Glowica 2.0 DOHC N/A po GT i upiekszaniu [duzo foto]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco













  
 
Oj watek chyba zaraz poleci w kosmos....
Trzeba było wrzucuić do poprzednio rozpoczętego watku o tym turbo....
No nic czekamy na moderatorów....
P.S Heh ale fajnie po raz pierwszy zbesztac a nie byc besztanym heheh
  
 
he , jakas taka.....rozdwojona
  
 
ciekawi mnie hemisferyczna komora spalania - lekko tiuningowana - czy ksztalt jest to wlasna inwencja - czy jest to tez kopia jakiegos slawnego tunera?
  
 
czytaj uwaznie tematy to nie glowica turbo
tylko N/A
czyli natural atmosphere czytaj wolnyssak
a glowka turbo napewno pojawi sie w tamtym temacie niechce mieszac watkow
  
 
cudo. Jakby była mniejsza to by sie takie nosiło zamiast biżuterii.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
U mnie nic nie widać - może limit transferu został przekroczony
  
 
U mnie sie ściąga

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
bardzo ladnie pomalowana. w koncu nie widze czerwonych dekli. jestem pod wrazeniem!
  
 
kawał pożądnej roboty
  
 
Cytat:
2006-01-05 14:59:46, kania_ pisze:
czytaj uwaznie tematy to nie glowica turbo tylko N/A czyli natural atmosphere czytaj wolnyssak a glowka turbo napewno pojawi sie w tamtym temacie niechce mieszac watkow



Pieknie zrobiona glowica, w zaworkach mozna sie ogladac, supcio
Mam w zwiazku z tym pytanie w jaki sposob to wszystko zrobiles ?

PS. Musze Cie poprawic, N/A oznacza "naturally aspirated" czyli po polsku "naturalnie zasysajacy (syczący, wciągający powietrze)"
  
 
kawal dobrej roboty, widzialem podobny kiedys na zywo (a moze ten?) i robi wrazenie...
  
 
kawał dobrej roboty

Cytat:
2006-01-05 22:32:19, k1cyprys pisze:
widzialem podobny kiedys na zywo (a moze ten?) i robi wrazenie...



ja też widziałem i mam nawet z nia fotke



nie jest moze tak piekna wypieszcona, wypolerowana ale jest troche dłubnieta

czyli poszerzone i spasowane kanały ssace i wydechowe, skorygowana komora spalania, prowadnice z fosforobrązu i zeby ja splanowac trzeba wyciągnać zawory bo mocno wystają

produkt wprost z Niemiec od człowieka który od kilkudziesieciu lat sciga sie Abarth-ami (obecnie Stayer-Puch czyli fiacik 600)
  
 
ładnie wyszedłeś Bodziu
  
 
Cytat:
ciekawi mnie hemisferyczna komora spalania - lekko tiuningowana - czy ksztalt jest to wlasna inwencja - czy jest to tez kopia jakiegos slawnego tunera?



tak piekny ksztalt nadal jej nasz najwiekszy wloski tjuner - FIAT
  
 
  
 
Swietna robota moja wyglada ciut gorzej, ale niewiele Mam takie małe pytanko troche poza tematem : mam tez dosyc mocno splanowana głowice mniejwiecej tak jak na fotografi czy nie trzeba w takim wypadku powiekszyc podciec pod zawory ? I czy mozna bezpiecznie przefazowac o +/- 1 ząbek na kole ?
  
 
nigdy bezpiecznie nie fazujesz o jeden zab to okolo 7-8 stopnia
wiec bylbym ostrozny