| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2006-04-08 17:10:08 Mam podobny problem z tym ze u mnie sciaga w prawo i tez nie moge sie z tym uporac |
Fedor Escort Ipswich, UK. | 2006-04-08 18:45:44 Podpinam sie pod ten post.U mnie tez ciagnie na prawo.Czekam na odpowiedzi. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-08 20:14:23 Mam wszystkie nowe tuleje - ustawiona zbierznosc ( na 0,0 i jprowadzi sie elegancko) i przy hamowaniu ucieka na prawo Hmm.. i co to jest? |
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2006-04-08 23:57:49 Seba moze jeden zacisk lapie Ci mocniej?? ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |
RedCar Ford Escort RS2000 Lublin | 2006-04-09 10:24:32 Co do chamowania to wina tarczy klocków lub zacisków czyli ogólnie na pewno czegoś związanego z układem chamowania.
1) Tak jak odpuszczam gaz to samochód prostuje czyli kątruje sam 2) Tuleje sa wszystkie nowe , wymieniam całe wachacze co roku po zimie bez względu na ich stan. 3) Ustawiam zbierzność pod cosworta ze względu na inne ustawienia kątów, które pozwalają na szybszą jazde po zakretach , pozatym mam mocno obnizone zawieszenie i sztywne , wiec katy od RS-a nie pozwalały na prowadzenie się auta na oponach 205x40x16. Nie sprawdzam na szarpaku rozbieram co wiosnę zawieszenie i składam je na nowo z powymienianymi czesciami. OBAWAIM się o luz na przekłądni kierowniczej " maglu ", wspomaganie działa ale może listwa sie wytarła i ma luz poprzeczny ??? Sam już nie wiem co robić więc jutro wymontowuje magiel. [ wiadomość edytowana przez: RedCar dnia 2006-04-09 10:27:05 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-09 11:14:36 Nie,to nie wina hamownikow, bo tak sie dzieje od przed wczoraj na 17" i oponach 215 ,a na zimowkach bylo jak u Ciebie Panie Redcar - sciagal przy przyspieszaniu w lewo i tak jak Ty mam nowe tuleje,a na dodatek pojechalem na szarpak i wszystko ok.
[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2006-04-09 11:16:12 ] |
RedCar Ford Escort RS2000 Lublin | 2006-04-09 11:55:35 No jutro się wypowiem bo widze że problem jest nie tlko u mnie , ja musze go rozwiązać bo jakoś trzeba sie poruszac po naszych Polskich drogach na szerokich oponach.
Mam tylko nadzieje że to nię bedzie luz na maglu |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-09 12:23:43 No to czekam na rozwiazanie sprawy
a moze tuleje jakies felerne?? Mam oryginaly ,ale zawsze moze sie partia felernych trafic,prawda?? |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-04-09 12:41:17 Dodam tylko że w lewo przy przyspieszaniu też mam. A wszystko jest OK. |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-04-09 13:40:56 a) moze to glupie ale mnie tez ciagnie w lewo przy przyspieszaniu. ale na zimowkach bylo ok. poza tym ze byla krzywo kierownica. teraz na 17" jest kierownica prosto, auto jedzie prosto, hamuje prosto, ale przy mocniejszym depnieciu ciagnie w lewo. nie wiem. moze cos z mechanizmem roznicowym?? nie wiem...
b) mozliwe...ze nie dojdziesz co to tak samo jak mam ja. na zawiasie -80 przy ostrych zakretach w prawo lewe kolo zaczyna tluc. myslalem ze tylko ja tak mam. okazalo sie jednak ze nie i ze przy takim obnizeniu i jeszcze przechyle budy w zakrecie...no wlasnie nie wiemy co....czy przegub w skrzyni...czy cos innego...
Ale powodzenia w szukaniu |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-09 13:47:30 To o co w tym wszystkim chodzi?? Skoro wszystko ok a jednak??
Na zbieznosci wyszly mi takie parametry : wyprz.sworz.zwrotnicy - L 0'50 ; P 0'35 -wart.fabryczna 0'00+/-1'15 pochy.sworz.zwrotnicy - L-0'50 ; P-1'10 - wrt .... -0'15+/- 1'20 zbieznosc polowkowa - L0'00 ; P 0'01 - wart .... 0'10+/- 0'05 zbiez calkowita - 0'01 - wartosc fabryczna - 0'00 +/-0'10 Dotyczy oczywiscie RS 2000 |
RedCar Ford Escort RS2000 Lublin | 2006-04-09 20:50:52 no u mnie te parametry były przynajmniej porównywalne , a u Ciebie ten lewy odbiega od prawego może to jednak jest coś w tym. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-09 23:12:01 A moze roznica byc w wachaczach?? Lewy mam z RS'a a prawy z 1,6 . W wygladzie jest roznica taka,ze ten krotszy luk - jak by ten tylny jest wzmocniony na laczeniu blach dolnej i gornej dodatkowa przygrzana blacha od czola - jutro zrobie fotke i pokarze o co mi biega. |
![]() fluke BlueEssi Tczew | 2006-04-10 01:41:43 pojecia nie mam co Was dreczy, ale skoro to przy przyspieszaniu jedynie, moze to kwestia nierownomiernego przeniesienia napedu pomiedzy kola przednie? ot, taka wada konstrukcyjna?
to tylko moja sugestia. pozdr. p.s. Seba, jak mozesz jezdzic z dwoma rozniacymi sie wachaczami? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-04-10 09:07:30
Na oko sa takie same jesli chodzi o wymiary a jeden ma wzmocnienie ot kawalek blaszki wiec raczej sa takie same ,a moze wlasnie nie maja takich samych wymiarow??ale w to watpie bo patrzac na wyniki jakie mi wyszly byloby to kwestia czesci mm. |
tonik Ford Escort CLX Gliwice | 2006-04-11 15:09:14 U mnie sciagalo w prawo przy przyspieszaniu, byla to wina wiekszej tulei. Moze jednak wybierz sie na szarpaki..... |