Regulator obrotów biegu jałowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Posiadam samochód marki Opel Astra 1,4 1992 r.
Ostanio dowiedziałem sie że przyczyną "gaśnięcia" smochodu na wolnych obrotach jest regulator.
Mam następujące pytanie:
Czy regulator obrotów biegu jałowego to jest to samo co silnik krokowy?
Czy wymiana jest trudna i wymaga jakiś ustawień?
Czy poradze sobie sam czy powinien sie tym zając mechanik.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
  
 
O ile pamiętam,to mój brat miał ten sam problem w OPLU Corsie, i faktycznie była to wina silniczka krokowego.Wymiana ogranicza się do odkręcenia jadnej śrubki i odłaczenia przewodu (tak było w Corsie).Myślę ze nie powinieneś mieć wiekszych kłopotów.Nam udało sie go uratować, Po wyjeciu wystarczyło wypolerować powierzchnie cziłową i po tej czynności jak ręką odjął.Słyszałem ze ta część sporo kosztuje tak , że próbuj ratowć
Pozdrawiam
  
 
Witam przeczysc ten silnik krokowy czesto przyczyną jest nie domykanie sie zaworu lub nie otwieranie przez nagar ktory sie tam zebrał wyczysc go porzadnie jezeli to nie pomoze musisz sie zaczać zastanawiac nad wymiana go na nowy w moim przypadku pomogło i do dzisiaj nie mam zadnych problemow a czysciłem go na jesien pozdrawiam.
  
 
Witam.
Ostatnio pojawiły się kolejne problemy, a minowicie:
Gdy występuje wcześniej opisywany problem z tym że gaśnie na wolnych obrotach wraz z nim pojawia sie to że gdy podczas jazdy dodam gwałtownie gazu zaczyna się dusić.
Zdazyło mi sie też że po tym jak zgasł mi na wolnych obrotach (na moje nieszczęście na skrzyżowaniu) przez dłuższy czas nie mogłem go odpalić.
Pozdrawiam