Prosze o pomoc!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W dniu dzisiejszym po jakims tygodniu udało mi sie w koncu otworzyc mojego essiego (zamrzły zamki ) powiem wam tylko tyle ze zapalił na dotyk cudnie .
Teraz mały problem po tym mrozie moj centralny zamek nie pracuje od strony kierowcy przed morzem działał pomoze ktos dodam ze od strony paszera kreci ? Moze to wina bezpiecznika tylko czy do prawej strony centralnego jest inny a do lewje inny prosze o rozpiske do czego słuzy poszczegolny bezpiecznik dziekuje z gory!
  
 
Bezpieczniki wewnątrz nadwozia Wersje z silnikami benzynowymi
Numer Natężenie prądu (A) Zabezpieczany obwód lub odbiornik
1 25 A Ogrzewanie szyby tylnej, elektryczna regulacja lusterek zewnętrznych
2 30 A Układ przeciwblokujący ABS
3 10A Sonda lambda (silniki benzynowe z katalizatorem spalin)
4 15A Światło drogowe prawe, reflektor dodatkowy
5 20 A Elektryczna pompa paliwa
6 10A Światło pozycyjne lewe, oświetlenie zestawu wskaźników
7 10A Światło pozycyjne prawe
8 10A Tylne światło przeciwmgłowe
9 30 A lub 10 A Silnik wentylatora chłodnicy standardowy (30 A) lub o dużej wydajności (1 0 A)
10 10A Światło mijania lewe
11 15A Światła przeciwmgłowe przednie
12 10A Kierunkowskazy, światło cofania
13 20 A Silniki wycieraczek szyb przedniej i tylnej oraz spryskiwacze szyb
14 20 A Dmuchawa ogrzewania i przewietrzania wnętrza
15 30 A Układ przeciwblokujący ABS
16 3A Ogrzewanie szyby przedniej
17 3A Przekaźnik ogrzewania szyby przedniej (niektóre wersje wyposażenia)
18 15A Światło drogowe lewe
19 20 A Centralne blokowanie drzwi (zamek centralny), autoalarm
20 15A Sygnał dźwiękowy, światła awaryjne
21 15A Oświetlenie wnętrza, zapalniczka, radioodbiornik, zegar
22 30 A Elektryczne sterowanie szyb drzwi bocznych
23 30 A Spryskiwacze reflektorów
24 10A Światło mijania prawe
25 3A Elektroniczne urządzenie sterujące EECIV
26 15A Ogrzewanie siedzeń przednich
27 15A Światła hamowania, ogrzewanie dysz spryskiwaczy
28 10A Sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki klimatyzacji


mówisz masz
  
 
Cytat:
2006-01-27 20:17:54, Lord_Darth_Vader pisze:
Bezpieczniki wewnątrz nadwozia Wersje z silnikami benzynowymi Numer Natężenie prądu (A) Zabezpieczany obwód lub odbiornik 1 25 A Ogrzewanie szyby tylnej, elektryczna regulacja lusterek zewnętrznych 2 30 A Układ przeciwblokujący ABS 3 10A Sonda lambda (silniki benzynowe z katalizatorem spalin) 4 15A Światło drogowe prawe, reflektor dodatkowy 5 20 A Elektryczna pompa paliwa 6 10A Światło pozycyjne lewe, oświetlenie zestawu wskaźników 7 10A Światło pozycyjne prawe 8 10A Tylne światło przeciwmgłowe 9 30 A lub 10 A Silnik wentylatora chłodnicy standardowy (30 A) lub o dużej wydajności (1 0 A) 10 10A Światło mijania lewe 11 15A Światła przeciwmgłowe przednie 12 10A Kierunkowskazy, światło cofania 13 20 A Silniki wycieraczek szyb przedniej i tylnej oraz spryskiwacze szyb 14 20 A Dmuchawa ogrzewania i przewietrzania wnętrza 15 30 A Układ przeciwblokujący ABS 16 3A Ogrzewanie szyby przedniej 17 3A Przekaźnik ogrzewania szyby przedniej (niektóre wersje wyposażenia) 18 15A Światło drogowe lewe 19 20 A Centralne blokowanie drzwi (zamek centralny), autoalarm 20 15A Sygnał dźwiękowy, światła awaryjne 21 15A Oświetlenie wnętrza, zapalniczka, radioodbiornik, zegar 22 30 A Elektryczne sterowanie szyb drzwi bocznych 23 30 A Spryskiwacze reflektorów 24 10A Światło mijania prawe 25 3A Elektroniczne urządzenie sterujące EECIV 26 15A Ogrzewanie siedzeń przednich 27 15A Światła hamowania, ogrzewanie dysz spryskiwaczy 28 10A Sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki klimatyzacji mówisz masz



Bravissimo.
  
 
podejrzewam że to nie wina bezpiecznika,
jeżeli był by to bezpiecznik to nie działały by wszystki zamki
  
 
Cytat:
2006-01-27 20:11:22, krakus69 pisze:
Teraz mały problem po tym mrozie moj centralny zamek nie pracuje od strony kierowcy przed morzem działał pomoze ktos dodam ze od strony paszera kreci ? Moze to wina bezpiecznika tylko czy do prawej strony centralnego jest inny a do lewje inny prosze o rozpiske do czego słuzy poszczegolny bezpiecznik dziekuje z gory!



Ja podejrzewam, że po prostu centralny z jednej strony bardziej przymarzł. Spróbuj nagrzać autko (pożądnie) i wtedy spróbuj otworzyć drzwi.
Kiedyś w słuzbowym aucie tak miałem - otwierały się wszystkie drzwi, tylko nie kierowcy (zimą oczywiście) - po dobrym nagrzaniu samochodu wszystko było OK.
  
 
Miałem podobny problem z zamkiem jak zaczęły się mrozy. Co ja się nakombinowałem żeby wejść do auta. Wykonałem już tyle prób otwarcia , że w końcu wpadłem na to że kluczyk jest kompletnie starty , to znaczy zjechany dość poważnie. Kiedy ponowiłem próbe zapasowym kluczykiem ku mojemu zdziwieniu - BINGO . Nie wiem dlaczego uszkodzenie kluczyka zbiegło się z mrozem co zmyliło mnie całkowicie.
Pozdrawiam
  
 
w ostatecznosci mam lewy silownik centralnego od 3d
jesli bedzie potrzebny to prosze na priv
  
 
Albo ogrzej, albo aby do wiosny i sam odpuści.