Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2008-01-07 10:08:48 U mnie jest tak samo. Słyszałem, że jest to spowodowane tym, żeby nie przegrzewał się katalizator.
p.s. Nowa Corollka jest made in Japan |
peterchen Chełm | 2008-01-07 12:01:28 Aha... Ciekawe ![]() |
![]() kajjo TOYOTA DRIVER Toyota RAV4 Kraków | 2008-03-04 17:58:47 Jest to normalne dla silnika VVTi. |
![]() kajjo TOYOTA DRIVER Toyota RAV4 Kraków | 2008-03-04 18:04:07 Jest to normalne dla silnika VVTi. |
snabollskrieg Kraków | 2008-03-05 12:56:20 no z tym VVT-I to sie nie moge zgodzić bo mieliśmy e 11 po faceliftingu z 2000 roku, tez z 1,4 VVT-I i tego zjawiska nie było. Osobna kwestia że tamto auto mieliśmy z Japonii, co sprawia że nawet na pobiezny rzut oka te niby "identyczne" silniki się różnia;p Angielska tandeta;D |
![]() kajjo TOYOTA DRIVER Toyota RAV4 Kraków | 2008-03-05 21:01:29
A jaki był przebieg tego samochodu? Jak był nowy zapewne to miał ale w miarę przybywania kilometrów sterownik "wyuczył" się. Wystarczyłoby testerem wykasować mu samoadaptację. Przerabiałem to w dwóch moich i wielu klientów, samochodach z silnikiem VVTi. |
snabollskrieg Kraków | 2008-03-06 10:13:12 auto jak wszystkie nasze toyoty było nowe z salonu, i własnie nie miał czegos takiego- dlatego tak rzuciło sie to nam w oczy w nowej e12. Natomiast z tamtym silnikiem byl inny problem który opisuje w którymś poście. Auto sprzedalismy jak miało ok 105 tysięcy |