Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() skuter-77 Scorpio 2.9lLpg+Blos Bielawa | 2006-03-12 10:57:59 miom zdaniem reduktor ma już dosyc odpalania na gazie bez wszesniejszego zagrzania silnika.Jak byłaby jakas nieszczelnosc to byś czuł gaz w aucie podczas jazdy lub na postoju.
A ile juz masz przejechane na tym parowniku ?? |
![]() skuter-77 Scorpio 2.9lLpg+Blos Bielawa | 2006-03-12 11:10:25 miom zdaniem reduktor ma już dosyc odpalania na gazie bez wszesniejszego zagrzania silnika.Jak byłaby jakas nieszczelnosc to byś czuł gaz w aucie podczas jazdy lub na postoju.
A ile juz masz przejechane na tym parowniku ?? |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-03-13 08:38:59 A dlaczego odpalasz na gazie? Czyżby zasilanie Pb uwalone? Czy to I gen.??? Jeżeli tak, to nowy parownik długo Ci nie posłuży ![]() |
fend18 gorzow | 2006-03-13 09:11:20
czemu uwazasz ze odpalanie na gazie nie sluzy? ze membrany szytwnieja czy cos takiego? ostatnio rozebralem parownik ktory przejezdzil 8 lat i 500tys km i nie byl w tragicznym stanie a samochod byl tylko palony na gazie ale to byl oryginal Lovato |
![]() GRZALA sej, volvo 850, CIECHANÓW | 2006-03-13 10:09:17 U mnie w seicento też spalanie wzrosło (do 10-14l/100 ![]() dopiero po jakimś czasie doszedłem, że winę ponosi uszkodzony termostat w ukł. chł.(ze względu na brak wskaźnika temperatury trwało to dość długo -szukanie awarii). Po naprawie spalanie 7-9l/100 |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-03-13 13:32:10 ...ano nie służy za bardzo. Szczególnie uruchamianie zimnego silnika. Zapalanie na gazie jest w miarę uzasadnione w silnikach gażnikowych mających "ssanie" sterowane ręcznie- korzyść to brak spłukiwania filmu olejowego z powierzchni cylindra przez bardzo bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną.W II generacji Lpg, jeżeli jest możliwy rozruch awaryjny na gazie, to ciepły silnik owszem można, ale poranny rozruch na lpg to żadna oszczędność - wręcz przeciwnie.... |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-03-13 13:56:45 ...ano nie służy za bardzo. Szczególnie uruchamianie zimnego silnika. Zapalanie na gazie jest w miarę uzasadnione w silnikach gażnikowych mających "ssanie" sterowane ręcznie- korzyść to brak spłukiwania filmu olejowego z powierzchni cylindra przez bardzo bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną.W II generacji Lpg, jeżeli jest możliwy rozruch awaryjny na gazie, to ciepły silnik owszem można, ale poranny rozruch na lpg to żadna oszczędność - wręcz przeciwnie.... |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-03-13 13:58:07 ...ano nie służy za bardzo. Szczególnie uruchamianie zimnego silnika. Zapalanie na gazie jest w miarę uzasadnione w silnikach gażnikowych mających "ssanie" sterowane ręcznie- korzyść to brak spłukiwania filmu olejowego z powierzchni cylindra przez bardzo bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną.W II generacji Lpg, jeżeli jest możliwy rozruch awaryjny na gazie, to ciepły silnik owszem można, ale poranny rozruch na lpg to żadna oszczędność - wręcz przeciwnie.... |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-03-13 14:01:13 Przepraszam za te posty, powieliły sie "same" ![]() |
![]() skuter-77 Scorpio 2.9lLpg+Blos Bielawa | 2006-03-13 18:15:18
|