| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2003-04-08 00:02:28 Żeby się lepiej trzymało drogi i nie pływało na zakrętach? |
Darek_Krakow Lada 21072 Kraków | 2003-04-08 17:16:54 Najprostszy sposób to jechac do kowala: ściąć sprężyny, ale koniecznie trzeba je wrzucić do pieca, aby je utwardzić. To bardzo poprawi własności jezdne, ale trzeba uważać na bety pod autem |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2003-04-11 00:00:34 Co do fiata to się dobrze składa bo akurat przcuje w serwisie ale tylko włoskich a te mają raczej przeważnie niezależne zawieszenie z tyłu a sprężyny oddawałem już do kowala ale to chyba był jakiś partacz bo owszem było fajnie ale tylko przez dwa miesiące a potem usiadły. |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2003-04-11 00:33:17 Witam
poza wszelkimi zmianami technicznymi, nauczyc sie jeżdzić naped na tył daje wielkie mozliwosci, trzeba umiec to wykorzystac, primo: wchodzisz w zakręt, szybka redukcja, sprzęgło z wyczuciem, jak zgrasz to w czasie, to redukujesz przechył..., autko wciska się w zakret, zacieśnia go.. secundo: przy wyjsciu z zakretu gaz.., efekt j.w. autko sie prostuje, wyrzuca tylnia oś poza zakret.. Uwaga, przy takiej technice klasyk staje mocno nadsterowny, może byc niezbedna kontra, na mokrej nawierzchni ma tendencje do zarzucania tyłem... |