Eine malutki problemik ze skrzyneczką automacikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest tak. E34, 93 rok, silnik m52, skrzynia 5 automat ze wszystkimi bajerami typu sport, economy, snow, sterowanie oczywiście elektroniczne.
Jak rano zapalam jest wszystko cacy. Zasuwa aż miło. Ale jak się rozgrzeje, przejadę może z 15 km, auto staje się mułowate. Coś się dzieje w dolnym zakresie obrotów i trzeba go cisnąć żeby normalnie się rozpędzał. Poza tym żadnych innych niepokojących objawów. Żadnego szarpania, ślizgania się ani innych. Olej wymieniałem i jest ładny, czerwony nie śmierdzi, nie pieni się.
Pytanie 1. Czy do wymiany sterowników (elektrozaworów) trzeba zrzucać skrzynię? Bo np w chryslerach nie trzeba...
Pytanie 2. Czy ktoś wie czy to się wogóle w tych skrzyniach wymienia?
Pytanie 3. Może taniej i szybciej będzie wymienić na manual? Osobiście wolałbym tego nie robić...
Pytanie 4. Ktoś jest w stanie w przybliżeniu oszacować koszty wymienionych operacji? Jakby to był Voyager lub Stratus to bym wiedział, ale to BMW i się rzadko psuje, więc nawet nie za bardzo wiem do kogo zadzwonić...
  
 
Ad3,4 Całościowy koszt wymiany na manual to około 1000zł w przypadku mojego E30. Cena z lata 2005.

Mozesz tez spróbowac do nich zadzwonic... polecam tez sama stronke troche informacji jest

pzdr
  
 
Nie polecam przerobki, tylko naprawe.... przerobka to kicha jednym slowem.... jedz do specow od automatow moze to jakas pierdolka...!!!!! Nie daj sie zrobic w .... tylko wyremontuj to i ciesz sie zajebistym automatem w BMW, mialem kiedys takiego automata i jest zajebisty!!!! Zwlaszcza funckja sport :0 zmienia biegi przy ok. 6 tys obr/min. pzdr.... p.s taki automat byl juz w 91 roku ....


aha jeszcze jedno wymieniles filtr oleju w skrzyni ??? Moze jest zabity i dlatego sie tak dzieje !!! Masz skrzynie bez bagnetu rozumiem ???

[ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2006-02-11 13:33:53 ]
  
 
Ja tez tego (juz) nie polecam.. tylko informuje

Automat z trybami pracy to ja bym chciał a co do bagnetu to mi sie nie wydaje ze go niema skoro w moim 4HP22 jest!
  
 
Masz starszy automat!!! W tym z trybami pracy nei bylo i nie ma bagnetu!!!!
  
 
No ja tez bym wolał milion razy naprawić niż wymieniać na TFU! manual. Zwłaszcza, że ogólnie stkrzynia zmienia biegi bez zarzutu, więc jest dobra, problem tkwi w czymś innym. I tak, jest bez bagnetu. Jaki to typ?
  
 
Cytat:
2006-02-11 15:25:04, ArturLegnica pisze:
Masz starszy automat!!! W tym z trybami pracy nei bylo i nie ma bagnetu!!!!



przepraszam chciałbym sie podłączyć pod temat ponieważ zamierzam wymienic olej w automacie - bmw jak w moim opisie.
Gdzie wlać olej - u mnie właśnie nie ma bagnetu ???
  
 
Cytat:
2006-02-13 14:19:36, zwkrz pisze:
Gdzie wlać olej - u mnie właśnie nie ma bagnetu ???


Odpowiedź jest niezwykle prosta niestety, choć kwaśna...
W serwisie.
  
 
Cytat:
2006-02-11 16:29:59, yony pisze:
No ja tez bym wolał milion razy naprawić niż wymieniać na TFU! manual. Zwłaszcza, że ogólnie stkrzynia zmienia biegi bez zarzutu, więc jest dobra, problem tkwi w czymś innym. I tak, jest bez bagnetu. Jaki to typ?



H5N1
  
 
No weź nie rób se jaj, poważnie pytam...