GDZIE TEN WĘŻYK paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich


mam male pytanie::::::::::::::::

Wiek ktoś może gdzie jeste przewód doprowadzający paliwo w MKVII.

Z moich obserwacji wynika ze sa trzy mozliwosci.

ktory z tych wezykow jest wlasciwy ?????????

  
 
helo jest ktos ?? kto wie który to wężyk ???
  
 
nie wiem jak u ciebie ale w 1,3 wezyk jest plastikowy. i ciezko go pomylic z innym.
  
 
a mozesz podac dokladne namiary na silnik jaki to rodzaj
  
 
wyglada na 1,4 EFI
  
 
na moj gust nie majac pojecia to to cos pod 1-ką
  
 
na moj gust nie majac pojecia to to cos pod 1-ką
  
 
Mam identyko silnik i osprzęt i niestety kolego to nie jest żadna z twoich propozycji.
  
 


W czerwonym kółku jest regulator ciśnienia paliwa - to do niego od spodu (niestety nie widać na fotce) jest doprowadzane paliwo. W zielonym kółku początek kolektora wtryskiwaczy na którego końcu znajduje się przewód odprowadzający nadwyżkę paliwa z powrotem do zbiornika.
  
 


WIEKIE DZIEKI ZA POMOC

jutro rano pojde sprawdzic.
  
 
Cytat:


W czerwonym kółku jest regulator ciśnienia paliwa - to do niego od spodu (niestety nie widać na fotce) jest doprowadzane paliwo. W zielonym kółku początek kolektora wtryskiwaczy na którego końcu znajduje się przewód odprowadzający nadwyżkę paliwa z powrotem do zbiornika.


A ja dzisiaj sprawdzałem u mnie z regulatora jest odprowadzane paliwo a doprowadzane jest przewodem obok. Więc jak jest?
  
 
Cytat:
2006-01-29 17:05:16, SebaNowy pisze:
A ja dzisiaj sprawdzałem u mnie z regulatora jest odprowadzane paliwo a doprowadzane jest przewodem obok. Więc jak jest?


Obok czego?
To co widać na zamieszczonej przezemnie fotce to jest regulator ciśnienia paliwa. Paliwo jest doprowadzane do kolektora za pośrednictwem regulatora. Najlepiej looknąć sobie na filtr paliwa i dalej to już po przewodzie dokąd biegnie. Ten co idzie przez filtr to jest zasilanie układu, a powrót do zbiornika wraca bezpośrednio. Przewód który jest na szczycie regulatora to jest podciśnienie kolektora ssącego dodatkowo podnosi ciśnienie paliwa gdy jest silnie zasysane powietrze do komór spalania.