Regulacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam pytanie, czy istnieje mozliwosc regulacji, a konkretnie lekkiego podniesienia swiatel z automatycznym poziomowaniem ?
moim zdaniem swieca troche za krotko i mnie to mocno irytuje
nie dodalem, ze chodzi mi o Omege B
  
 
tak
  
 
Mam to samo spostrzeżenie, czy do regulacji służą te dwie śruby imbusowe nad kloszem?
  
 
A czy nie jest tak ze jak je podniesiesz to i tak one sie obniza - wkocu same poziomuja sie w/g jakiegos tam wyznacznika
  
 
Nivomatic poziomuje samochód na podstawie czujnika wychylenia wahacza tylnego koła (chyba prawego) i nic więcej.
  
 
Cytat:
2006-01-16 10:14:36, actom pisze:
Nivomatic poziomuje samochód na podstawie czujnika wychylenia wahacza tylnego koła (chyba prawego) i nic więcej.



czyli moge sobie srubkami podniesc ??
  
 
Cytat:
2006-01-16 11:09:27, Piterek_VU pisze:
czyli moge sobie srubkami podniesc ??



No własnie pytanie brzmi, którymi śrubkami?
  
 
jak otworzysz maske, patrzac z gory na reflektor bedziesz mial 2 otwory do regulacji, pionowej i poziomej. Jak dobrze pamietam to reguluje sie to imbusem, ale numerka to nie pamietam. Musisz sie troche nakrecic, by bylo widac zmiane polozenia. Jesli chodzi o sterowanie silniczkami, to czujnik jest na tylnym prawym wahaczu tak jak to napisal Actom.
  
 
jak wam za nisko to sobie kupcie BMW X5 gdzie światła są na wysokości 1m
a jak was nie stać to po co kręcić śrubkami,jeździć na długich
tak czy inaczej będziecie ludzią po oczach dawać
  
 
regulacja w ASO to wydatek aż 20 zł więc...
jest profi pomiar i fakturkę jeszcze wystawią

samemu jest co kręcić a i regulacyjne śruby zj..ć nie trudno
  
 
Cytat:
2006-01-16 21:09:32, MEGA_3 pisze:
regulacja w ASO to wydatek aż 20 zł więc... jest profi pomiar i fakturkę jeszcze wystawią samemu jest co kręcić a i regulacyjne śruby zj..ć nie trudno



dobry pomysl, skorzystam, myslalem, ze to drozej wyniesie


Cytat:
2006-01-16 20:58:36, MarekV6 pisze:
tak czy inaczej będziecie ludzią po oczach dawać



nie przeginaj, bo nie o to chodzi, moje swieca jakies 10m przed auto, nie uwazasz, ze to za krotko
a oslepia nie wysokosc, a zle ustawienie do osi, a tego nie chce zmieniac
  
 
To jeśli czujnik położenia świateł jest na tylnym prawym wahaczu, to co jest na przednim lewym???

---------------------------------
Gdy nie wiemy co robić, rubmy to
  
 
to samo ten z tyłu odpowiada za nivo...zresztą chyba oba odpowiadają za to i za to..nie jestem pewnien. Ten na przednim na bank odpowiada za światła. czasem jak nawali się tam śniegu to pojawia sie komunikat "low beam flm vision"


kurde, kusy, Ty z Ostrołęki jesteś

[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2006-01-17 11:52:36 ]
  
 
jak sprawdzic czy jest NIVO ?
facet mowil, ze jest, ale jak to sprawdzic ?
  
 
Piotrek... wszystkie Omegi B mają nivo...chyba, że je ktoś zdemontował zerknij na tylny amortyzator, jeżeli podłączone są do niego przewody "powietrzne" to masz jeszcze nivo
  
 
Cytat:
2006-01-17 12:06:54, Res pisze:
Piotrek... wszystkie Omegi B mają nivo...chyba, że je ktoś zdemontował zerknij na tylny amortyzator, jeżeli podłączone są do niego przewody "powietrzne" to masz jeszcze nivo



Nie wszystkie Resiu, nie wszystkie. Mój stary dieselek nie miał.
I nikt niczego w miedzyczasie nie demontował
  
 
a i mój "sport" też nie ma nivo
w końcu to zbędne kilogramy
  
 
zerkne rano, moze uda mi sie stanac pod blokiem tak, zebym sie nie musial czolgac
  
 
Właśnie widziałem że w tym urządzeniu tech-2 jest opcja służąca do regulacji wysokości świecenia Xenonów.
  
 
Cytat:
2006-01-17 11:51:10, Res pisze:
zresztą chyba oba odpowiadają za to i za to..nie jestem pewnien. Ten na przednim na bank odpowiada za światła.


Dwa rozłączne układy: prawy tył tylko nivo, lewy tył i prawy (nie pamiętam?) przód tylko xenon.

pozdr, Robert