[125p] tłumik z allegro :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ale wypas. tak się zastanawiam czym ten tłumik się różni od oryginału poza kolorem no dospawaną końcówą , dodam że to ma byż tłumik basowy.
(ostatno za nowy dałem 25 złotych, a prywaciarski 20 złotych stoi)

>> KLIK <<



[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-06-27 15:59:11 ]
[ powód edycji: linki to się robi tak ^ ;) ]
  
 
to tłumik Michaela i nawet fajnie brzmi, ale z dwoma końcówkami jeszcze nie widziałem.
  
 
pewnie ten:

http://www.allegro.pl/item110372308_tlumik_polonez_sprawdza_sie_jako_uniwersalny.html

to czym się on niby różni od normalnego???
  
 
A po co tłumik końcowy? Przecież to tylko rdzewieje.
EDIT: no i kosztuje.


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-06-24 20:44:13 ]
  
 
przecież w fiatach i starych polonezach ten ostatni to tylko przelotowy, jak mi się po zimie oberwał, to nie widziałem żadnej różnicy to pytam się po co przepłacać?
  
 
Pamiętam, że jak krótko po zakupie kanta ten tłumik zaczął nadawać się do wymiany, ojciec go wywalił i wstawił w jego miejsce miedzianą rurę. Dźwięczy trochę inaczej, może trochę głośniej, nie gwiżdże. Problem z głowy od trzynastu lat.
  
 
no patrzcie, a fabryka tyle ton blachy niepotrzebnie zuzyla na koncowe tlumiki do fiata.... tyle lat zyli w bledzie... a tu wystarczy rure wsadzic
  
 
Nie mówię, że byli w błędzie, ale z punktu widzenia normalnego codziennego użytkowania to fakt wywalenia tłumika niewiele zmienia.
  
 
Cytat:
2006-06-24 21:09:53, jacekes pisze:
Nie mówię, że byli w błędzie, ale z punktu widzenia normalnego codziennego użytkowania to fakt wywalenia tłumika niewiele zmienia.



coooooooooooooooooo ?????
mam inne zdanie.."jezdze" bez koncowego tlumika i moim zdaniem slabszy jest, przynajmniej w dolnym zakresie obrotów.
  
 
Może sobie w takim razie niedługo przypomnę jak się z końcowym tłumikiem jeździło...
  
 
Też Jacku masz wersję OBRowską?
Jak dla mnie, to nieco zyskał na dynamice, ale może stary układ go blokował, bo miał rurexa w jednym miejscu załamanego. Ale fakt faktem, że różnicy wielkiej nie ma
  
 
Tja... wersja drutex.
  
 
Hehehe znaczy urwał się był?
Ja właśnie dziś kończę montaż zmoty pod tytułem gsi, pierwszy caro, drugi caro, trzeci kant. Zobaczymy jak to będzie śmigać i brzmieć. Niestety jak na wydech do kanta, to trzepnęło po kieszeni


[ wiadomość edytowana przez: Wujek-Kajtek dnia 2006-06-26 08:42:22 ]
  
 
Nie. Staruszek stwierdził, że po co to, przecież to i tak rura w rurze, i wywalił.

Ale już mam materiał, dzięki któremu przypomnę sobie jak było z tlumikiem:
  
 
a co on taki fikuśny??
Kajtus jak zmodzisz to daj znac jakie sa efekty bo ja tez taki plan miałem ale skonczyło sie na tym ze pierwszy jest caro a potem juz fiatowskie oryginały
  
 
Taki bardziej seksi.
A że ja lubię być seksi i inny niż wszyscy, to taki tłumik sobie zakupiłem.

A na poważnie to z tego co wiem takie tłumiki były do kombi montowane żeby nie zadymiać wnętrza przy otwartej klapie.



[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-06-27 00:04:46 ]
  
 
No bo to jest tłumik do combi... ale z tego co ja wiem to ty masz sedana
  
 
Takie tłumiki były montowane od początku produkcji 125p seryjnie. Dopiero pod koniec lat siedemdziesiątych zostały wprowadzone z prostą rurą, a te seksowne pozostały w kombi.
Nawet w pierwszych polonezach były montowane seksowne tłumiki
  
 
ja sie zastanawiam jak by sie ten michael sprawdził a 131ce. oczywiscie ten z jedna koncówka
  
 
Cytat:
oczywiscie ten z jedna koncówka



a co z dwoma to juz bee jest? oryzinalne rozumisz tlumiki abarth-a do 131 i 132 mialy dwie koncowki i wcale niewaskie

vide foto: