| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-02-22 22:33:35 próby takie same jak w grudniu jechane 2 razy każda
pozatym super oes na koniec taki sam jak kryterium asów jechany 2 razy a czas z 2 przejazdów liczymy jako jeden czyli dodajemy;] regulamin i rysunki prób mają byc jutro to takie szybkie info od brodacza |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-02-22 22:42:26 mnie nie będzie, brzydki termin |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-23 22:23:54 Cienszki temat. Nie ma furexa co by wystartowac mozna, a z kasa i czasem teraz cieeeenkiutko. Może jako media/support - sie zobaczy. Kto bedzie i w jakim charakterze? |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-02-23 22:50:50 ja odpadam... mam zjazd w szkole i zaliczenie z Fizyki... |
evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2006-02-24 12:50:35 ETG w squadzie szalona krowa jako druzyna startujaca, przygotowani na maxxa czekamy na dalsze instrukcje |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-02-24 12:51:56 1 zjazd w nowym semestrze i nowe laborki |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-02-24 12:52:38 u mnie kask na kołku wisi jak nie bede w szkole to wpadne pooglondac |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-02-24 14:25:38
wpadnij rolką na mete. kibice to kochają |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-02-24 16:29:56 IMPREZA SAMOCHODOWA
I runda SMT „ RAJD ZIMOWY ” „MINI-MAX” 5 marzec 2006r. 1. Cel i charakter imprezy. Rajd jest imprezą otwartą, a celem imprezy jest podnoszenie bezpieczeństwa na drodze przez doskonalenie umiejętności prowadzenia samochodu w różnych warunkach atmosferycznych i drogowych. Rajd jest imprezą klubową z okazji rozpoczęcia sezonu sportu samochodowego ’ 06 Automobilklubu Toruńskiego. 2. Organizator. Organizatorem RAJDU ZIMOWEGO „MINI-MAX”, jest Automobilklub Toruński przy współpracy z MOTO SPORT CASTROL TEAM, Komendą Miejską Policji dzielnicy Podgórz w Toruniu, Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia oraz Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu. 3. Data i miejsce. Impreza odbędzie się na torze rajdowym „POLIGON” na terenie Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia w Toruniu. Wjazd od ul. Okólnej (lub części nowej trasy średnicowej z ul. Poznańskiej). Termin imprezy: 5 marzec 2006 r 4. Zgłoszenia. Zgłoszenia przyjmowane będą w siedzibie Automobilklubu Toruńskiego w Toruniu, ul. Ducha Św.5, tel..622-83-61, fax. 622-86-91 na 21 dni przed imprezą oraz w dniu imprezy w biurze zawodów (TOR RAJDOWY „POLIGON” od godz. 07.00 do 08.30.
Telefon Dyrektora Imprezy 0691504999. Oficjalny portal imprezy : www.brodarally.pl Wysokość wpisowego wynosi 80 zł od uczestnika - członka klubu zrzeszonego w PZM (legitymującego się opłaconą składką za 2006 rok) oraz 130 zł od uczestnika nie zrzeszonego w PZM i 50 zł od kierowcy - kobiety. Uczestnicy odpowiadają za zgodność z zadeklarowanymi danymi technicznymi samochodu podanymi w zgłoszeniu. Startować mogą kierowcy legitymujący się prawem jazdy minimum kategorii B . Dopuszczone do udziału będą również załogi na samochodach nie zarejestrowanych. Załogę stanowią kierowca i pilot. Pilot musi mieć ukończone 17 lat(i może posiadać licencję). Dopuszcza się udział bez pilota. Jazda obowiązkowo w kaskach. Maksymalna ilość zawodników dopuszczonych do imprezy wynosi 40 załóg. Decyduje kolejność zgłoszeń wraz z opłaconym wpisowym. 5. Władze imprezy: a/ Zespół Sędziów Sportowych: - przewodniczący - Czesław Nosewicz - członek - Zbigniew Ligocki - członek - Jerzy Kowalczyk b/ Dyrektor Imprezy - Jan Balcerak c/ Kierownik biura zawodów - Ewa Kozłowska d/ Kierownik BK - Karol Chełkowski e/ Kierownik komisji obliczeń- - Bartosz Kuras (za przygotowanie części sportowej odp. Jerzy Kowalczyk, a części organizacyjnej Zbigniew Ligocki) 6 . Przebieg imprezy: Impreza Samochodowa „Mini –Max” składa się ze startu, mety i 8 prób sportowych oraz na zakończenie „super oes” przejeżdżany jedo lub dwukrotnie (uzależnione jest od warunków atmosferycznych). Długość trasy wynosi 20 km. Kierowcy wykonują jazdę samochodami dopuszczonymi do ruchu oraz samochodami sportowymi przygotowanymi wg regulaminu: MPRC (i innych MP zatwierdzonych przez ZG PZM) , uczestnicy nie zatrzymują się na linii mety (meta lotna), lecz na linii mety stop (30 do 50 m za meta lotną). Pomiar czasu na próbach dokonywany będzie z dokładnością do 0,01 sekundy. 