Zmniejszanie dolotu - za i przeciw

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Prawdopodobnie podobny temat był już poruszany (tak cos kojarzę), ale ja pozwlę sobie na jeszcze jeden raz. Otóż w swoim aucie (VW Golf z instalacją I generacji) zakleiłem około 1/2 dolotu powietrza do filtra powietrza. Jeżdzę juz tak około 4 m-ce i wszystko jest OK. Zastanawiam się, czego mogę spodziewać się po zdjęciu oganicznika dolotu (oczywiście po doprowadzeniu spalin do poprawnego składu) - pewnie auto będzie trochę szybsze na benzynie, ale co z dynamiką na gazie? I czy automatycznie zwiększy mi się spalanie? No i summa summarum: zdejmować ogranicznik, czy go zostawić?
  
 
Ale po co u siebie zaklejałes dolot?
Jak przyjda naprawde ciepłe dni to będziesz miał muła a nie auto
  
 
Witam.
Widocznie seba ma za dużą zwężkę mixera o musiał ograniczyć dolot powietrza. raczej lepiej jest dać mixer z mniejszą zwężką .
  
 
Cytat:
2006-03-04 09:08:26, croma1 pisze:
Witam. Widocznie seba ma za dużą zwężkę mixera o musiał ograniczyć dolot powietrza. raczej lepiej jest dać mixer z mniejszą zwężką .


Możliwe że ma za dużą, ale to lepiej zmienić mixer na odpowiedni niz zaklejać, przynajmniej ja jestem takiego zdania
  
 
Cytat:
2006-03-04 09:38:22, SebaE pisze:
Możliwe że ma za dużą, ale to lepiej zmienić mixer na odpowiedni niz zaklejać, przynajmniej ja jestem takiego zdania

Albo dac wiekszy, tzn. wydajniejszy reduktor.