Co zrobić z zawieszeniem w 2103?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Żeby się lepiej trzymało drogi i nie pływało na zakrętach?
  
 
Najprostszy sposób to jechac do kowala: ściąć sprężyny, ale koniecznie trzeba je wrzucić do pieca, aby je utwardzić. To bardzo poprawi własności jezdne, ale trzeba uważać na bety pod autem W tył jeszcze wchodzą drążki reakcyjne i nie które części od modeli fiata, które świetnie się sprawują w roli tuningu Łajdaczek Tak naprawdę ogranicza Cię tylko fantazja, no i może kasa
  
 
Co do fiata to się dobrze składa bo akurat przcuje w serwisie ale tylko włoskich a te mają raczej przeważnie niezależne zawieszenie z tyłu a sprężyny oddawałem już do kowala ale to chyba był jakiś partacz bo owszem było fajnie ale tylko przez dwa miesiące a potem usiadły.
  
 
Witam
Cytat:

Żeby się lepiej trzymało drogi i nie pływało na zakrętach?


poza wszelkimi zmianami technicznymi, nauczyc sie jeżdzić))
naped na tył daje wielkie mozliwosci, trzeba umiec to wykorzystac,
primo: wchodzisz w zakręt, szybka redukcja, sprzęgło z wyczuciem, jak zgrasz to w czasie, to redukujesz przechył..., autko wciska się w zakret, zacieśnia go..
secundo: przy wyjsciu z zakretu gaz.., efekt j.w. autko sie prostuje, wyrzuca tylnia oś poza zakret..
Uwaga, przy takiej technice klasyk staje mocno nadsterowny, może byc niezbedna kontra, na mokrej nawierzchni ma tendencje do zarzucania tyłem...