Kiera

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie pomalu sie sypie w koncu nie bylo nic robione od 95 od zakupu

chodzi mi o to jak krece kierownica lewo prawo tak jak sie luzy na galkach sprawdzalo w malaczu to czuje ewidentny luz i stuk stuk
galki okej co to moze byc jeszcze autko ze wspomaganiem mk7


dzieki
  
 
Po między kolumną kierowniczą a maglownicą jest jeszcze taki łamany łącznik na wysokości pedałów...spradz miejsce łączenia z maglownicą, tam może być ten luz
  
 
kiepski dostep jak tam sie dostac i ile to kosztuje jak sie ta czesc nazywa fachowo

dzieki
  
 
Inaczej, bo mi się troszkę poplątało...kolumna kierownicza kończy się takim łamanym przegubem...ten przegub łączony jest z łącznikiem który wsadzony jest na trzpień, który wychodzi z maglownicy...wszystko skręcone jest dwoma śmiesznymi śrubami...z tego co pamiętam klucz 10...najlepiej nasadowy...tą śrube na przegubie odkręcisz od środka, tą drugą najlepiej od strony silnika...kiepskie dojście ale da się.......najważniejsze...łącznik przegubu z maglownicą jest nie do dostania (przynajmniej w Olsztynie)...sprawdz najpierw czy w tym tkwi problem...jeśli tak, to zdradzę Ci tajemnice jak pozbyć się tego luzu
  
 
powiedz pwoeidzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


hehe