Swiece NGK do zeteca 1,0mm zamiast 1,3m co bedzie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam pytanie jakie konsekwencje w pracy silnika, spalania, zaplonu etc. bedzie mialo zalozenie zwyczajnych swiec (nie platynek) NGK do MKVII zetec 1.6 16v o szczelinie elektrody 1,0mm zamiast zalecanych 1,3mm? Wiem ze zawsze mozna poszerzyc szczelinke i zrobic te 1,3 ale co bedzie jesli uzwaloby sie swiec o szczelinie 1,0mm?
  
 
prawdopodobnie bedzie gorzej chodzil na benzynie jesli zrobisz na 1 mm przerwe
  
 
hmm, ale nie wiem po co zakładać nie takie jak przewiduje katalog?
  
 
ja mam motorcrafty i essi super smiga na nich
  
 
Cytat:
hmm, ale nie wiem po co zakładać nie takie jak przewiduje katalog?



no niestety jak to zwykle bywa z oszczednosci, samochodzik niedawno kupiony wiec oczywiscie trzeba bylo wymienic wszystkie plyny, filtr, teraz bedzie robiony rozrzad wiec juz troche kaski poszlo a jesli chodzi o swiece to nie znalazlem aby NGK mial inne niz platynowe do forda o szczelinie 1,3mm, jedyne zwykalki to szczelina 1mm a koszt zamiast 100zl za komplet schodzi przy zwykalkach na 50zl ale za to szczelina 1,0mm. Wiem ze zaraz pojawia sie glosy ze niewarto oszczedzac na niektorych rzeczach itp. ale zorientowac zawsze sie mozna
  
 
Hmm z tego co wiem to do LPG można zmniejszyć
szczeline o 0,2 mm ale Ty zdaje sie nie masz gazu
więc to troche bez sensu.
Ja też mam Motorcrafty i jest dużo
lepiej niż na wcześniejszych Boscha
i chociaż mam LPG to szczelina 1,3
jak fabryka podała
i jest elegancko

poza tym to chyba nie za bardzo oszczędność
na platynówkach przejezdzisz do 60 tyskm
a na zwykłych nie wiem ale chyba dużo mniej

[ wiadomość edytowana przez: Magz dnia 2006-02-02 12:35:05 ]