MotoNews.pl
9 Brak mocy (136298/0) - NT
  

Brak mocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mampytanko co może być przyczyna że od 0 do 100 km/h jest zmulony a dokładniej do 4 tys obrotów dziwi mnie to że na jedynce ledwo co zamiesza kołami proszę o porade co może byc przyczyna jest to 525 m20
  
 
Cytat:
2006-02-21 16:45:06, groszek223 pisze:
witam mampytanko co może być przyczyna że od 0 do 100 km/h jest zmulony a dokładniej do 4 tys obrotów dziwi mnie to że na jedynce ledwo co zamiesza kołami proszę o porade co może byc przyczyna jest to 525 m20



moze tylko ci sie zdaje? z czeg sie przesiadles do tej 525? na oko albo ze stoprem w reku ile ma do 100km/h? kazdy silnik bez turbo ciagnie lepiej dopiero powyzej 3000-4000 tys rpm
  
 
może sprzeglo sie slizga???
  
 
Cytat:
2006-02-21 16:52:16, tolo84 pisze:
moze tylko ci sie zdaje? z czeg sie przesiadles do tej 525? na oko albo ze stoprem w reku ile ma do 100km/h? kazdy silnik bez turbo ciagnie lepiej dopiero powyzej 3000-4000 tys rpm


masz racje ze dopiero powyzej 3-4 tys lepiej ciagnie ale nie przesadzaj koles by musial wczesniej M3 jezdzic zeby twierdzic ze 2,5 nie ma mocy.
  
 
tez tak mysle ze sprzegło ale wogóle nie smierdzi i ciagnie na kazdym biegu ale tak jakos wolno.
Moze byc przyczyna katalizator?
Dziwne jest to ze na suchym asfalcie nie zamiesza kołami
Przesiadłem sie z 1,8 vectry
  
 
sprawdzałeś przepływomierz?
  
 
auto mam na gazie ale zanim załozyłem gaz tez tak było przepływka sprawna
  
 
sprawdz na blaszce przymocowanej do mostu przelozenie moze masz most z przelozeniem nieodpowiednim do swojej maszyny
  
 
widze ze chyba nikt na odległosc nie da rady poradzic

[ wiadomość edytowana przez: groszek223 dnia 2006-02-22 22:15:50 ]
  
 
mam podoben objawy w swojej e34 520i 24v
Tyle ze jak przytrzymam auto na ok 2,5 tys obr to potem ja depne w gaz to idzie niczym bliyskawica (jesli tak mozna powiedziec o 2.0).
Natomiast jesli chce przyspeiszyc od zera albo z malych obrotow to mnie maluchy wyprzedzaja z wpex'em!!!!
Nie wiem czy ma to cos wspolnego, ale po przekreceniu kluczyka na zaplon strasznie trzeszczy mi cos w listwie wtryskowej. Jak ja dotykam to cala bardzo drzy :| Dziwne ale prawdziwe, moze to regualtor cisnienia??


POMOCY
  
 
Cytat:
2006-02-22 21:57:21, groszek223 pisze:
widze ze chyba nikt na odległosc nie da rady poradzic



to może być taka błacha sprawa jak źle ustawiony rozrząd. na twoim miejscu bym to sprawdził. zwłaszcza jeżeli mówisz że tak jest od samego początku.
  
 
rozrzad na bamk jest dobrze sprawdzałem i nawet zmieniałem pasek
a od wczoraj jeszcze mam problem z zapaleniem jak jest ciepły
  
 
prosze doradzcie bo nie mam pojecia co juz szukać
  
 
Po pierwsze przesiadłeś się z przedniego napędu na tylny, a tu żeby zamielić to trzeba zdrowo deptać. W końcu auto nie po to jest, żeby sie w kółko kręcić. W przednio napędowych autach trzeba wręcz uważać, żeby nie mielić przy ruszaniu, w rylno jest z goła na odwrót.

Tak jak ktoś radził na początku sprawdz z jakimś stoperem , albo co, zanim zaczniesz szukać usterki, no chyba, że jest tak żle , że jesteś pewien tego co piszesz.
  
 
Cytat:
2006-02-24 09:09:35, Milas pisze:
Po pierwsze przesiadłeś się z przedniego napędu na tylny, a tu żeby zamielić to trzeba zdrowo deptać. W końcu auto nie po to jest, żeby sie w kółko kręcić. W przednio napędowych autach trzeba wręcz uważać, żeby nie mielić przy ruszaniu, w rylno jest z goła na odwrót. Tak jak ktoś radził na początku sprawdz z jakimś stoperem , albo co, zanim zaczniesz szukać usterki, no chyba, że jest tak żle , że jesteś pewien tego co piszesz.



Ja bez problemu mielę, wręcz muszę uważać, aby nie zamielić. No ale jak się ma M40

pozdr
Mariusz
e34 520 24v
  
 
Cytat:
Ja bez problemu mielę, wręcz muszę uważać, aby nie zamielić.



Moze warto zainwestować w dobre gumy i sprawdzić ciśnieni w oponach ? To ci problem zniknie.

Pozdrawiam.
  
 
ja jezdzilem 149km e30 i wcale nie musialem uwazac na to zeby nie zamielic wiec bez przesady mariusz_nie_827

i zgodze sie z milasem ze tylni naped to zupelnie inna bajka niz przedni - na przednim nie ma problemow z paleniem gumy nawet 1.6 a z tylnim napedem zeby "mielic" potrzeba zdrowego mlynka a zeby bylo jeszcze latwiej zeszperowanego mostu no chyba ze Ty masz problem ze Ci zapiszczec nawet nie chce hehe ale chodzilo o to ze tylni naped jest po to zeby dac auto mozliwosc lepszego przyspieszenia w aucie z napedem na przod kola w momencie przyspieszenia sa odciazone a w tylno napewdowym aucie na odwrot - dociskane co daje lepsze rezultaty/wyniki
  
 
ajj znow mi sie napisalo z konta brata - to ja pisalem to nizej
  
 
Cytat:
2006-02-24 15:48:58, janczuk21 pisze:
- na przednim nie ma problemow z paleniem gumy nawet 1.6


no ja nawet mielilem w seicento rodzicow 0,9l
  
 
wiem o tym ze tylnim jest gorzej zamielic ale koles ma e32 3,0 i mieli bez problemów ale nie chodzi mi o to tylko ze cos jest nie tak bo jest mółowate vectra 1,6 16v odstawia mnie podejrzewam katalizator co myslicie?