzwi zeby je otworzyc....

  
 
Zaspawanie klamek = kolejne miejsce w którym będzie wyłazić rdza
Zawsze na spawie wyjdzie szybciej.

Co do legalności - mogą być (będą na pewno) problemy na przeglądach, no chyba że załatwiasz sobie na lewo.

A tak poza tym to mnie się DFy bez klamek nie podobają

Z migaczami na błotnikach nie powinno być problemów
  
 
Klameczki od audi 80 B3.B4. albo nowszych modeli są super i nic nie wystaje malujesz pod kolor naprawde polecam
  
 
pomysl z klamkami tak tylko rozwazalem , ale wole nieryzykowac z palami i tak mam juz dosyc ich a migacze to usune ,a klameczki zostawie ,dzienkuje wszystkim za odpowiedzi

pozdrawiam
  
 
skoro wy tu tak gadu gadu o klamkach to nie ma ktos ladnych do DF 'a na zbyciu ?
  
 
ja mam do sprzedania wlasne klamki,ale tylne tylkobo sobie zaspawalem wiec jakby co to na priv prosze
  
 
ja tam mam zaspawane klamki z tyłu w DF i jeszcze żadnych kłoptów z glinami nie miałem. Nic w przepisach nie pisze o usuwaniu klamek. Rdza tak samo sie nie wdziera (wystarczy fachowa robota i nic tam nie prawa się dziać). A migacze z boku muszą być bo do tego się przypierdzielają i na przeglądzie (no chyba że jest na lewo) i gliny...
  
 
moj kumpel ma fiata rocznik 73 albo 74 nie pamietam dokaldnie jest przerobiony na MRa i nie ma bocznych kierunkow orginalnie. wiec mozna sie klucic ja juz sobie zaspawalem i wbijam w paly a przeglad zawsze mozna na lewo jak ktos ma wtyki
  
 
Własnie ze w przepisach jest paragraf odnosnie klamek, ze musza byc aby w razie wypadku ekipa ratunkowa mogła sie dostać do środka. A kierunki boczne nie sa obowiazkowe jesli samochod spełnia odpowiednie kryteria ( chodzi chyba o wysokość pojazdu )

Polak to taki czlowiek co by wszystko zaszpachlowal i zaspawał