| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Yanec F&F Wolny Słuchacz :) 125p prawie jak ukraina | 2006-06-24 20:26:37 ale wypas. tak się zastanawiam czym ten tłumik się różni od oryginału poza kolorem no dospawaną końcówą , dodam że to ma byż tłumik basowy.
(ostatno za nowy dałem 25 złotych, a prywaciarski 20 złotych stoi) >> KLIK << [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-06-27 15:59:11 ] [ powód edycji: linki to się robi tak ^ ;) ] |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-06-24 20:30:23 to tłumik Michaela i nawet fajnie brzmi, ale z dwoma końcówkami jeszcze nie widziałem. |
Yanec F&F Wolny Słuchacz :) 125p prawie jak ukraina | 2006-06-24 20:34:54 pewnie ten:
http://www.allegro.pl/item110372308_tlumik_polonez_sprawdza_sie_jako_uniwersalny.html to czym się on niby różni od normalnego??? |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2006-06-24 20:37:44 A po co tłumik końcowy? Przecież to tylko rdzewieje.
EDIT: no i kosztuje. [ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-06-24 20:44:13 ] |
Yanec F&F Wolny Słuchacz :) 125p prawie jak ukraina | 2006-06-24 20:44:09 przecież w fiatach i starych polonezach ten ostatni to tylko przelotowy, jak mi się po zimie oberwał, to nie widziałem żadnej różnicy to pytam się po co przepłacać? |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-06-24 20:59:43 no patrzcie, a fabryka tyle ton blachy niepotrzebnie zuzyla na koncowe tlumiki do fiata.... tyle lat zyli w bledzie... a tu wystarczy rure wsadzic |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2006-06-24 21:09:53 Nie mówię, że byli w błędzie, ale z punktu widzenia normalnego codziennego użytkowania to fakt wywalenia tłumika niewiele zmienia. |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-06-24 21:50:38
coooooooooooooooooo ????? mam inne zdanie.."jezdze" bez koncowego tlumika i moim zdaniem slabszy jest, przynajmniej w dolnym zakresie obrotów. |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2006-06-24 22:15:51 Może sobie w takim razie niedługo przypomnę jak się z końcowym tłumikiem jeździło... |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2006-06-26 03:56:43 Też Jacku masz wersję OBRowską?
Jak dla mnie, to nieco zyskał na dynamice, ale może stary układ go blokował, bo miał rurexa w jednym miejscu załamanego. Ale fakt faktem, że różnicy wielkiej nie ma
|
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2006-06-26 07:19:48 Tja... wersja drutex. ![]() |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2006-06-26 08:40:11 Hehehe znaczy urwał się był?
Ja właśnie dziś kończę montaż zmoty pod tytułem gsi, pierwszy caro, drugi caro, trzeci kant. Zobaczymy jak to będzie śmigać i brzmieć. Niestety jak na wydech do kanta, to trzepnęło po kieszeni
[ wiadomość edytowana przez: Wujek-Kajtek dnia 2006-06-26 08:42:22 ] |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2006-06-26 20:47:03 |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-06-26 23:05:51 a co on taki fikuśny??
Kajtus jak zmodzisz to daj znac jakie sa efekty bo ja tez taki plan miałem ale skonczyło sie na tym ze pierwszy jest caro a potem juz fiatowskie oryginały ![]() |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-06-27 11:15:16 No bo to jest tłumik do combi... ale z tego co ja wiem to ty masz sedana ![]() |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2006-06-27 15:10:04 Takie tłumiki były montowane od początku produkcji 125p seryjnie. Dopiero pod koniec lat siedemdziesiątych zostały wprowadzone z prostą rurą, a te seksowne pozostały w kombi.
Nawet w pierwszych polonezach były montowane seksowne tłumiki ![]() |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2006-06-27 17:51:51 ja sie zastanawiam jak by sie ten michael sprawdził a 131ce. oczywiscie ten z jedna koncówka |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-06-27 18:01:39
a co z dwoma to juz bee jest? oryzinalne rozumisz tlumiki abarth-a do 131 i 132 mialy dwie koncowki i wcale niewaskie
vide foto: ![]() |