MotoNews.pl
  

Klatka z alu ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tu

jeżeli ma certyfikat tuv to chyba powinna być "pożądna"...
  
 
Ale cela konkret. Jak z WRC
  
 
pomijam rozbudowanie,ale ciekaw jestem jak z wytrzymałością...
jakoś w topowych maszynach sie alu nie stosuje-więc chyba lipne rozwiązanie,choć ciekawe z pkt. widzenia wagi...
  
 
za to 1250 to z tej klatki bym sobie zrobil orurowanie przednie do malucha i aluminiowe progi jak w off-roadówkach
  
 
Za taką cene to można zrobić klatke we. J z nerdzewki.
  
 
to ze ma TUV to nie oznacza ze ma dopuszczenie do "rajdowania".

Homologacja oraz zał J i K wyraznie mowi o materiale:

Cytat:
Materiał powinien z chromu molibdenowego SAEW 4130 lub
SAE 4125 (lub równowanika w DIN, NF, itd.).

  
 
do rajdowania nie ale jeśli ma TUV to można sie po ulicach z tym przemieszczać i nie zastanawiac się czy upierdliwy padn władza zabierze DR czy nie
  
 
Cytat:
2006-02-05 17:17:47, owz pisze:
do rajdowania nie ale jeśli ma TUV to można sie po ulicach z tym przemieszczać i nie zastanawiac się czy upierdliwy padn władza zabierze DR czy nie

no perfekcja, zaplacic 1250pln za klate do lansu
  
 
golf z niemiec - 50 ojro
klata dla lansu - 1250 PLN
Kisiel w gatkach małolatek pod remizą - bezcenny
  
 
Cytat:
2006-02-05 17:34:17, owz pisze:
golf z niemiec - 50 ojro



Jak mogles tu chlopaków tak ośmieszać
Z tym 50ojro przesadziles,przeciez oni takiej grubej kasy by niewydali na auto
A zreszta teraz to niema przelicznika ojro tylko np.(taka rozmowa dajmy na to)
Stary,ile dales za tego golfika
-stary ja to zapiepszalem miesiac w tuśkawkach w Hulandii,a jak zech sie tam musiol namachac,z pindziesiat koszytkow truskawek kosztowal mnie ten gulf
  
 
W przypadku kobiet ta rozmowa moze też wygladać tak:
-Aniu ile dałaś za Golfa??
-3 razy !!!

  
 
Klatki z alu stosowali chyba czasem w latach 60-tych, cos o tym wspomina zalacznik K i jest napisane ze mozna z nimi jezdzic w historycznej tylko jezeli byla taka oryginalnie montowana przez fabryke.
Za ta cene mozna miec podstawowa klatke (a nie polklatke) ze stali Cr-Mo, robia takie klatki m.in. w Kielcach, mozna zobaczyc np. u Gadzia.
  
 
Cytat:
2006-02-05 19:24:04, yapko pisze:
Klatki z alu stosowali chyba czasem w latach 60-tych, cos o tym wspomina zalacznik K i jest napisane ze mozna z nimi jezdzic w historycznej tylko jezeli byla taka oryginalnie montowana przez fabryke. Za ta cene mozna miec podstawowa klatke (a nie polklatke) ze stali Cr-Mo, robia takie klatki m.in. w Kielcach, mozna zobaczyc np. u Gadzia.



A nawet później, w homologacji peugeota 205GTI jest klatka z aluminium, wiec jeszcze w latach 80 było to dopuszczone.
  
 
Cytat:
owz
F&F Sympatyk

dziwińćseta
Poznań/Skórzewo



Wysłany: 2006-02-05 17:34:17 Powiadom o tym poście ^

golf z niemiec - 50 ojro
klata dla lansu - 1250 PLN
Kisiel w gatkach małolatek pod remizą - bezcenny



klatka do lansu??
niedawno w markecie dorwałem takie ciekawe pismo- "street Xtreme" chyba
na pierwszej stronie jest auto do lansu
ma 29 ekranow ciekłokrystalicznych (pono na ten 30ty nie było juz miejsca )
kiera-sportowa a jakze z dodatkowa funkcja- cała jest swiecaca bo jest z plexiglasu a zeby kierowcy nie zaslaniala widocznosci to od polowy w gore jest scieta
ale najlepsze jest to ze załozono tam klatke bezpieczenstwa- cala jest z plexiglasu i podswietlana jak kierownica- to dopiero lansssssssss
  
 
To wszystko to syndrom Gwiezdnych Wojen. Na oglądali się tego i teraz robią z samochodów statki kosmiczne, a że nie stać ich na miecze świetlne to robią sobie klatki świetlne