Zas³oni³em ch³odnice w mkVII

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
... 3 dni temu zas³oni³em ch³odnicê na dole na plastrze miodu w zderzaku i czê¶ciowo gril (mam chromowany) i naprawde jest poprawa.
Tylko nie wiem czy wska¼nik nie jest zbyt wysoko? bo stoi dok³adnie pionowo!!
Ale naprawde wszystkim polecam: karton, 2 spinki, ciep³e ubranie, chwila zabawy na mrozie i bedzie silnik dogrzewany
  
 
Cytat:
2006-01-22 11:46:58, Oruniak pisze:
silnik dogrzewany



raczej nie chlodzony jak sie nagrzeje
  
 
Cytat:
2006-01-22 11:46:58, Oruniak pisze:
Tylko nie wiem czy wska¼nik nie jest zbyt wysoko? bo stoi dok³adnie pionowo!!


Jak jest Pionowo to za wysoko
Chyba poziomo mialo byc
  
 
Cytat:
2006-01-22 11:52:52, matadorRS pisze:
Jak jest Pionowo to za wysoko Chyba poziomo mialo byc



Matador - w mkVII wskazniki sa inaczej ulozone
[edit]
w sensie inaczej niz u nas w mkV/VI

[ wiadomo¶æ edytowana przez: retrospect dnia 2006-01-22 11:56:25 ]
  
 
a grill od srodka zasloniles czy o d zewnatrz i jak zaczepiles karton bo mam dol tez zaklejony ale gory nie
  
 
Ja tam te¿ zatka³em, ale ja mam tak± oryginaln± za¶lepkê, któr± dawali do zderzaków z halo - zdejmuje siê od góry os³onê, i zak³ada na zatrzaski. A czy jest lepiej... Ja osobi¶cie uwa¿am, ¿e najlepsz± ch³odnic± jest u mnie parownik...
  
 
Cytat:
2006-01-22 12:07:06, Kielek pisze:
Ja tam te¿ zatka³em, ale ja mam tak± oryginaln± za¶lepkê, któr± dawali do zderzaków z halo - zdejmuje siê od góry os³onê, i zak³ada na zatrzaski. A czy jest lepiej... Ja osobi¶cie uwa¿am, ¿e najlepsz± ch³odnic± jest u mnie parownik...


To fakt mam elektroniczny pomiar temperatury wody za parownikiem - przy takich mrozach rzadko wzrasta powy¿ej 60 st.
  
 
Cytat:
... 3 dni temu zas³oni³em ch³odnicê na dole na plastrze miodu w zderzaku i czê¶ciowo gril (mam chromowany) i naprawde jest poprawa.

od której strony montowa³e¶ t± os³one; od góry czy od do³u
  
 
Jutro zamieszcze fotkê!!
  
 
Cytat:
2006-01-22 11:49:55, mazzi19 pisze:
raczej nie chlodzony jak sie nagrzeje



ma³a dygresja - silnik jest ch³odzony ciecz± a nie powietrzem (powietrze tylko pomaga, a przy temp -17st. C to chyba sie ch³odzi) jako¶ mi sie nie zagotowa³ ani nie wyglada³o na to ¿eby zbyt sie zagrza³.
Znajomy ze stacji obs³ugi pojazdów PZMot te¿ mi poleci³ takie zas³oniêcie wiec chyba on sie zna na autach!
  
 
Tez mam MK7, do tego diesla. I powiem Ci, ze normalnie wkazowka temperatury jest u mnie pionowowo. Jesli duzy obieg bedzie zamkniety, to i tak w chlodnicy nic sie nie wychlodzi
Trzeba bylo tylko zainwestowac w termostat, nowy plyn, nowa nagrzenice. Jakies 10h pracy w sumie...i wszytsko pieknie funguje po odpowietrzeniu

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-01-23 00:15:42, Oruniak pisze:
ma³a dygresja - silnik jest ch³odzony ciecz± a nie powietrzem (powietrze tylko pomaga, a przy temp -17st. C to chyba sie ch³odzi) jako¶ mi sie nie zagotowa³ ani nie wyglada³o na to ¿eby zbyt sie zagrza³. Znajomy ze stacji obs³ugi pojazdów PZMot te¿ mi poleci³ takie zas³oniêcie wiec chyba on sie zna na autach!


eee... ile Polaków tyle zdañ, ale ja przychylam siê do stwierdzenia Mazziego. Przy takiej temp. na zewn±trz i tak siê wych³odzi, ale jak zatkasz ch³odnicê, to bêdzie oddawa³a ciep³o tylko powietrzu, które jest wokó³ silnika, które jest ogrzewane przez silnik. Zawsze co¶ tam gdzie¶ tam wpadnie, ale znacznie mniej.
Zas³anianie ca³ej ch³odnicy jest dobre mo¿e w ¯ukach, a im ten znajomy starszy, tym mo¿e mieæ bardziej spartañskie pomys³y