MotoNews.pl
  

Pasy sie nie zwijaja. Cena krokowca.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Problem moze nie jest az taki wazny, ale denerwujacy. Czy macie moze jakis patent albo pomysl na pasy, ktore przestaly sie juz zwijac? Moje sa jakies takie anemiczne i musze im pomagac sie zwinac, albo je zostawiac takie troche wyciagniete.

Druga rzecz to cena krokowca do 1,6 EFI. Na sieci znalazlem je za 470 chyba co wydaje mi sie troche za duza suma. Mozecie napisac ile kosztuja u was, wzglednie gdzie jest taniej?

Dzieki i pozdrawiam

Demon
  
 
Cytat:
2005-10-30 20:28:10, demon pisze:
Witam Problem moze nie jest az taki wazny, ale denerwujacy. Czy macie moze jakis patent albo pomysl na pasy, ktore przestaly sie juz zwijac? Moje sa jakies takie anemiczne i musze im pomagac sie zwinac, albo je zostawiac takie troche wyciagniete. Druga rzecz to cena krokowca do 1,6 EFI. Na sieci znalazlem je za 470 chyba co wydaje mi sie troche za duza suma. Mozecie napisac ile kosztuja u was, wzglednie gdzie jest taniej? Dzieki i pozdrawiam Demon



moje się już zwijają tak jak trzeba Ale niestety nie mogę doradzić jak to zrobić (tajemnica zawodowa)
Ps. można przy tym stracić wzrok.
  
 
Cytat:
2005-10-30 20:53:24, MasterCheat pisze:
moje się już zwijają tak jak trzeba Ale niestety nie mogę doradzić jak to zrobić (tajemnica zawodowa) Ps. można przy tym stracić wzrok.



hmm, skoro wiesz, to powiedz chociaż czy chodzi o naciąg sprężyny taśmowej
..........juz kiedys z tym walczyłem, ale to była dopiero pierwsza runda.....druga MUSI należeć do Mnie.
  
 
Jakby komuś się udało to zwalczyć to niech skrobnie na forum jak to zrobił. Moim niestety też trzeba pomagać.
  
 
tez chcialbym moje jakos zrobic ;]
  
 
Cytat:
2005-10-30 20:53:24, MasterCheat pisze:
moje się już zwijają tak jak trzeba Ale niestety nie mogę doradzić jak to zrobić (tajemnica zawodowa) Ps. można przy tym stracić wzrok.



To po co to piszesz? Jak wiesz, a nie chcesz powiedziec to zachowaj to dla siebie, takimi postami tylko wkurzasz, a nie pomagasz.
  
 
Cytat:
2005-10-31 11:50:50, toradek pisze:
To po co to piszesz? Jak wiesz, a nie chcesz powiedziec to zachowaj to dla siebie, takimi postami tylko wkurzasz, a nie pomagasz.



hehhehe ja sie powstrzymałem od napisania tego, toradek nie heh

to jak będzie z tymi pasami?
  
 
ehhhh chamówa... toradek ma racje no niestety ale to prawda...ja bym na tyle też musiał naprawić gdyż niezwijają sie tak jak maja:/ ale jaksie wkurze to to porozkręcam i naprawie...!!!niema rzeczy niemożliwych u mnie
  
 
Cytat:
2005-10-31 11:50:50, toradek pisze:
To po co to piszesz? Jak wiesz, a nie chcesz powiedziec to zachowaj to dla siebie, takimi postami tylko wkurzasz, a nie pomagasz.



Aleeś ty ostatnio poważny. Weź se chłopie na wstrzymanie. Jak masz coś do mnie to powiedz to wprost (chyba że nei masz odwagi), bo ostatnio każdym postem pisanym do nie próbujesz mi wjechać...
A przynajmniej ja tak to odbieram. WIęc albo wyluzuj, albo napisz mi na priw o co ci chodzi bo twoje zachowanie jest conajmniej dziwne...
  
 
i ani słowa o nurtujących nas pasach
  
 
Cytat:
2005-10-31 17:09:59, MasterCheat pisze:
Aleeś ty ostatnio poważny. Weź se chłopie na wstrzymanie. Jak masz coś do mnie to powiedz to wprost (chyba że nei masz odwagi), bo ostatnio każdym postem pisanym do nie próbujesz mi wjechać... A przynajmniej ja tak to odbieram. WIęc albo wyluzuj, albo napisz mi na priw o co ci chodzi bo twoje zachowanie jest conajmniej dziwne...



Master ja w tym przypadku bede trzymal strone toradka..

Twoj post byl co najmniej bez sensu...
  
 
Właśnie też mam z tym problem i już miałem pisać z prośbą o pomoc. Moje nie dość, że zwijają się przez pół dnia i to z moją pomocą, to jeszcze podczas hamowania się blokują.
Wiecie pewnie jak to komentuję za każdym razem jak przed skrzyżowaniem zwalniam i chcę się wychylić żeby się rozejrzeć.

