| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-07-12 18:39:44 Ponieważ zmieniam niebawem kapcioszki w coupecie, i będą raczej na niskim profilu, zająłem się zawieszeniem.. zaczęło się niewinnie - postanowiłem wymienić padnięte gumowe łożyska w górnej częsci mcpersona, wyjąłem kolumny, niestety dalej nie szło go rozkręcić - śruba kręci się kółko. na dodatek sprężyny wiadać dorabiane od czegos innego, cięte i szlifowane. chwila namysłu i sms do Barta czy moge zapodac całe mcpersony od 127 mk.3 Sport, odpowiedź pozytywna - zapodałem. Przód poszedł ciut niżej, ok 2cm. juz mi sie podoba.. poskręcałem i chce jechac na obiad.. patrze, kiera prosto, lewe koło prosto, a prawe jak do skrętu w prawo ![]() czyli zbieżność dostała po dupie. trzeba będzie ustawić, więc skoro mam to zrobić postanowiłem już cały przód wyklarować coby zrobić i zapomnieć..
tyle tytułem wstępu. Kapeć ma być 175/60 więc obniżenie musi uwzględniać tę opone, nie chce nie wiadomo jakiej gleby, tylko taki sofcik, coby wszystko ładnie współgrało. Moje pytanie. Co jeszcze wypada wymienić i sprawdzić? Mam tez juz oczyszczone ładne jarzma od 127/8 z ładnymi tłoczkami, chyba juz odżałuje i kupie tarcze z klockami. Jak zglebić lajtowo tył? czy obejdzie sie bez stukania resora? Np sam amor od 127? Jeszcze jedna przypadłość, otóż coupeta zdecydowanie słabiej hamuje od sedana. Pedał łapie przy podłodze, czuć falowanie, i sama moc jest zadziwiająco słaba.. servo? Fakt, coupeta nie ma korektora siły hamowania, plus pompe ma wsadzoną od poloneza (seryjnie winna być taka jak w maluchu). Jakie macie sugestie? Pytanie kieruje do znawców, piszcie! |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-07-12 18:42:16 tak prezentują sie kolumny. widaomo wyższa to "8 sport", niższa to "7 sport"
![]() |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-07-12 20:26:19 te falowanie przy hamowaniu to moze byc krzywa tarcza lub beben. nie drzy ci fajera przy hamowaniu ? |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2005-07-12 21:48:24 Pomysl z MCPersonem od 127 jest wysmienity. Obok wykozystania MC z pierwszej serii xi'a jest to najczesciej stosowana moda w zawieszeniu 128. 127 sport to to samo zawieszenie co w a112, a do tego samochodziku idzie kupic NOWE Koni lub Bilsteiny! Wiec masz profi amorek.
Jak juz robisz zawieche wymien sobie "all" gumy i przegoby, jesli maja jakikolwiek luz. Sprezyny...polecam POSPRINg z Poznania. za 100pln dorabiaja sprezyne jak ta lala! co do hamulcow: Uno T = wentylek lub dobre klocki i nacinana tarcza...i jest profi hamulce. |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-07-12 22:00:20 Ok, a co z tyłem? |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2005-07-12 22:24:38 tyl...hmm...
ja preferuje "klepanko" i utwardzanko....a jesli zal ci seryjnego "lifspringa" podwies go na "dystansach" pozdr. |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-07-12 22:31:29
Uprzedzając ewentualnie zbyt emecjonalną reakcje Księcia uprzedzam tylko ze kootki czekajom . No i tak ogólnie prosimy wszystkich szarych userów forum o nie wszczynanie (is that a word? ) burdlu.
BTW - fajna ósemka .
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-07-12 22:37:18 ] |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-07-12 22:37:53 A jak sie ma sprawa tylnego amora? Też można podpasować tylny od 127? Bo sklepany resor = negatyw = scieranie koślawo opon..
można spróbować tez zdystansowac go na mocowaniu. zaznaczam ze to ma być lajtowa gleba. tak, tak, szarym wypowiedziom w tym temacie mówimy zdecydowanie nie. [ wiadomość edytowana przez: MCQUEEN dnia 2005-07-12 22:41:01 ] |
Grzesiek75 F&F Wolny Słuchacz :) Czechowice Dziedzice | 2005-07-12 22:55:41 ponoć wymieniają łożyskowanie mcphersona na yugo, które ma w/w na łożyskach |
Pat Yamaha XT Gliwice | 2005-07-12 23:24:18 Elo
Kiedyś robiłem koledze 128 i sprowadzałem dla nie go tarcze nacinane i kloscki na przód. Projekt upadł a tarcze widziałem u niego w garazu jakbys była zainteresowany to daj znaka jakiegos zapytam czy i za ile chce sprzedac i co to za marka a jak nie to sorry za zawracanie głowy Pozdro Pat |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-07-12 23:31:03 Pat: Jakby co to ja chetnie wezme tarcze nacinane! (rowkowane)
A ten zawias 127 tez mi sie podoba, dobrze ze jeszcze nie zrobilem nic z moimi amorami... |
Pat Yamaha XT Gliwice | 2005-07-12 23:41:47 Ello
To ja skocze jakoś na dniach do kolegii, zrobie mały wywiad i napisze co tojest jakiej firmy i jakies fotki wrzuce. Pozdro Pat P.S. o cene tez sie zapytam
|
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-07-12 23:48:50 No własnie yapko miałem cie podpytac czy nie masz tylnych amorów od 127 |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-07-13 00:09:08 Niestety, resor nie dal sie odkrecic i tylny zawias poszedl na zlom
Moze mam cos w szpejach z drugiego 127 ale kojarze tylko 1 amor, nawet nie wiem czy przedni czy tylny... Zobacze w weekend. A Ty Ksiaze podeslij mi kly do zochy przy okazji, ok? |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2005-07-15 11:26:41 Hm, rzeczywiście 175/60R13 nie jest jakiś "niski" profil, ale fajnie, że ktoś wreszcie pokaże "jak się obniża 128ke". Tył też na glebę. |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-07-15 11:51:36 Ja juz sobie nagralem w Krakowie amory rozbieralne od 127 i one beda baza do zrobienia przednich McPersonow do wyscigowki. Zaloze na nie przyciete sprezyny od Coupe i powinno byc nisko, twardo i bardzo wyscigowo
Napisz Ksiaze jak to wyglada z tylnymi amorami... |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-07-15 13:50:04 Ksiaze jak chcesz, moge Ci zalatwic komplet bilsteinow do twojej fury nawet sie dowiadywalem ;-] odezwij sie na gg ![]() |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-07-15 16:30:06 ok
swoją drogą yapko po czym poznac rozbieralny amor? Cholera wie jakie są te moje... [ wiadomość edytowana przez: MCQUEEN dnia 2005-07-15 16:31:36 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-07-15 16:40:00 Rozbieralny u gory posiada nakretke (tak jak stare pompki do rowerow/pilek gdzie mozna bylo wyjac tlok i wymienic uszczelnienie). Po odkreceniu tego "wieczka" mozna wylac olej i wyciagnac tloczysko na zewnatrz, odzielajac je od "lagi". |