Pytanie o zapalanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem jak to jest ale wymieniłem świece (miałem jakieś Gold 4-ro elektrodowe) na ngk v line i gorzej mi zapala wcześniej od pyknięcia teraz musi troszkę rozrusznik pokręcić. Na wolnych obrotach silnik równiej chodzi na nowych niż na starych.
Jak to jest ? Bo zgłupłem.


[ wiadomość edytowana przez: malin2 dnia 2006-02-28 15:45:25 ]
  
 
jest to różnie ...niestety ...z tego co coraz częściej się słyszy albo się NGK mocno popsuło albo .......masz pecha ?

Z założenia powinno być lepi...a co najmni tak samo Dobrze

...może któraś nowa śfica miała przyklepaną elektrodę i przerwa była nie taka ??...sprawdzałeś ?
Mam takie gupie wrażenie że mniej uwag i zastrzeżeń jest ostatnio do tańszych świec niż do tych markowych i (kiedyś?) bardzo dobrych....jako następne to se pewnie kupię BRISK Silver i tyle bedzie
  
 
nooo ostatnio ojcu wessalo elektrode z NGK , ale nie zebym cie straszyl
ja od zawsze biore iskry , wywalone na nich kilkanascie tysiecy esperakiem i ponad 100 000 polonezem i zadna przygoda nigdy sie nie wydarzyla
  
 
ja slyszalem od gazownika ze wieloelektrodowe swiece jak masz LPG to nie jest zbyt dobry pomysl... po 1 nic nie daja a po 2 moga czasem zaszkodzic... tylko nie powiedzial czemu
  
 
Cytat:
2006-02-28 16:34:47, Outcast pisze:
ja slyszalem od gazownika ze wieloelektrodowe swiece jak masz LPG to nie jest zbyt dobry pomysl... po 1 nic nie daja a po 2 moga czasem zaszkodzic... tylko nie powiedzial czemu



Mądry gazownik
Na dwuelektrodowych nie ustawisz odpowiednije szczeliny
  
 
Cytat:
2006-02-28 17:48:56, DeeJay pisze:
Mądry gazownik Na dwuelektrodowych nie ustawisz odpowiednije szczeliny

a po co ustawiac szczeline..? po to kupuje odpowiednie swiece zeby mialy odpowiednia szczeline.. jak swieca ma niewlasciwa szczeline to idzie do smietnika
  
 
Tak samo kiedys sie zastanawialem nad kupnem swiec z napisem ze sa do LPG ale sprzedawca mi odradzil
  
 
Cytat:
2006-02-28 16:34:47, Outcast pisze:
ja slyszalem od gazownika ze wieloelektrodowe swiece jak masz LPG to nie jest zbyt dobry pomysl... po 1 nic nie daja a po 2 moga czasem zaszkodzic... tylko nie powiedzial czemu

ale te stare czteroelektrodowe lepiej zapalały, przejechałem na nich ok 10 tys. km
  
 
Cytat:
2006-02-28 17:52:22, qbaj pisze:
a po co ustawiac szczeline..? po to kupuje odpowiednie swiece zeby mialy odpowiednia szczeline.. jak swieca ma niewlasciwa szczeline to idzie do smietnika


Ekhm
Może stary jestem i zgredowaty, ale przynajmniej raz do roku biorę w dłoń szczelinomierz młotek i ustawiam przerwę. Przerwa na świecy mże ulec zmianie nawet w czasie montażu jak nią np. stukniesz....

Jak masz złe ciśnienie w oponie to też ją wyrzucasz? (lepszego przykładu nie znalazłem )
  
 
no widac mamy rozne podejscie ja swiece zmieniam co 10tys km..wiec statystycznie co pol roku..wkrecam i na pol roku zapominam ze mam swiece..swiece iskry kosztuja 7.50zl wiec naprawde jak by mi odbilo i wyjalbym swiece w trakcie tych 10tys km i cos by wzbudzilo moje podejrzenie to bym lekkim lobem rzucil do kosza ale hmm zakladajac ze 2x w roku wymieniam swiece to de facto czesciej sprawdzam ta szczeline niz ty a dobra suwmiarka elektroniczna to jakies 4 komplety swiec wiec nawet mi przez mysl nie przeszlo zeby sprawdzac szczeline
  
 
Najlepsze swice to polskie iskry. Maja fabrycznie ustawiona odpowiednia szczeline, przez co samochod dobrze pali ladnie sie zbiera zarono na gazie jak i benzynie. Kiedys posluchalem sie sprzedawcy i kupilem bosha po dwoch dniach wyladaowaly w smietniku.Podobnie bylo ze swiecami trojelektrodowymi.
  
 
a co ty chcesz suwmiarka mierzyć??? to siem szczelinomierzem robi... a jesli chodzi o ustawianie swiec, to rzeczywiscie cos w tym jest , bo niby kazdy samochód ma inna przerwe, ale jak zalozysz takjak fabryka dal , to różnicy tez nie widac..
a jesli chodzi o swiece boscha...
moze i dobre sa , ale oryginalne , a u nas takich nie kupisz...
jak znasz ludzi co pracuja w sklepach motoryzacyjnych , to sie dowiesz , ze mozesz kupic boscha lepsza podrube , albo gorsza , innych nie ma ..