MotoNews.pl
  

Niestabilna praca (Mercedes 190E)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, na poczatek, wiem ze juz to bylo, ale przejechalem 6 stron i juz nie moge. Opisze moj problem, posiadam samochod jak w temacie z automatem, instalacja nie wiem jaka przelacza sie podczas "spadku z wyzszych obrotow na nizsze" i mam z nim nastepujacy problem (a nie chce od razu jechac do mechanika bo za bardzo sie nie znam),
1. Po pierwszej regulacji (15000km bylo to w czerwcu) samochod przy dojezdzie do skrzyzowania (po dluzszej jezdzie ze stala predkoscia) zaczal gasnac i jak to jest z automatem trzeba stawac i zapalac. Czy w tym wypadku wystarczy regulacja, ale przeczytalem tez cos o "jakims" doplywie i nic nie wiem.
2. Zimowy problem. Samochod zapala na benzynie i poki sie nie rozgrzeje lepiej nie przelaczac na gaz bo gasnie i przez jakis czas nie mozna wogole zapalic (nawet na benzynie). Gdzies wyczytalem ze powinno pomoc wymiana swiec i przewodow. Chciałbym poznac rowniez waszw zdanie.

Dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam
  
 
Załóż sobie stabilizator wolnych obrotów.
  
 
Witam ! Mozesz miec nieszczelnosci w dolocie. W przypadku mechanicznych wtryskow to czesty problem zwlaszcza z LPG. Kopulka, palec rozdzielacza zaplonu, przewody WN i swiece musza byc w 100% sprawne, bo jak nie to bedzie strzelal i ani na benzynie ani na gazie nie pojedziesz.