Silnik-uszczelniacze zaworów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega w swoim essim ma do wymiany uszczelniacze zaworów. Tak powiedzialo 2 miechanikow. Auto traci olej. Czy trzeba jeszcze coś wymianiać w silniku oprócz tych uszczelniaczy? Zauważyłem ze dobrze sie zbiera i chyba kompresje ma ok?! Prosze o wypowiedz fachowców. Może czegoś się dowiem.
  
 
Przez uszczelniacze owszem traci olej ale nie napisałeś ile...
Jeśli po odpalaniu dymi na niebiesko to trzeba je wymienic efekt murowany
  
 
a jesli traci olej i nie dymi ?
ale sporo wskazuje na uszczelniacze - bo na trasie ani grama
( podobno rozgrzane uszczelniaja jeszcze) a po miescie ( odcinki po 2 km) nie rozgzrewa sie i traci - mozliwe to ?
  
 
Cytat:
2006-04-16 20:24:34, le-mar pisze:
a jesli traci olej i nie dymi ? ale sporo wskazuje na uszczelniacze - bo na trasie ani grama ( podobno rozgrzane uszczelniaja jeszcze) a po miescie ( odcinki po 2 km) nie rozgzrewa sie i traci - mozliwe to ?

Jeśli traci olej-musi dymieć-nie ma bata.Na trasie -rozgrzany silnik-metal się rozszerza-może mniej brać."bo na trasie ani grama"-nie ma takiej możliwości-każdy silnik bierze(jeden więcej-drugi mniej).Wymiana uszczelniaczy w dobrym zakładzie i będzie miał na dłużej spokój. Zmierzyłbym także kompresję-może pierścionki?
  
 
heh
az boje sie o tym m ysleć
rozumiem że do wymiany uszczelniaczy konieczny jest demontaz rozrzadu, głowicy ??
oczywiscie silnik 1,6 1v ZETEC -E
  
 
Lepiej niech bierze troche oleju niz ma wogule nie brać
  
 
Cytat:
2006-04-17 08:48:04, stepo pisze:
Lepiej niech bierze troche oleju niz ma wogule nie brać


tak.. przypomina mi sie (nigdy osobiście nie miałem !!!!)
Fiat 126P - jak silnik czysty - to .............. brak oleju
  
 
Kiedyś w Ładziance miałem ten problem.220pln za wymianę uszczelniaczy,planowanie i głowica jak nówka.Kumpel,który kupił ode mnie auto nie dolewał jeszcze oleju(już dwa latka)