7. Podział na klasy: Klasa 1 - fiat 126P – o poj. 652 ccm Klasa 2 - samochody o poj. skokowej do 1150 ccm Klasa 3 - samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1150 cm³ - 1600 cm³ Klasa 4 - samochody o poj. skokowej silnika powyżej 1600 cm³ Klasa 5 - samochody z napędem na dwie osie bez względu na pojemność Klasyfikacja generalna Samochody posiadające silniki benzynowe z turbodoładowaniem zaliczone zostaną do klasy według pojemności wynikającej z pomnożenia pojemności silnika przez współczynnik 1,7, natomiast samochody z silnikami wysokoprężnymi z turbodoładowaniem przez współczynnik 1,5. 8. Harmonogram imprezy: 05.03.2006r,. 7:00 - 08:15 przyjmowanie zgłoszeń 7:00 - 08:20 BR 08:30 wywieszenie listy startowej i odprawa zawodników 7:00 - 08:30 zapoznanie z trasą 9:00 start pierwszej załogi ok. 15:30 ogłoszenie wyników W ciągu jednej godziny po przyjeździe ostatniego uczestnika na metę imprezy nastąpi ogłoszenie wyników nieoficjalnych. 9. Punktacja. W czasie przejazdu uczestnik otrzymuje następujące punkty karne. a/ 1 sekunda czasu przejazdu 1 pkt. karny b/ przewrócenie słupka 5 pkt. karnych c/ falstart 5 pkt. karnych d/ pomylenie trasy próby limit (taryfa) e/ nieukończenie próby limit (taryfa) f) przekroczenie linii Mety-Stop 20 pkt.karnych Limit to 150 % czasu najlepszego uczestnika na próbie w danej klasie. 10. Protesty. Protesty będzie można składać na zakwalifikowanie do klas i wyniki prowizoryczne w biurze imprezy, w ciągu 15 minut od ich wywieszenia. Interpretacja niniejszego Regulaminu i rozstrzyganie spraw spornych przysługuje ZSS 11. Klasyfikacja. Uczestnicy będą klasyfikowani według otrzymania punktów karnych, tzn. sumy punktów karnych ze wszystkich prób sportowych. Mniejsza liczba punktów karnych daje lepsze miejsce w klasyfikacji. Uczestnicy klasyfikowani będą w poszczególnych klasach i klasyfikacji generalnej. Mogą być prowadzone również dodatkowe, inne klasyfikacje oprócz regulaminowych, np. klasyfikacja pań, klasyfikacja pracowników danej firmy lub stowarzyszenia itp. 12. Ubezpieczenie. Organizator ubezpiecza imprezę od OC. Kierowcy startujący na samochodach nie posiadających dowodu rejestracyjnego lub licencji sportu samochodowego, winni posiadać ubezpieczenie NW 13. Odpowiedzialność. Uczestnik podpisując czytelnie wypełnione zgłoszenie do udziału w imprezie zobowiązuje się do podporządkowania przepisom niniejszego regulaminu oraz poleceniom i komunikatom wydanym przez kierownictwo imprezy. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody i zdarzenia spowodowane przez uczestników imprezy w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz w stosunku do uczestników. Zatwierdzam: Dyrektor Imprezy Wiza KS AT/01/2006 Toruń, dnia 03.02.2006 r Jan Balcerak Przewodniczący Komisji Samochodowej AT Jerzy Kowalczyk |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-02-24 16:32:45 ja to w sumie jeszcze nie wiem jako kto będe na tyhc zawodach. narazie sie zanosi ze będe operatorem kameruna bo sie wszystko tak slimaczy ze moege neizdążyć zrobic boba a jak zrobie to sie nie smiejscie bo będzie smiesznie wygladał |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-02-25 19:07:49 bizer, mam Twojom flansze do hebli, gdzie siem ustawiamy na odbjur? |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-26 14:39:19 A Wy co, gg nie macie albo priv'a?
Myśle że najlepiej na MM się wymienić fantami. Ja przywioze zaciski z jarzmami, "urządzenie do różnicowania rozkładu sił hamowania między osiami" a'la WRC i co tam jeszcze mi sie uda wyrwać. Ty już lepiej zacznij palic no-edit'y bo chyba od grudniowego MM (2004 ) nic ni mom .
To do zobaczenia na tym mało furiousowym rajdzie gdzie bendziem jeno paczyć . |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-02-26 14:56:29
a ja mysle ze trza jakoś z hamulcami dojechac na poligon nie |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-02-26 17:06:11 wyrwij jeszcze przedni zawias ze zwrotkami, dronszkami itd, co siem da |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-01 11:45:04 jaki lans
|
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-03-01 12:22:56 ten kask jest wycięty na brode ? wez ja wetnij w kombinezon albo cos |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-01 12:28:22 kto ma pozyczyc jakies ałto na minimaxa? |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-03-01 22:29:48 pogadaj z evilem takie biale cus stoi |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-01 22:31:21 pożyczta cos na minimaksa |