MotoNews.pl
8 Leci olej z aparatu zapłonowego (135907/26) - NT

Leci olej z aparatu zapłonowego

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Leje mi olej z połaczenia aparatu zapłonowego z silnikiem i z uszczelki pokrywy zaworów. Napiszcie mi jaka kupic uszczelke pod aparat zapłonowy czy trzeba potem ustawiać zapłon, jaka uszczelka pod pokrywe zaworów. Pisze na grupe bo chce zrobić to sam (UWAGA nie jestem mechanikiem i nie znam sie na naprawie samochodów wiec prosze o łopatologiczne wypowiedzi) Ile kosztuja uszczelki i jak o nie pytać w sklepie .(może są jakieś numery katalogowe)
Pozdrawiam wszystkich
PS
Ech sorry Espero 1,5 16V 1996 r a i dodam kolor granatowy

[ wiadomość edytowana przez: Gathor dnia 2006-02-18 19:17:10 ]

Bez obrazy, ale mógłbyś podać jaki masz silnik, bo każdy matołek widzi różnicę między głowicą np. 1,8 a głowicą silnika 1,5

Uszczelki kosztuja pare zlotych - pod aparat i pewnie ze 20-30 zl pod dekiel, ale tutaj nie jestem pewien.

Pytasz w sklepie o:

- uszczelke pod pokrywe zaworów do 1.5
- uszczelke pod aparat zaplonowy do 1.5

Zaznaczasz polozenie aparatu i po wymianie uszczelki montujesz w to samo miejsce. Chociaz w 1.5 to chyba nie ma znaczenia bo komp i tak wszystko przestawi po swojemu.

Powodzenia!

A które śruby trzeba odkręcić przy aparacie zapłanowym aby założyć ta uszczelkę (to jest uszczelka czy oring bo różne wypowiedzic zytaęłm na forum) ta jedna która pokazuje położenei aparatu?

Cytat:

A jaki kolor kierownicy ?

Cytat:

A jaki kolor kierownicy ?

Cytat:
2006-02-18 20:03:51, Gathor pisze:
A które śruby trzeba odkręcić przy aparacie zapłanowym aby założyć ta uszczelkę (to jest uszczelka czy oring bo różne wypowiedzic zytaęłm na forum) ta jedna która pokazuje położenei aparatu?

Te jedyne dwie śruby łączące aprat z głowicą, klucz o ile pamiętam 13.
Żeby zabezpieczyć aparat zapłonowy możesz jeszcze dodatkowo wykorzystać np. czerwony silikon (wysokotemperaturowy).