Modul zaplonowy + przerywacz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Slyszalem, ze byl montowany w polonezach czy w 125 modul zaplonowy podpinany pod przerywacz zeby ograniczyc prad plynacy przez styki, wie ktos moze jakie oznaczenie mial taki modul i w czym dokladnie byl montowany, chce poszukac na zlomie i wsadzic takie cos do 128

Dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam
  
 
kumpel ma costakiego w skodzie rapid. tzn jakis moduł ale ze stykami w aparacie.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Witam

Szukalem juz na allegro ale nie znalazlem, ale wiem, ze napewno kiedys cos takiego robili musze po szrotach pojezdzic chyba
  
 
Był taki moduł rzemieślniczy - nazywalo się toto "Wielokrotna iskra" i włączało się go między cewkę a przerywacz. Zmontowane było w takim plastikowym pudełku i naprawdę poprawiało pracę silnika.
  
 
Tak mysle czy by sie nie dalo zrobic czegos takiego na module "Hybryd H-161-12V" moze ktos ma jakies sugestie albo taki patent
  
 
mozna cos takiego zrobic z modulem gl118 widzialem taki artykul w starym motorze z lat osiemdziesiatych
  
 
był za komuny moduł unitry GL200 i on był do stykowców gotowy . Można przerobić Unitra GL-118 podpinasz mase cewke i plusa od plusa ciągniesz przez opornik 220ohm 5Watt przewód do złącza W i ze złącza W do przerywacza . Wywalasz kondensator zmniejszasz przerwe na 0,2 i jeździ . Ja mam ten patent w fieście z 79 roku . Ale mam występy gościnne w FSO z racji remontowania fiata combi z 80 roku . Hehe warto wstawić sobie cewke z elektronika poloneza . Moduł chodzi u mnie już tydzień i jest ok . wzmacnia tylko zakłucenia czasami przez co wariuje obrotomierz ale to sie poprawie i powiem jak to zrobić . Hm niestety moduł ten nie odcina cewki jak nie pracuje silnik i to jest właśnie jego najgorsza cecha . Ale nie można mieć wszystkiego .