(S) części Omega A 1991

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
silnik C26NE igła 500 zł
Skrzynia automat Igła 500 zł
dyfer igła 200 złprzepływomierz niw widział gazu 200 pln zbiornik paliwa z pompą 150 zł
zaciski Hamulcowe 4 szt 150 zł
czujniki ABS 4 szt 150 zł
tylna szyba 50 zł
rozrusznik 100 zł
  
 
rozumiem ze dyfer nie bedzie sie nadawal do Omy A c20ne?
(pewnie masz tzw. duzy)?
  
 
Dyfry są dwa rodzaje z żeberkami i bez ja mam z żeberkami ale za to ze szperą
  
 
Cytat:
2006-02-03 16:33:20, sss25 pisze:
Dyfry są dwa rodzaje z żeberkami i bez ja mam z żeberkami ale za to ze szperą


Dwa rodzaje tak jak pisał SENATOR,duży z grubymi półośkami i mały z cienkimi.
Użebrowanie zależy od roku produkcji.Stare nie miały żeber a nowsze tak.
Sam dyfer nie przypasi "topaw" do twojej omy.
  
 
sss25 - juz Cie nie lubie nie mogłeś tego napisać z 2tyg. wczesniej? Ja robiłem w swoim C26NE uszczelke pod głowicą itd. i wszystko mnie wyszło pod 500zł, a jeszcze piszesz, że silnik igła.. wrrr apogeum kurwicy
  
 
Dyfrów są 3 rodzaje i jeszcze kombinacje grubości półosi, razem 5 kombinacji.
  
 
Cytat:
2006-02-03 18:37:32, eron pisze:
sss25 - juz Cie nie lubie nie mogłeś tego napisać z 2tyg. wczesniej? Ja robiłem w swoim C26NE uszczelke pod głowicą itd. i wszystko mnie wyszło pod 500zł, a jeszcze piszesz, że silnik igła.. wrrr apogeum kurwicy


sorki kolego silnik jest naprawdę igła ale nie bede Cie już dołował mam nadzieję że teraz Twój też bedzie super chodził pozdrawiam