MotoNews.pl
  

Przewody WN

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupiel ok 2 mies temu kable NGK za 90 zl wiec org podroby ale nie w tym rzecz. Kable maja przebicie ale powiedzcie mi czy jest sens wymieniac jeszcze palec i cewke?? Kupulke mam nowa. Trzeba po tym ustawiac zaplon?
  
 
Cytat:
2006-12-19 15:06:21, pablo_ns pisze:
Kupiel ok 2 mies temu kable NGK za 90 zl wiec org podroby ale nie w tym rzecz. Kable maja przebicie ale powiedzcie mi czy jest sens wymieniac jeszcze palec i cewke?? Kupulke mam nowa. Trzeba po tym ustawiac zaplon?


hi hi...kolejne Twoje "trudne" pytanie (powodzenia z garbuskiem )

Ale żeby nie było :

1.Kable kup np.TESLE (nikt tego nie podrabia a jakością są porównywalne spokojnie do oryginalnych NGK)

2. Jest sens wymieniać palec (przy okazji sprawdzić tę Twoją nową kukułkę ...może się juz zabrudziła albo penknęła? )

3. Nie trzeba



  
 
kupilem impulsator cewki bo w niej tez jest chyba porzebicie
  
 
Możesz pablo_ns zrobić generalkę w aparacie zapłonowym. Z pewnością silnik będzie Ci za to wdzięczny i Ty na tym również skorzystasz. Palec rozdzielacza można również oczyścić np. drobnoziarnistym papierem ściernym jeśli nie jest zbytnio zużyty. Jak masz lekkie przebicia na cewce potraktuj ją WD 40-pomaga.
  
 
wd-40 w ktorym miejscu cewki zastosowac. Dzieki za zrozumienie bo ja jestem taki ze jak cos pokazuje ze nalezy wymienic, to wymieniam a nie czekam jak pozostali az sie rozsypie.

[ wiadomość edytowana przez: pablo_ns dnia 2006-12-19 16:55:49 ]
  
 
Lejesz po cewce z każdej strony aż będzie ciekło
  
 
a wymiana tego impulsatora nie pomoze?
  
 
Cytat:
2006-12-19 16:41:29, pablo_ns pisze:
kupilem impulsator cewki bo w niej tez jest chyba porzebicie


Gdyby tak było to już byś nie jeździł albo jeździł bardzo bardzo kulawo ...co nie znaczy że nie warto wymienić profilaktycznie
  
 
ooo od ciebie nie spodziewalem sioe takich slow
  
 
Cytat:
2006-12-19 17:09:57, pablo_ns pisze:
ooo od ciebie nie spodziewalem sioe takich slow



No dobra...jedna rzecz...jak się nie czujesz na siłach rozbierać aparatu to raczej daj to komuś kto się zna ...niby prosta czynność ale
....trzeba dobrze oznaczyć pierwotne ustawienie aparata (chodzi o to coby dokładnie tak samo zamoncić)
...troszkę trzeba rozłożyc bebechy w środku co też nie takie prościutkie i jednoznaczne
...po za tym ..od razu kup oring pod aparat i jakiś niezły silikon
  
 
oring pod aparat i silikon ile moze kosztowac bo mam jeszcze lewe 50 zl
  
 
Cytat:
2006-12-19 17:18:49, pablo_ns pisze:
oring pod aparat i silikon ile moze kosztowac bo mam jeszcze lewe 50 zl


5 zł ? ( z silikonem licząc razem)
  
 
Kable mozna spieprzyc jak podlacze przy cewce ktora ma przebicie? Ile moga mi krzyknac w warsztacie za zmiane palca i impulsatora?


[ wiadomość edytowana przez: pablo_ns dnia 2006-12-19 22:39:14 ]
  
 
Cytat:
2006-12-19 17:38:24, pablo_ns pisze:
Kable mozna spieprzyc jak podlacze przy cewce ktora ma przebicie? Ile moga mi krzyknac w warsztacie za zmiane palca i impulsatora? [ wiadomość edytowana przez: pablo_ns dnia 2006-12-19 22:39:14 ]



za wymianę palca nie więcej niż 10 zł (to 10 minut roboty)
za wymianę cewki impulsatora - wydaje mi się że 30 to maksymalna akceptowalna...
w sumie za wymianę obu rzeczy powinieneś zapłacić nie więcej niż 30 zł (wg mnie to uczciwa cena).
nie dawaj żadnego silikonu.
  
 
jutro sie spytam w warsztacie ile mi krzykna. wymienialem palec w poldku ale to nie to samo
  
 
Cytat:
2006-12-19 23:57:27, pablo_ns pisze:
jutro sie spytam w warsztacie ile mi krzykna. wymienialem palec w poldku ale to nie to samo



po krótce:
zdejmujesz kopułkę, wyciągasz palec (na wcisk), wkładasz nowy, czyścisz kopułkę od wewnątrz, zakładasz, gotowe...
  
 
a ten impulslator czy jak to sie zwie jak sie montuje
  
 
Cytat:
2006-12-20 00:48:54, pablo_ns pisze:
a ten impulslator czy jak to sie zwie jak sie montuje



to już troche wyższa szkoła jazdy
zaznaczasz położenie aparatu zapłonowego (by nie przestawić zapłonu) zdejmujesz kopułkę, odkręcasz aparat. Od strony silnika do aparatu wchodzi wałek napędowy. na nim nasadzone jest kółko napędowe, zabezpieczone kołkiem (pod sprężynką). zaznacz ułożenie kółka względem wałka, zdejmij sprężynkę, wkręć kółeczko delikatnie w imadło, punktakiem lub innym twardym prętem (np. wiertłem) wybij kołek, zdejmij kółko, wysuń z aparatu wałek (uważaj bo posypią się podkładki i sprężynki) odłącz kabelek cewki impulsatora, zdejmij ją, załóż nową, potem w zadnią stronę wszytko...
jak jesteś średnio przeciętnie zdolny i myślisz a nie działasz na pałę to zrobisz bez problemu.
Ja wymieniłem cewkę bez żadnych instrukcji i opisów, polegając tylko na intuicji i obserwacji.
  
 
aha
wymień uszczelkę aparatu zapłonowego.
nie dawaj żadnego silikonu (nie wiem czemu niektórzy to proponują)
  
 
Kosztuje 3 zł (Większa)