MotoNews.pl
9 Ten nieszczęsny CHECK (135325/0) - NT
  

Ten nieszczęsny CHECK

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od kilku dni świeci mi CHECK z komunikatem “ Standlicht „ wiem, że chodzi o światła pozycyjne, sprawdziłem je dokładnie wszystkie świecą jak należy, nie mówcie mi tu o podwójnych żarówkach świateł tylnych J czy ktoś z Was spotkał się już z podobnym problemem?
  
 
A jakie masz tam wrzucone żarówki?? Bo jak diodowe, to musi być opornik, najlepiej daj takie jak w instrukcji i powinno być ok.
  
 
nie zmienialem zarowek sa orginalne a check swieci sie nadal
  
 
Witam.
U mnie w instrukcji jest napisane, że napis CHECK wskazuje na wystąpienie usterki i np. napis Abblendlicht Rucklicht dot. braku świateł mijania lub tylnych pozycyjnych lub ich przewodów.
A zainteresowałem się tym bo u mnie ostatnio wyskoczył CHECK i
Bremsbelag i muszę wymienić klocki.

Więc wydaje mi się że możesz sprawdzić i inne żarówki zewnętrzne lub gdzieś jest słaba masa i już wskazuje na usterkę.

Pozdr.
  
 
OK dzięki za podpowiedź, sprawdzę dokładnie wszystkie połączenia masowe
  
 
Witam!
U mnie też pali się CHECK oraz jeszcze jeden komunikat Olmangel w instrukcji napisane jest że to bardzo niski poziom oleju. Sprawdzam i wszystko jest ok olej prawie na maxa.
Czy jest to wina tego że mógł paść czujnik oleju odpowiedzialny za to?
Tak sobie mysle że ten nieszczęsny CHECK pali ze względu na ten komunikat o oleju.
Czy jest ktos kto moze wiedzieć coś na ten temat?
  
 
czujnik niepadl.Albo kabel sie konczy zywot albo sie zaciol plywak w czujniku.Wystarczy wyjac i przeplukac w benzynie
  
 
Cytat:
2006-02-20 20:25:55, dux78 pisze:
Witam! U mnie też pali się CHECK oraz jeszcze jeden komunikat Olmangel w instrukcji napisane jest że to bardzo niski poziom oleju. Sprawdzam i wszystko jest ok olej prawie na maxa. Czy jest to wina tego że mógł paść czujnik oleju odpowiedzialny za to?


Rocznik samochodu? (warto uzupełnić profil!)
W rocznikach AFAIR do '96 część czujników miała wadę fabryczną, w TISie jest zalecenie wymiany na nowy partnumber.

Ale to nie musi pomóc. Ja się z tym problemem bujam mimo wymiany w desperacji . Coraz poważniej się zastanawiam, czy czasem mój bagnet nie jest za długi. Bo jak zaleję nieco powyżej maxa, to jest spokój.

pozdr, Robert
  
 
Cytat:
2006-02-21 09:09:57, Nixon pisze:
Coraz poważniej się zastanawiam, czy czasem mój bagnet nie jest za długi. Bo jak zaleję nieco powyżej maxa, to jest spokój. pozdr, Robert


Raczej "za krótki" chciałeś napisać
  
 
Cytat:
2006-02-21 22:54:35, sewcio pisze:
Raczej "za krótki" chciałeś napisać



Ten problem "też" był wałkowany na forum , więc -> archiwum

Długość/krótkość zależy od punktu widzenia i punktu podparcia bagnetu
  
 
Ten krótki bagnet nie wiem? Ale wiem że oleju nie jest za mało. Kiedyś przy wymianie gość wlał mi o litr za dużo tak sprawdzał na bagecie ze za każdym razem po sprawdzeniu dolewał. Pajac zamiast poczekac aż z cieknie to robił to zaraz po dolaniu. W rezultacie było go o litr za dużo, ale to nic nie zmieniło na kompie dale widniał ten komunikat o bardzo niskim stanie oleju. Bo dopiero w domu spuściłem nadmiar.
Co do auta to 95 2.5 td kombi
Nie bardzo się orjętuje gdzie jest ten czujnik może jakaś podpowiedź jak się do niego zabrać żeby go sprawdzić przepłukać i czy trzeba spuszczać olej przy jego wyjęciu itd.
Z góry dzięki
Wszystkie wskazówki mile widzane
  
 
czujnik pewnie w misce, olej pewnie by sie przydalo spuscic