Jakie obniżenie przy Weitec FO027VA/031 FO027HA/031 ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie? kupilem a nie wiem... czy to czasem nie marne 35/35 ?? moze ktos wie...
  
 
dokumentacja


tu masz
  
 
mam takie same i na marne nie wyglada wiecej nie potrzeba...
  
 
Zero: dzieki!! szukalem na weitec.de ale do downloadu nie zagladalem.

maly_smok: obecnie mam 60/60 i sie juz przyzwyczailem do takiego pluga

Temat uwazam za zamkniety.
  
 
Cytat:
2006-04-08 23:26:52, zero pisze:
tu masz



Ta dokumentacja nic nie wznosi, bo we wszystkich zestawach podają w TUV te same wartości obniżenia, ca 35 mm . Przy springach 60/60 też jest napisane ca 35 mm .


ICEMANIK trudno mi teraz podać Tobie faktycznie wartości obniżenia, bo Weitec od stycznia 2006 zmienił zupełnie numery katalogowe wszystkich produktów na swojej stronie. Takie oznaczenie jak podałeś juz nie istenieje. Zastąpili je zupełnie inną numeracją produktu.


Spróbuję gdzieś dorwać stary katalog Weiteca i zerknę.
  
 
oooo, a to cos nowego!! no wlasnie jest maly problem, gdyz wlasnie nie moglem tego znalezc na weitecu. spoko jak znajdziesz to wrzuc. sam tez sprobuje moze gdzies w sklepie.
nie chodzi mi bynajmniej o cyferki tylko oto ze obecnie mam amory seria a springi powertech 60/60
teraz kupilem bilstein B8 i weitec FO027.
amory zmienie na bank na bilsteina na 60/60 ladnie siedzi ale dobija mi przy duzych pedkosciach na trasie. Dlatego mialem zamiar mu zrobic przod powertecha60 a tyl weiteca 35. Ale teraz mnie zagiąłeś, nie wiem co teraz zrobic. byc moze na amorach bila pojdzie troche w gore i by bylo po sprawie i nieprzyjemnych zgrzytach
  
 
Cytat:
2006-04-10 15:49:41, ICEMANIK pisze:
oooo, a to cos nowego!! no wlasnie jest maly problem, gdyz wlasnie nie moglem tego znalezc na weitecu. spoko jak znajdziesz to wrzuc. sam tez sprobuje moze gdzies w sklepie. nie chodzi mi bynajmniej o cyferki tylko oto ze obecnie mam amory seria a springi powertech 60/60 teraz kupilem bilstein B8 i weitec FO027. amory zmienie na bank na bilsteina na 60/60 ladnie siedzi ale dobija mi przy duzych pedkosciach na trasie. Dlatego mialem zamiar mu zrobic przod powertecha60 a tyl weiteca 35. Ale teraz mnie zagiąłeś, nie wiem co teraz zrobic. byc moze na amorach bila pojdzie troche w gore i by bylo po sprawie i nieprzyjemnych zgrzytach



No stary, jak Ty latałeś na 60/60 na seryjnych amorach, to jak to miało nie dobijać ? No przecież to jest oczywiste, to musi walić. Nie wolno takich sprężyn zakładać na seryjne amory. Musi być amor ze zwiąkszoną siła tłumienia, skróconym tłokiem i obudową.


Każdy producent podaje, że przy srpeżynach powyżej 40 mm

Przykład ze strony KW
"Diese Federnsätze sind nur mit gekürzten Stossdämpfern verwendbar !"

"Te sprężyny można użyć tylko ze skróconymi amortyzatorami" i WYKRZYNIK NA KOŃCU.


Jak masz już kupione bilsteiny B8, to jest zupełnie inna bajka, bo to typowy sportowy amor skrócony. Tutaj nic juz Ci nie będzie dobijać.
  
 
Mam nadzieje ze nie bedzie dobijac
weiteci jednak maja 35 dane wg katalogu
zakladajac same bilsteiny auto pojdzie do gory??
  
 


A który numer spradziłeś ? Mam nadzieję, że ten FO031, a nie FO027


[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-04-12 20:36:06 ]
  
 
podalem pelne numery: FO027VA/031
  
 
Cytat:
2006-04-13 12:50:55, ICEMANIK pisze:
podalem pelne numery: FO027VA/031



ALe że co podałeś pełne numery, komu podałeś ?

W katalogu w pozycji sprężyny jest FKO027 oraz FKO031 - tam będą oba numery i każdy dla różnych sprężyn. Ty masz sprawdzić ten drugi numer, z końcówką 31, a nie 27, bo źle sprawdzisz inaczej.


[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-04-13 19:09:08 ]
  
 
poprostu podalem taki numer w sklepie i mi odpowiedzieli 35. ale najlepiej okaze sie jak zaloze i sam ocenie jak siadzie moze w tym tygodniu
  
 
Cytat:
2006-04-19 09:32:24, ICEMANIK pisze:
poprostu podalem taki numer w sklepie i mi odpowiedzieli 35. ale najlepiej okaze sie jak zaloze i sam ocenie jak siadzie moze w tym tygodniu



my dziś takie same montujemy do asterki
  
 
a ja juz od wczoraj mam je na essim i wczesniej mialem powertech60/60 na amorach z serii i stwierdzam ze teraz te weitec'i maja pewno 60/40 a moze i nawet 60/60 czy jakos tak.

Przeswit:

85mm przod
95mm tyl

a od mechanika ciezko sie z garazu wyjezdza...
  
 
A dlaczego nie zrobiłeś fotek, żeby pokazać jak to wyszło ?
  
 
Cytat:
2006-04-22 10:11:13, KriSSo pisze:
A dlaczego nie zrobiłeś fotek, żeby pokazać jak to wyszło ?



wcieło mi gdzies aparat
moge zrobic fonem ale to tak jakbym to namalowal w paincie
ogolnie to mam za male kolka a usiadl podobnie jak przy 60/60. za to prowadzi sie dobrze, wreszcoe tak jak chcialem
to bylo przed... na powertech 60/60:






teraz przod jest nizej od tylu o cale 10mm
  
 
Czy mnie oczy mylą, czy ty masz chlapacze z tyłu????
Ogólnie daszek kiepski i ruda po zimie się kłania... ahh te essy cabrio
  
 
no chlapaki sa a gdzie ty ruda widzisz? chyba na hustawce z boku