Brak niskiego basu - bardzo proszę o poradę

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Jestem na razie kompletnym laikiem w temacie audio.
Mam pytanie, prawdopodobnie banalne
Jaki może być powód tego, że bas dobiegający z tylniej półki jest wysoki i buczący? W innym samochodzie, ze słabszych głośników bas schodzi niżej, jest zdecydowanie głębszy...
Czy możliwe że problemem jest tutaj praktycznie "goła" pilśniowa półka?
Mam zamontowane radio pioneer 4*50 na mosfetach, w tejże półce znajdują się elipsy pioneera. Wiem, że nie jest to może wyrafinowany system, ale muszę przy tym pozostać. Nie mam możliwości w żaden poważniejszy sposób ingerować w sprzęt - brak funduszy, poza tym to nie mój samochód i nie mogę niczego poważnie przerabiać.
Może wystarczy "podkleić" coś pod tą półkę (np filc, gąbkę...)?
Czy to coś pomoże?

Samochód to mercedes W202
Dodam, że nie jest to sprawa ustawień radia, to samo radio na gorszych głośnikach w audi gra o niebo lepiej! (Tam półka jest czymś podklejona)

Rozgadałem się trochę będę wdzięczny za wszelką pomoc

Dodam jeszcze, że bezpośrednio pod głośnikami jest goła blacha, co prawda jest w niej kilka dosyć dużych otworów, ale mimo wszystko głośniki w półce (cienkiej jak nie powiem co, chociaż w miarę stabilnej) są zawieszone nad kawałkiem blachy. Czy ew. obkładając tą blachę czymś również uzyskam poprawę dźwięku?

pozdrawiam

spróbuj wykleić blache matami. poza tym, głośniki muszą miec troche przestrzeni, więc jeżeli jest jej za mało to nigdy nie zagra dobrze

Kable jakie sa??