Witam w związku z tym że mam instalację gazową od dwóch lat i przez 2 lata nie znalazł się nikt kto by wiedział co zrobić aby poprawić jej działanie proponuję 50 zł temu który najbardziej przyczyni się do rozwiązania mojego problemu.
Nie pomógł nikt dlatego bo pewnie nikomu nie zależy a za darmo nic niema.
ALe ktoś powie że pewnie kasy nie przeleje. Niema tak! Jestem człowiekiem honoru a dwa lata walki z tą instalacją to już przegięcie.
Ale jest możliwośc że ta instalacja poprostu nie będzie dobrze chodzić bo nie pasuje do tego silnika.
Pytam też na innych forach bo mi zależy na tym aby ten gaz dobrze chodził.
Skoro płace to czemu nie pojadę do jakiegoś zakładu?
Jedyny zakład jaki znalazłem od OMVL to tam gdzie mi załozyli tę instalację i nie potrafili jej wogóle ustawić, więc nie biorę ich pod uwagę nawet.
Możecie tez mi podać jakieś zakłady co się znają na terenie pomorza.
Tak więc mój problem:
Samochód to Opel Omega A 3.0i 24V.
Silnik jest 6 cylindrowy z systemem wtrysku benzyny półsekwencyjny czyli 3 na 3.
Instalacja to OMVL DREAM XXI N z listwami z cewkami fast.
Co jest nietak?
Podczas przyspieszania silnik ciągnie tylko do jakiś obrotów i potem szarpie i się dławi.
Czas wtrysku gazu na jałowym to 3ms a benzyny to 2,2ms.
Średnica dysz w listwach to 2mm. Srednica dysz w kolektorze 3,5mm.
Ciśnienie gazu na jałowym 1,2Bara
Wystarczy że wcisnę pedał do dechy i sonda lambda wskazuje zero!!!!
Gdy pzyspieszam stopniowo to lambda spada do zera przy 4 tys obr.
I co wy na to? 50 zł czeka. Jak wy mi nie pomożecie to mi zostanie pomodlić się do PANA BOGA, albo dam 50 zł na msze w sprawie dobrego działania instalacji gazowej
Praca na jałowym
Przyspieszanie na gazie
Przyspieszanie na benzynie: od 0 do 160 km na 3 biegach
