Sukajacy zawor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Audi80 z silnikem Pasata 89r. 1.8 na gazniku. Jak jest zimny silnik stuka mi jeden zwor. Podobno sa to zawory chydrałliczne i nie mozna ich wyregulowac. Jezdze na oleju mineralnym. Co mam zrobic zeby wyeliminowac te stukania? Prosze o pomoc
  
 
Witam! Z tym juz nic nie zrobisz. Pozostaje wymiana. Koszt popychacza to ok. 25 zl za 1 szt. Wymiana jest prosta, trzeba tylko zdjac walek rozrzadu . Problemem bedzie znalezc tego stukajacego popychacza. Radze wymienic komplet.
  
 
Dowiedzialem sie ze takie silniki powinn pracowac na oleju polsyntetycznym czy to jest prawda? Jak bym teraz wymienil olej na polsyntetyk pomoglo by cos?
  
 
Cytat:
2006-02-25 12:44:20, jesiol pisze:
Dowiedzialem sie ze takie silniki powinn pracowac na oleju polsyntetycznym czy to jest prawda? Jak bym teraz wymienil olej na polsyntetyk pomoglo by cos?



bajka, moze jako nowki powinny pracowac na polsyntetyku jednak ten rocznik i zapewne nie maly przebieg to tylko mineralny, a co do stukania to jest to normalne przy zimnych silnikach, troche czasu musi uplynac zanim olej dotrze do popychaczy
  
 
Co do przebiegu to nie wiem ile ma ale napewno nie malo,kupilem go niedawno. Co do oleju to wlasnie dowiedzialem sie od mechanika ze jak sa chydrałliczne zawory to musi byc olej polsyntetyk. Nie chce mi sie w to zabardzo wiezyc ze do takiego starego silnika polsyntetyk. Jedni mowia ze wlewac drudzy ze nie co mam robic?
  
 
Cytat:
2006-02-25 12:44:20, jesiol pisze:
Dowiedzialem sie ze takie silniki powinn pracowac na oleju polsyntetycznym czy to jest prawda? Jak bym teraz wymienil olej na polsyntetyk pomoglo by cos?

Owszem powinny pracowac na polsyntetyku jezeli sa w dobrym stanie, ale skoro na gestszym - mineralnym - stuka to na polsyntetyku - rzadszym - wszystkie beda stukac Jesli wlejesz teraz polsyntetyk to moze on wyplukac szlam olejowy z silnika i go rozszczelnic, ale to nie jest regula, zalezy jak dlugo silnik pracowal na oleju mineralnym. Zuzytym popychaczom pomoze tylko ich wymiana - wtedy mozesz sprobowac zalac go polsynyetykiem. Powodzenia !
  
 
Cytat:
2006-02-25 13:38:13, zp pisze:
Owszem powinny pracowac na polsyntetyku jezeli sa w dobrym stanie, ale skoro na gestszym - mineralnym - stuka to na polsyntetyku - rzadszym - wszystkie beda stukac Jesli wlejesz teraz polsyntetyk to moze on wyplukac szlam olejowy z silnika i go rozszczelnic, ale to nie jest regula, zalezy jak dlugo silnik pracowal na oleju mineralnym. Zuzytym popychaczom pomoze tylko ich wymiana - wtedy mozesz sprobowac zalac go polsynyetykiem. Powodzenia !



no fakt jesli krotko jezdzil na mineralnym to mozna sprobowac zalac polsyntetykiem, ale jesli troche przejezdzil to po wymienaie popychaczy nie zalewal bym go polsyntetykiem gdyz moze rozszczelnic w innych miejscach, gdybys zrobil remoncik to wtedy moglbys zalewac polsyntetykiem z duza nadzieja ze nie bedize wyciekow
  
 
ok to jaki byscie radzili wlac olej mineralny po wymianie popychaczy?
  
 
Cytat:
2006-02-25 18:17:55, jesiol pisze:
ok to jaki byscie radzili wlac olej mineralny po wymianie popychaczy?



jesli silnik ma dobrze ponad 200tys km przejechane i nie byl robiony wczesniej to ja bym nie wlewal polsyntetyka, to jest moje zdanie
  
 
Chodzi mi o marke oleju?
  
 
Cytat:
2006-02-26 16:45:30, jesiol pisze:
Chodzi mi o marke oleju?



dla mnie nie jest wazna marka a klasy jakosci, bo po tym sa klasyfikowane oleje, dla przykladu ja uzywam elfa, ale kazdy pewnie poleci inna marke