Naprawilem wycieraczki - full wypas :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Przez weekend naprawilem wycieraczki.... Wcale nie dziwie sie ze nie chcialy zejsc z wieloklina bo byly strasznie skorodowane i zapieczone....
Co do technologi to u siebie wzialem i zeszlifowalem te tulejki od malucha w ksztalcie stozkow dzieki czemu mialem mniej frezowania i zostaly grubsze plastikowe scianki.... Ogolnie patent jest genialny no i te cicho i skutecznie pracujace wycieraczki....
Polecam


Jadzwin

  
 
Czesc

Czekalem mcierpliwie az majonez zamiesci zdjecia ale sie niedoczekalem. Chyba tez wezme sie w ciemno za te wycieraczki. Napisz ile czasu Ci to zajelo i jakie narzedzia sa niezbedne. No i moze krotki opis jak to zrobic.

pozdrawiam

przemek
  
 
Dokument majoneza mozesz znalezc tutaj:

Opis naprawy wycieraczek by Majonez

Zajelo mi to okolo 3 godziny. Z narzedzi to wiertarka do wyfrezowania otworow, klucze nasadowe, pilniki do oszlifowania tulejek z rozrusznika malucha i klej dwuskladnikowy poxipol. Dodatkowo potraktowalem tuleje od wewnatrz smarem silikonowym...

Pozdr
Jadzwin
  
 
Czy można te informacje oczywiście za zgodą kol. Majoneza wrzucić za pomocą kol. Lasombry to porad klubowych - tak na zaś?
Ps. czy wycieraczki ulegają uszkodzeniu tylko w seryjnych espero czy także w "seryjnych"?
  
 
Majonez robił również remont silniczka . U mnie nie było to potrzebne . Poza rozkręceniem, nasmarowaniem wyrobionych panewek na czopy kulkowe, przetarciem papierem ściernym czopów kulkowych ... naprawiłem te panweki na ośki wycieraczek wg technologii podsunietej przez Majoneza .

Cytat:
Napisz ile czasu Ci to zajelo i jakie narzedzia sa niezbedne.



Jeśli masz silniczek bez żadnych luzów . To zajmij się panewkami głównymi pod ośki wycieraczek (panewek na czopy kulkowe i tak nie zregenerujesz) .
Ja wziąłem wiertło do drewna 14mm (takie płaskie jak nóż dwustronny ze szpikilcem) . Do środka panewki włożyłem kołek drewniany w celu wycentrowania wiertła . Minuta(i dzień zastanawiania sie jak by to najlepiej zrobić) wiercenia na małą głębokość z obu stron panewki, wkładasz do środka na wcisk z obu stron tulejki od rozrusznika malczaka, ładujesz do środka smar, przecierasz papierem ściernym ośki wycieraczek, jeśli są zardzewiałe, wciskasz jedno w drugie i ... już .

Pozdrówka
  
 
Nie mam nic przeciwko umieszczeniu opisu na stronie. Będe nawet zadowolony jak coś odemnie znajdzie się na stronie
  
 
Jadzwin mógłbym podejść i na Królowej Jadwigi i obejrzeć jak to wyględa któregoś popołudnia w tym tygodniu .. o której schodzisz do samochodu ???
  
 
Czesc

Daj mi znac na komorke (640-617-183) jak bedziesz w poblizu to zejde i Ci pokaze co widac


Pozdr
Jadzwin
  
 
Ja rownież rozebrałem swoje wycieraczki ale jednego nie jestem pewien. Jedno ramie jest bardziej wygiete. Zauwazylem to dopiero po zdjeciu wycieraczek i teraz nie wiem ktore to jest ktore. Czy to bardziej wygiete jet po stronie kierowcy czy pasazera?

pozdrawiam

przemek
  
 
Przemeku .. Nie jestem pewien, ale z tego co pamiętam, to to wygięte ramie wycieraczek jest po stronie kierowcy. Nie jstem w stanie powiedzieć tego teraz z całą pewnością, bo jakoś snie mam pod reką samochodu, ale na 90 % od kierowcy. Polegam przy tym na swojej pamięci i doświadczeniu w rozbieraniu mechanizmu
Juz niedługo i ja sie zabiore za tuning wycieraczek
3rzymajcie sie
  
 
Cytat:
2003-04-12 09:16:27, Kufel pisze:
Juz niedługo i ja sie zabiore za tuning wycieraczek


Tzn. co? Chcesz żeby szybciej działały?