| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rzeznik escort 1.3 MKVII rzeszów | 2006-03-05 14:05:09 aha, i na benzynie auto działa perfekt. |
SebaE Było Daewoo Espero 1 ... Katowice | 2006-03-05 14:29:26
Może masz padnietą sonde lambda,sprawdź ja podłacz miernik i zobacz jakie ma wskazania |
maltoron Lew 407sw Okrąg | 2006-03-06 12:27:12 Przełacza na gaz i nadal miga ?
W autronicu dioda też miga jak ma sie rezerwe. czasem moze byc tak ze sie szkiełko na wielozaworze przesuneło i "twierdzi" ze masz rezerwe. |
rzeznik escort 1.3 MKVII rzeszów | 2006-03-06 18:04:42 maltoron. dzięki, to może być to bo z tego co pamiętam to jak kiedyś ruszyłem ta szybka to się przestawiło i nie wiem czy do dziś dobrze działa. ale czy to zależy od wskaźnika na butli? on powinien tylko pokazywać, czy czujnik rezerwy nie jest w środku? a wskazóweczka to tylko tak dla ogólnego wskazania?
Ps. czy regulacja instalacji gazowej polega tylko na regulacji dwóch śrubek na reduktorze? rozumiem również, że ta czarna plastikowa z boku to od niskich obrotów i jak sobie stoję i nią kręce to reguluje tak żeby mi nie zgasł i jej położenie nie wpływa na późniejszą jazdę? a ta długa szpilka(pionowa śruba) to jest od mieszanki podczas jazdy? jak ją ustawić? czy za każdym razem muszę odbywać jazdę próbną? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-03-06 18:36:04 Co do regulacji to zależy jaki masz reduktor, w tomasetto i lovato "iglica" służy do regulacji tzw. bypasu (wolne obroty), a śruba z boku (prostopadle do pionowego, większego przekroju) do regulacji składu mieszanki w całym zakresie obrotów, natomiast w BRC i chyba landi jet odwrotnie. Tyle, że sama regulacja reduktora to 1/2 roboty, bo może (nie musi oczywiście) być potrzebne przeprogramowanie ustawień kompa LPG.
A co do mrugania diody to teraz sam widzisz (i inni jeśli czytają) jak ważne jest dokładne opisanie problemu. Osobiście wolę więcej przeczytać w pierwszym poście, nawet mało istotnych szczegółów niż zgadywać w ciemno co i jak. |
rzeznik escort 1.3 MKVII rzeszów | 2006-03-10 20:49:55 podłączyli mi pod komputer i teraz nawet nie czuję różnicy.
mam też ciekawostkę jak sprawdzać szczelność instalacji. poprostu woda z płynem do mycia naczyń i pędzel. tak odkrył mi skąd ten zapach gazu w aucie. okazało się, że przy przewodzie wchodzącym do reduktora
dzięki za rady Ps. regulacja kosztowała mnie 30 zł. |