Koszt wymiany rozrządu w 1.8D w ASOna oryginalnych częściach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kto wymieniał i ile zapłacił??? A poza tym ile mogą kosztować końcówki wtrysków i jaki też koszt ich wymiany może być?
  
 
Nie chcę Cię martwić ale nie wymienialem w ASO a za same części rorządu zapłaciłem 500zl. Dwa paski i chyba trzy rolki, pompa wody nie została wymieniona.
Pewnie można kupić tańsze elementy.

Co do końcówek wtrysków to jak pytałem dieslowca to powiedział mi około 80zł/szt.
  
 
Cytat:
2006-02-12 19:43:59, Raven pisze:
Nie chcę Cię martwić ale nie wymienialem w ASO a za same części rorządu zapłaciłem 500zl. Dwa paski i chyba trzy rolki, pompa wody nie została wymieniona. Pewnie można kupić tańsze elementy. Co do końcówek wtrysków to jak pytałem dieslowca to powiedział mi około 80zł/szt.



POTWIERDZAM

a pompa wody to około 180 zł
  
 
Kurka, szacowałem, że nieco taniej, ale cuż... chcem pewnie jeździć a słyszałem, że podróby nie są zbyt pewne... więc troszke pójdzie pieniązków. Trudno, ale mam nadzieje, że essi odwdzięczy się jeżdżąc bez niespodzianek.
  
 
Cytat:
2006-02-12 19:56:06, szary11 pisze:
Kurka, szacowałem, że nieco taniej, ale cuż... chcem pewnie jeździć a słyszałem, że podróby nie są zbyt pewne... więc troszke pójdzie pieniązków. Trudno, ale mam nadzieje, że essi odwdzięczy się jeżdżąc bez niespodzianek.



No w tym wypadku oszczędność może być złudna, jak się dziadowskiej firmy rolka rozleci to koszty remontu mogą przewyższyć wartość autka. Warto zastawnowić się nad wymianą wspomnianej pompy wody, to też ważny element auta, a dodatkowo napędzana jest paskiem rozrządu.
  
 
W wawie wymiana koncowek wtryskow to koszt 430 zeta razem z regulacja. I to nie w ASO tylko w WuZeteM.
  
 
Ja wymieniałem wszystkie paski i kosztowało mnie to 470 PLN.Nikt nie wspominał mi o pompie wody.Czy w związku z tym wytrzyma ona znacznie dłużej niz przewiduje producent? Mój essi to MKVII i ma przejechane zaledwie 67000 a mam go od nowości...
  
 
a jakie to są podróbki? na allegro czy w sklepach interetowych komlecik Conti tech za ok. 300 zeta
  
 
Paski i rolki to zależy na co się zdecydujesz 350-500, a wymiana około 100 nie w ASO ale i nie w szopie u Pana Zdzicha. Zaraz po kupnie zmieniłem na oryginały Fordowskie, a po pół tysiącu poleciała mi pompa wody i też poszła do wymiany, tak że na jakieś 60 tys. (no teraz pozostało 30) mam spokój.
  
 
Ja mialem wymieniany caluski rozrzadzik w kwietniu 2003 przy 249kkm teraz mam 284kkm chyba nie ma co wymieniac na razie. Gorna granica 60kkm liczmy 55kkm no asekuracyjnie 45-50kkm ja zrobilem te 35kkm... Hmmm.... jakby mi teraz pasek strzelil a MOGLEM go wymienic...chyba bym YYGRRR.
  
 
A pompe wody wymienia się (bądź regeneruje) asekuracyjnie wraz ze zmianą paska czyjakoś daje się to ocenić? Po Czym można to rozpoznać?
  
 
oryginalny zestaw rozrządu /czyli paski, rolki śrubki/ można już kupić za 430-450zł

co do pompy wody to jednak lepiej wymienić ją profilaktycznie - koszt około 140zł
  
 
No to dobrze wiedziec, nikt o tym wczesniej niemowił, na wiosne bede wymieniał pasek i rolki to chyba przy okazji wymienie pompe.

Po ilu tys srednio pompa jest do wymiany?, czy są jakieś oznaki zuzytej pompy?