W Golfie I to było takie ustrojstwo, które blokowało pasy w przypadku przewrotki i wystarczyło tak dobrze to ponaginać, a tu??? Jeste tak samo?? Ma ktoś taki problem też?
  
 
Ps jak ktoś chce naprawde wiedziec jak to zrobić to będzie wiedział jak i gdzie się do mnie zwrócić.

Tutaj tego nie mogę napoisać i tyle..

ps. bez wymiany jednego z elementów naprawa bedzie raczej mało skuteczna. Ale jak jak chcecie wiedzieć co i jak to wiedzie gdzie...
  
 
Cytat:
2005-10-31 17:13:45, zlapmnie pisze:
Właśnie też mam z tym problem i już miałem pisać z prośbą o pomoc. Moje nie dość, że zwijają się przez pół dnia i to z moją pomocą, to jeszcze podczas hamowania się blokują. Wiecie pewnie jak to komentuję za każdym razem jak przed skrzyżowaniem zwalniam i chcę się wychylić żeby się rozejrzeć. W Golfie I to było takie ustrojstwo, które blokowało pasy w przypadku przewrotki i wystarczyło tak dobrze to ponaginać, a tu??? Jeste tak samo?? Ma ktoś taki problem też?



no to już większy problem. Zwijacz raczej od wymiany, bo tamta strona rozbieralna raczej nie jest....
A zepsuć się mogły rózne elementy...
  
 
Czyli tak mysle, ze lepiej bedzie zakupic jakies pasy z rozbiorki innego Essiego niz sie grzebac w tej prawie bombie
No i jeszcze jedno pytanko dot. silniczka krokowego. Ile on kosztuje u Was? Mozecie podac ich ceny? To sobie wybiore moze jakis tanszy sklep. Ten ktory ja widzialem byl produkcji Helli.

Demon
  
 
Cytat:
2005-10-31 21:17:04, demon pisze:
Czyli tak mysle, ze lepiej bedzie zakupic jakies pasy z rozbiorki innego Essiego niz sie grzebac w tej prawie bombie No i jeszcze jedno pytanko dot. silniczka krokowego. Ile on kosztuje u Was? Mozecie podac ich ceny? To sobie wybiore moze jakis tanszy sklep. Ten ktory ja widzialem byl produkcji Helli. Demon



ALe jak już, to z jak najnowszego modelu. no bo wiadomo zmęczenie matriału...
  
 
Witam Niewiem jak wy ale po czytaniu waszych wypowiedz postanowiłem sobie pogrzebać przy pasach bo tak jak uwas się niezwijały dobrze. ale teraz mam ten problem za sobą . Co prawda niebyło tak łatwo ale sobie poradziłem jak narazie działają bez zażutu.Oto mi chodziło Poprostu naciągnołem sprężyne na MAXA ile się dało. I mam nadzieje że to troche wytrzyma.Niewiem co jest u was ale trzeba rozebrać ,żeby wiedzieć. W najbliższym czasie będze rozkładać ze strony pasażera jak coś to napisze czy to była sprężyna czy coś innego.
  
 
Cytat:
2005-10-31 22:46:39, pinox pisze:
Witam Niewiem jak wy ale po czytaniu waszych wypowiedz postanowiłem sobie pogrzebać przy pasach bo tak jak uwas się niezwijały dobrze. ale teraz mam ten problem za sobą . Co prawda niebyło tak łatwo ale sobie poradziłem jak narazie działają bez zażutu.Oto mi chodziło Poprostu naciągnołem sprężyne na MAXA ile się dało. I mam nadzieje że to troche wytrzyma.Niewiem co jest u was ale trzeba rozebrać ,żeby wiedzieć. W najbliższym czasie będze rozkładać ze strony pasażera jak coś to napisze czy to była sprężyna czy coś innego.



a smaru nowego to nałożyłeś...

pozatym nie wolno tej sprężyny do końca naciągać...

ale chcecie to grzebcie najwyżej wam pasy nie zadziałają w najpotrzebniejszym momęcie...
  
 
Cytat:
2005-10-31 22:57:02, MasterCheat pisze:
a smaru nowego to nałożyłeś... pozatym nie wolno tej sprężyny do końca naciągać... ale chcecie to grzebcie najwyżej wam pasy nie zadziałają w najpotrzebniejszym momęcie...


tyle to ja wiem że trzeba nałożyć smaru przed złożeniem.
  
 
Cytat:
2005-10-31 23:01:18, pinox pisze:
tyle to ja wiem że trzeba nałożyć smaru przed złożeniem.



ty może wiesz, ale inni tego mogą niewiedzieć...

ps. mówimy oczywiście o nałożeniu smaru na sprężynę...