MotoNews.pl
12Landirenzo LCS A/1-V05 (140349/0) - NT
  

Landirenzo LCS A/1-V05

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak uruchomić seicento z instalacją Landirenzo LCS A/1-V05??
Padła mi pompa paliwa i musze jakoś dojechać do domu aby to wymienić.
Jak ktoś ma jakiś patent jak to obejść to niech da znać.
Słyszałem, ze trzeba podać na parownik prosto z akumulatora +,
no i zamiast czujnuka temperatury podać mase w miejsce gdzie wpiety jest ten czujnik.
nawet juz tak zrobiłem ale jeszcze chyba czegos brakuje chyba jakoś trzeba oszukać czujni obrotów aby to włączyć i aby się dało to uruchomić.
Jakiś jeden monter mówił ze sie nie da, ale ja w to nie wierze polak potrafi
Proszę o POMOC
  
 
Witam.
Włącz napięcie i wciśnij przełącznik i tak długo trzymaj aż dioda przestanie mrugać to wtedy jest przygotowane auto do odpalenia na gazie. Jeśli wyłączysz napięcie to musisz czynność powtórzyć.
  
 
Robiłem tak, ale to nie zadziałało.
Mam pytanie czy mozliwe jest ze opcja awaryjnego uruchamiania z gazu jest wyłączona w komputerze, lub ze jej wcale nie ma w mojej centralce lub ze jakies parametry sa tak ustawione ze to nie działa.
No i pytanie dodatkowe
Jak juz włącze przez dodatkowy kabelek od akumulatora zawór na pozycje otwarty i jak podam mase na miejsce gdzie wpiety jest czujnik od emperatury to w jakiej pozycji jest wtedy silnik krokowy na przewodzie od gzau. ewentualnie jak wyłącze całkowicie silnik krokowy to czu jest przelot gazu otwarty czy zamknięty.
No i moze ktos wie jak ewentualnie oszukać czujnik predkosci obrotowej.
Pomóżcie musze jakos dojechac do domu
  
 
PS ewentualnie jaki zakład trudniący się montarzem gazu w Łodzi polecacie abym tam zapytał??
  
 
Cytat:
2006-03-27 21:31:36, SiDOR pisze:
....Robiłem tak, ale to nie zadziałało. Mam pytanie czy mozliwe jest ze opcja awaryjnego uruchamiania z gazu jest wyłączona w komputerze, lub ze jej wcale nie ma w mojej centralce lub ze jakies parametry sa tak ustawione ze to nie działa....



Witam.

W tej centralce nie można wyłączyć opcji awaryjnego odpalania i jeżeli trzymałeś przycisk przez ok. 10 sekund i żółta dioda zaczęłą świecić światłem ciągłym to to jest najlepszy sposób na ominięcie wszystkiego bo to właśnie jest tryb awaryjny.

I jeszcze jedno, kto powiedział że samochód łatwo jest uruchomić w trybie awaryjnym ?
Musisz chwilę pokręcić rozrusznikiem i trzymać pedał gazu wciśnięty do dechy.
Mam identyczną centralkę jak Ty i przerabiałem ten temat w espero jak mi walneła pompa.
Jeżeli to nie pomoże to przyczyny szukałbym gdzie indziej, może komp od samochodu blokuje zapłon i nie podaje napięcia na pompę ?
  
 
przycisk trzymałem ile sie tylko dało i dioda sie nie zaświeciła więc kręcenie rozrusznikiem nie miało najmniejszego sensu ale próbowałem i tez nic. Wiem jedno, pompe paliwa ma dokładnie stopioną nawet włącznie z koszem w którym była osadzona. mam nadzieje ze jak ją wymienię to juz jakoś pojade. A co zrobic jak komputer mi blokuje rozruch awaryjny??