MotoNews.pl
  

[2.0] Układ chłodzenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam taki problem w moim nowym aucie: w 2,0 z nagrzewnicy leci cały czas chłodne powietrze. Klapki sa ustawione, zaworek chodzi leciutko jak nigdy. A jednak leci chłodne powietrze, niezależnie czy na postoju czy podczas jazdy. Dłużej z tym nie wytrzymam!
Czy wpływ na to może mieć podłączenie gazu (wpięty do węży od nagrzewnicy - w którym miejscu najlepiej się wpiąć?) ? Reduktor jest z lewej strony, więc ogrzewające go węże sa b. długie.
Jak powinna być podłączona nagrzewnica w dohc? Który wąż do której rurki? Jak powinny być podłączone węże od automatycznego ssania? Zauważyłem, że choć silnik jest goracy, to nagrzewnica chłodna. Auto często wskakuje na temp. wskaźnikowe 93 - 100st. C, przy ściskaniu za wąż u dołu chłodnicy idą bąbelki.

PS
Czy pedał sprzęgła musi chodzić tak ciężko??

[ wiadomość edytowana przez: lookaash dnia 2005-10-15 23:56:05 ]
  
 
Ja proponuje ci wyąć nagrzewnice i ją wyczyścić(przepłukać)prawdopodobnie masz ją zapchaną.
  
 
Już prawie po sprawie Miedzy nagrzewnice a zaworek wpadla kawalek gumy z uszczelki i nie bylo przeplywu. Zeby nie bylo za rozowo, to grzejniczek coś pocieka
  
 
Heloł!

Podepnę się tutaj. Dlaczego przewód gumowy układu chłodzenia na poniższym zdjęciu jest zaślepiony ?



Pozdrawiam
Tony
  
 
termostat ma w glowicy, zamiast na wezu
  
 
a ,czemu dolot powietrza ,,ssania'' zakołkowany ???
  
 
pewnei zawor powietrza dodatkoego sie popsul wiec wlasciciel uznal ze jest niepotrzebny
  
 
jesli jedzi tylko na gazie to bypass jest zbedny
  
 
Tony mozesz więcej fotek tego zrobic ??
  
 
Cytat:
2006-02-10 17:25:18, Bart128 pisze:
jesli jedzi tylko na gazie to bypass jest zbedny

no jasne wtedy cały wtrysk jest zbędny wystarczy kolektor dolotowy z i.e. - bo zimny na benie nie zapali kulturalnie a ciepły to sam na gazie działa :a przy -10*C to na gazie go nie zapalisz ! ( to sprawdzone) - okaleczony wtrysk! a na gazie lepiej chodzą gaźniki- działa automatyczne ssanie! - na szczęście to nie digiplex i jest ręczna regulacja kąta zapłonu - bo jego mapa do lpg to pasuje ale z daleka



[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2006-03-06 09:19:00 ]
  
 
Ok ja mam zamiar jezdzic na gazie bez by-passu ale byc moze ze przed zimą to i by-pass sie znajdzie
chcialbym sie dowiedziec jak jest polaczona reszta - rozumiem ze dół silnika z dołem chłodnicy - po prostu bez by-pasa a ten kawalek pomiedzy nim a trojnikiem najzwyczajniej wycięty??