I kolejne plany tuningowe :D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie czesc juz rzeczy zrobilem ktore chcialem, czyli mam poalkierowane zderzaki i klamki (wprawdzie jedna wymaga naprawy, ale...)

Moje dalesz plany na nastepny weekend (jesli bedzi epogoda)
-polakierowac listwy na drzwiach
-polakierowac i zalozyc progi
-pokombinowac z grillem, amoze sie zdecyduje
-poszukac sprezyn na prozd!

Wlasnie to jest problem!
Chce kupic jakies dobre sprezyny na przod, nie sportowe ale takie ktore by mi troszeczke, bardzo malo, obnizyly przod. Zalezy mi na niewielkim obnizeniu poniewaz nie chce miec jeszcze bardziej zniszczonego przedniego spojlera. Wiecie grdzie w Wawie takie kupic? i ile by kosztowaly??


Innym wyjsciem jest podnsienie tylu. wtedy sam przod pojdzie troszeczke do dolu

W kazdym badz razie czekamna propozycje

Jesli chodzi o skore, bo paru z was sie pyta mnie na priva, to caly czas kombinuje i nei jest to niestety takie proste jak by sie moglo wydawac

Koeljnym moim planem jest zamontowanie tylnego spojlera tylko musze dac do prawdziwego lakiernika zeby duzo sie nie rozniklo i zeby usunal mi ta rozcnie w wygladzie ktota jest po zalozeniu tego spojlera, chodzi mi glownie o to ze ten spojler bardzo sie odcina od calej bryly zderzaka tylnego... i to jest problem
  
 
Chyba sprężyny od Vectry są nizsze około 15 mm. Koszt, pewnie z 300 zł za 2. Chyba, że znajdziesz taniej
  
 
Proponuje sprezyny firmy KILEN

Sam sie nad nimi zastanawiam...

Barylkowe, progresywne, wzmocnione.
Obnizone w stosunku do serii o 25mm ale przy stanie nieobciazonym. Sprzedawca twierdzi ze przy obciazeniu nie obnizaja przodu.

Cena - bagatela 193zl/szt

  
 
ja chce niewielkie obnizenie, rzedu 15 mm i tyle wystarczy
i chcialbym tez w miare tanie z kasa coraz trudniej jak sie mieszka samemu
  
 
Takie obniżenie mogą dać Tobie klamerki na sprężyny. Z pewnościa koszt niewielki, ale czy efekt pożądany tego nie wiem.
Rozprowadza je firma Jacky, do zobaczenia także na stronie Macieja GT.
  
 
boje sie tego wynalazku... tzn boje sie np rozpiecia czegos takeigo przy predkosci 140 km na godzine na zakrecie
  
 
W pełni Ciebie rozumiem
  
 
to sie nie boj bo ja mam
  
 
a masz na dodatek zaufanie do polskiego rzemiosła?
  
 
Dominik masz ?????
i jak ?? a jak byly problemy z zalozeniem ile zaplaciles ?
i ile ci obnizylo ??
  
 
Cytat:
2003-04-07 22:13:38, Lasombra pisze:
Dominik masz ?????
i jak ?? a jak byly problemy z zalozeniem ile zaplaciles ?
i ile ci obnizylo ??




Dominik tak zachęca, chyba ma z tego profity

Nie jest tak słodko, Dominik sam stwierdził, że po zdjęciu szerokich opon jest nie dobrze. Amortyzatory na takiej obniżce dostają po dupie, tłumienie drgań jest "rozregulowane". Istnieje ryzyko wspomnianego pęknięcia tej obejmy lub samej sprężyny zmaltretowanej od zwiększonych naprężeń. Te całe klamry są zrobione docelowo dla aut na pokazy, a nie do jazdy. Tylko w Polsce jest inaczej. Tak jak z anty-radarami .

Polska to piękny kraj. Wpiszcie na stronie wiem słowo "beznadziejność"
  
 
No to panowie jakie sprezyny proponujecie??
nie chcialbym dac wiecejniz 150 zl za sztuke
oczywiscie na przod ktroe by obnizyly tak o 15 mm


Pozdrawiam
Lasombra (imperator, cenzor i morderca niewinnych postów)
  
 
tia....to sie nagadalem

...tylko przeoczylem moment zachecania

3,5cm poszlo na dol...a auto rzczywiscie ostatnio nie da sie kontrolowac ..ale przez to ze mam zalozone 13'od lanosa o szerokosci kapci moje babci no i bez dystansow...
  
 
te pierścienie doprowadzają do sytuacji że nie pracują wszystkie zwoje sprężyny.....
..min dwa są z pracy wyłaczone - stąd obciązenie liczone do odprowadzania przez całą spręzyne w granicach spręzystości......musi byc pochłaniane przez mniejszą ilość zwoi...co z kolei doprowadza do przekroczenia granicy sprężystości i uplastycznienie spzyny....co powoduje w krótkim czasie zgniot plastyczny ...i kruche pękniecie....


wkońcu coś się z samochodami związanego studiuje......


a z praktyki - to mam 2 kumpli którzy to gówno jackiego pozakladali....spręzyny wytrzymały im niecały rok.....

z czego jedemu pękło w warszawie.....nic strasznego dużo hałasu i tyle......a drugiemu w Nexii w niemczech.......przy prędkośći 150km/h....... skończyło sie to rozwaleniem barjerki....i samochodem powracającym do kraju na lawecie.....

LUDZIE USPOKÓJCIE SIĘ.....nie zakładajcie takich kamikadze-zabawek

Jezeli coś robić to porządnie...a nie półśrodkami......
żadna spinka nie zastąpi sportowych spręzyn!
  
 
poczekamy ...zobczymy
  
 
Tomek to wiesz gdzie w wawie moge kupic zprezyny na przod ktore by obnizyly 15-20mm i nie kosztowaly wiecej jak 150 zl za sztuke ??

To dla meni bardzo wazne bo trace czasem kontrole na dautem a to jest na 100% moje zawieszenie.. ktore jak KeyJey zauwazyl palcem mozna dotkanac maski aby wywolac fale...


  
 
a to w kwestii podnoszenia tylu

  
 
ja bym proponował polskie spręzyny z lublina. Są twardsze od koreańskich a zakładane do lanosów od 2000r.
Chyba najtaniej będzie w ASO na kotsisa lub na Jagielońskiej (centrum serwisu)
Podobno prowadzi się to nienajgorzej. A jeżeliauto można łatwo rozkołysać - to padniete są amortyzatory.....
Tu bym polecał wszystko oprócz sahs-ów...przereklamowane badziewie.

Ja mam Monroe zrobiłem na nich 70 tys i jeszcze sie jako tako trzymają....ale za ok rok czeka mnie wymiana.

Polecić moge polskie amory z krosna - Delphi wmiare niedrogie a bardzo trwale - też zakładane na pierwszy montaż na żeraniu.

A!
jeszcze jedno masz esperaka 1.5 ...i masz spojler pod zderzakiem??????
Spojlery były tylko w 1.8 i2.0 razem z klimą.

choć widziałem kilka 1.5 z załozonym spojlerem....bez klimy.....
dziwne - bo ten spojler służy ttylko do "zgarniania" powietrza na skraplach (chłodnice klimatyzacji)
  
 
Lsombra mial na mysli spoiler od Jedrasika chyba...
  
 
...aaaaa nnooo taaaaaakkk

fucktycznie....mój błąd