Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2004-12-13 10:10:50 panowie i nieliczne panie (jesli takowe sa ![]() moje zawieszenie zachowuje sie dziwnie. przy jezdzie po nierównej drodze essik nie zachowuje wyznaczonego toru jazdy tzn. po prostu jak wjade na jakas nierownosc to zeby jechac prosto musze kontrowac kierownica bo go troszke przestawia. bylem na szarpakach, ale wszystko wyglada ok. amorki tez jeszcze w miare sie trzymaja. gumki 195/50/15. moze escorty tak maja?? HELLLLPPPP!!! ![]() pozdro dla wszystkich ![]() |
Inferno Sympatyk FEFK Galaxy, Citroen C5 Kaletnik | 2004-12-13 10:17:10 A moze poprostu brak zbierznosci |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2004-12-13 10:21:30 ja mam ostatnio to samo ale u mnie na 100% są luzy na tulejach w wahaczach ![]() |
![]() Shaq Sympatyk FEFK Escort (już nie ale ... Żory | 2004-12-13 10:35:41 A kolega od zawsze jeździ na takich oponkach czy może od niedawna?? Przy takich oponach autko po nierównościach nie chce prosto jeździć i trzeba ciągle pilnować kierownicy ![]() |
![]() juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2004-12-13 11:35:56 od poczatku na takich jezdze. mam wrazenie ze wczesniej sie zachowywal nieco stabilniej, acz kolwiek nigdy nie bylo rewelacyjnie.
skoro jednak twierdzicie ze na szerokich samochod myszkuje tzn. ze tak ma byc. myslalem ze na szerszych oponach samochod bedzie jechal jak przyklejony ![]() dzieki |
![]() Shaq Sympatyk FEFK Escort (już nie ale ... Żory | 2004-12-13 11:41:49 Jak przyklejony to jedzie jak masz drogę gładką jak stół, natomiast na nierównościach niestety koła nierówno przylegają do nawierzchni i zależy którą stroną mocniej przylega to na tą stronę Ci ściąga. |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-12-13 11:53:46 przekladnia kierownicza ma luzy a jesli nie ona to drazki kierownicze( to na co sie nakreca galki) wzglednie krzyzaki w kolumnie kierowniczej, dlatego auto jakby plywalo na boki i korygujesz tor jazdy.
[ wiadomość edytowana przez: liked dnia 2004-12-13 11:54:43 ] |
![]() KriSSo Ford Escort - był Szczecin | 2004-12-13 12:58:39
Jak przyklejone, to auto jeździ na sportowym zawieszeniu, a nie na szerokich gumkach, to przede wszystkim. Natomiast auto pomimo nierówności i kapcia 195/50/15 nie powinno myszkować. Nie ufaj szarpakom, u mnie nie wykrył luzu na obu sworzniach. Sprawdzić musisz porządnie auto na warsztacie na podnośniku. Przez internet trudno diagnozować. Może być coś nie tak z : - przekładnią kierowniczą, - krzyżak, - końcówki drążków, - tuleje gumowo-metalowe, - mogą nie trzymać amorki, pomimo że nie ciekną. [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2004-12-13 13:12:05 ] [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2004-12-13 13:14:01 ] |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-02-27 12:39:41 ![]() ![]() |
Inferno Sympatyk FEFK Galaxy, Citroen C5 Kaletnik | 2006-02-27 12:48:38 To ze sciaga przy gwaltownym ruszaniu to napewno zbierznosc ![]() |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-02-27 13:17:47 Mnie też ściąga prz szybszym ruszaniu w lewo. I nie wiem co to jest. Na letnich i na zimówkach, zawsze w lewo, także po zbieżności i remontach zawiechy corocznych. |
jakub_escort Ford Bydgoszcz | 2006-02-27 14:34:14 Witam Moim zdaniem beda to luzy na drazku, zbierznosc lub cos z kolumna kiery |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-03-06 08:52:06 wymiana drążków pomogła, jest lux de lux.
oczywiście silentblocki też były stargane życiem. essi odzyskał właściwości jezdne ![]() |
KatRS ESCORT RS kraków | 2006-03-07 11:37:43 Pozwólcie ze wypowiem sie także i ja a mam w tym spore doświadczenie ponieważ mialem escorta 1994 rok maks idealnego wczesniej który to mial sportowe zawieszenie i ogumienie 205/50/15 i powiem wam ze jak nim jeździlem na takich oponkach to sie jeździlo dość cięrzko ale jak na zimie założylem 175/70/14 to auto zrobilo sie tak stabilne na wprost ze na koleinach mozna było papierosa zapalać bez trzymanki ![]() |